Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lääkäri ja minulla on paljon tatuointeja.

Vierailija
01.04.2024 |

Teen töitä ihan samalla tavalla kuin muut lääkärit joilla ei ole tatuointeja. Teen kaikkeni sen eteen, että ihminen pysyy hengissä ja terveenä. 

Joten miten ne tatuoinnit vaikuttavat ammattitaitooni? 

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ja tokkopa on.

Vierailija
62/108 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lääkärillä on nahkatakki ja siniset hiukset. Ei se pätevyys liity mitenkään ulkonäköön.

Meillä taas valta-osa on joko basisteja taikka rumpaleita. Basistit taitavat olla johdossa. Psyk.sh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän lääkärillä on nahkatakki ja siniset hiukset. Ei se pätevyys liity mitenkään ulkonäköön.

Meillä taas valta-osa on joko basisteja taikka rumpaleita. Basistit taitavat olla johdossa. Psyk.sh.

Siis meidän hoitajien keskuudessa paljon edellämainittuja. Psyk.sh.

Vierailija
64/108 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet ja tokkopa on.

Et vain kestä sitä kun aloitus oli asiallinen. 

Vierailija
65/108 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ehkä vaikuta ammattitaitoosi, mutta luottamukseeni sinuun ja ammattitaitoosi tai ehkä pikemminkin siihen, että käytätkö sitä ammattitaitoasi minuun oikein, jos omassa elämässäsikään et toimi aina täsmällisesti ja harkiten. 

Tämä on tietysti musta tuntuu -juttu, mutta uskotko itse, että ihminen on täysin eri vapaalla ja työminässään? 

Pikkujutut ja selvät, jotkut tikkaukset ja tavalliset taudit, toki voisi tunnistaa kuka maallikkokin ja hoitaa hyvin, mutta jos kyse on sellaisesta pitkäjänteisestä hoidosta tai sen tarpeen arvioinnista, niin luotettavalla ulkonäöllä on merkitystä.

Joku tupakanpoltto, tyyliin lääkäri Atte, joka tunnustaa aidosti sen riippuvaisuutensa vakavaksi on jo vähän eri asia. 

Luottaisitko itse pankin laina- tai sijoitusasiantuntijaan, jonka omat raha-asiat tiedät olevan rempallaan?

Vierailija
66/108 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalääkäri. Olet varmaan perus terveyskeskuslääkäri, max. työterveyslääkäri.

Vierailija
67/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskalääkäri. Olet varmaan perus terveyskeskuslääkäri, max. työterveyslääkäri.

Olet kyllä ihan sekaisin.

Lääkärillä on koulutus.

Ei kaikki lääkärit syö pelkkää salaattia, eikä niitten kaikki potilaat katso pelkkiä salkkareita.

Vierailija
68/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit käsissä antaa epähygieenisen kuvan lääkäristä. 

Vierailija
69/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvvk.

Vierailija
70/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tatuoinnit, niin silloin kannattaa hankkia ne sellaisille alueille, että tarvittaessa ne voi peittää. Kaikki eivät pidä tatuoinneista ja asiakaskontakteissa se on hyvä huomioida. 

Vierailija
71/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä lääkärikin voi olla juntti ja yksinkertainen! 

Vierailija
72/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö ihan itse tatuointisi? 

Vierailija
73/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suuhygienistillä ja sillä oli koko käsivarren peittävä tatuointi. En todellakaan mene toista kertaa samalle!

Vierailija
74/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ne on rumia.

Vierailija
75/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin osaaminen merkitsee. Lääkäriksi ei helpolla Suomessa pääse. Tatuoinnit ovat nykyaikaa. Ole ylpeä ammattitaidostasi. Minä tavallinen ihminen olen kiitollinen lääkäreistä. 

Vierailija
76/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne tatuoinnit vaatteiden alta näy. Moni kauhistelija on tietämättään ollut tatuoidun lääkärin hoidettavana :D

Vierailija
77/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ydinfyysikko. Mulla ei ole tatuointeja.

Vierailija
78/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimaton, tee perässä. Hakeudu lääketieteelliseen opiskelemaan, valmistu ammattiin ja hoida sairaita potilaita.

Minulle ei potilaana merkitse pätkääkään, onko tohtorilla tatuointeja vai ei, se merkitsee mitä hän osaa. On vanhanaikaista tuijottaa ulkokuorta, vanhanaikaista ja eriarvoistavaa.

Vierailija
79/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei ainakaan noin vähäjärkinen  tule kopeloimaan jos yrität lyön heti. sinulla ei ole kaikki nupissasi kohillaan kun ihosi olet raiskannut. pysy kaukana.

Vierailija
80/108 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas alemmuudentuntoisia vastaajia. Kai se kateeksi vetää, kun ajattelee lääkärin palkkoja siellä itse työttömänä lojuessa. Ei se silti ole lääkäriksi opiskelleen vika. Ei tatuoidun eikä tatuoimattoman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan