Olen lääkäri ja minulla on paljon tatuointeja.
Teen töitä ihan samalla tavalla kuin muut lääkärit joilla ei ole tatuointeja. Teen kaikkeni sen eteen, että ihminen pysyy hengissä ja terveenä.
Joten miten ne tatuoinnit vaikuttavat ammattitaitooni?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Meidän lääkärillä on nahkatakki ja siniset hiukset. Ei se pätevyys liity mitenkään ulkonäköön.
Meillä taas valta-osa on joko basisteja taikka rumpaleita. Basistit taitavat olla johdossa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lääkärillä on nahkatakki ja siniset hiukset. Ei se pätevyys liity mitenkään ulkonäköön.
Meillä taas valta-osa on joko basisteja taikka rumpaleita. Basistit taitavat olla johdossa. Psyk.sh.
Siis meidän hoitajien keskuudessa paljon edellämainittuja. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet ja tokkopa on.
Et vain kestä sitä kun aloitus oli asiallinen.
Eivät ehkä vaikuta ammattitaitoosi, mutta luottamukseeni sinuun ja ammattitaitoosi tai ehkä pikemminkin siihen, että käytätkö sitä ammattitaitoasi minuun oikein, jos omassa elämässäsikään et toimi aina täsmällisesti ja harkiten.
Tämä on tietysti musta tuntuu -juttu, mutta uskotko itse, että ihminen on täysin eri vapaalla ja työminässään?
Pikkujutut ja selvät, jotkut tikkaukset ja tavalliset taudit, toki voisi tunnistaa kuka maallikkokin ja hoitaa hyvin, mutta jos kyse on sellaisesta pitkäjänteisestä hoidosta tai sen tarpeen arvioinnista, niin luotettavalla ulkonäöllä on merkitystä.
Joku tupakanpoltto, tyyliin lääkäri Atte, joka tunnustaa aidosti sen riippuvaisuutensa vakavaksi on jo vähän eri asia.
Luottaisitko itse pankin laina- tai sijoitusasiantuntijaan, jonka omat raha-asiat tiedät olevan rempallaan?
Roskalääkäri. Olet varmaan perus terveyskeskuslääkäri, max. työterveyslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Roskalääkäri. Olet varmaan perus terveyskeskuslääkäri, max. työterveyslääkäri.
Olet kyllä ihan sekaisin.
Lääkärillä on koulutus.
Ei kaikki lääkärit syö pelkkää salaattia, eikä niitten kaikki potilaat katso pelkkiä salkkareita.
Tatuoinnit käsissä antaa epähygieenisen kuvan lääkäristä.
Jos haluaa tatuoinnit, niin silloin kannattaa hankkia ne sellaisille alueille, että tarvittaessa ne voi peittää. Kaikki eivät pidä tatuoinneista ja asiakaskontakteissa se on hyvä huomioida.
No kyllä lääkärikin voi olla juntti ja yksinkertainen!
Kävin suuhygienistillä ja sillä oli koko käsivarren peittävä tatuointi. En todellakaan mene toista kertaa samalle!
Lääkärin osaaminen merkitsee. Lääkäriksi ei helpolla Suomessa pääse. Tatuoinnit ovat nykyaikaa. Ole ylpeä ammattitaidostasi. Minä tavallinen ihminen olen kiitollinen lääkäreistä.
Eipä ne tatuoinnit vaatteiden alta näy. Moni kauhistelija on tietämättään ollut tatuoidun lääkärin hoidettavana :D
Mä olen ydinfyysikko. Mulla ei ole tatuointeja.
Tatuoimaton, tee perässä. Hakeudu lääketieteelliseen opiskelemaan, valmistu ammattiin ja hoida sairaita potilaita.
Minulle ei potilaana merkitse pätkääkään, onko tohtorilla tatuointeja vai ei, se merkitsee mitä hän osaa. On vanhanaikaista tuijottaa ulkokuorta, vanhanaikaista ja eriarvoistavaa.
minua ei ainakaan noin vähäjärkinen tule kopeloimaan jos yrität lyön heti. sinulla ei ole kaikki nupissasi kohillaan kun ihosi olet raiskannut. pysy kaukana.
Kylläpä on taas alemmuudentuntoisia vastaajia. Kai se kateeksi vetää, kun ajattelee lääkärin palkkoja siellä itse työttömänä lojuessa. Ei se silti ole lääkäriksi opiskelleen vika. Ei tatuoidun eikä tatuoimattoman.
Tuskin olet ja tokkopa on.