Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa todella tylsää ollut kun jouduin työttömäksi.

Vierailija
26.11.2025 |

Ei mitään tekemistä. Makaan vaan kotona ja käyn kaupassa välillä. Olen netissä koko ajan ja kirjoittelen tyhmiä juttuja tänne. Tuskin lähivuosina töihin pääsee joten tylsää tulee olemaan jatkossakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa?

Sori, oli pakko.

Vierailija
2/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihmiseltä, jolle työ on keskeinen elämänsisältö. Tiedän pari tapausta, jossa eläkkeelle jääminen on laukaissut ihmisessä psykoosin. Toinen tapauksista oli vieläpä lähisukulainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heittäydyt tylsyyteen? Nythän sulla olisi mahdollisuus kehittää itseäsi... juosta cooppereita ja kaivertaa perunoista linna.

Itse oli tyytyväinen työllistymisestä, mutta sitten vähän ärsytti, kun jäi niin monta projektia kesken tai aloittamatta. En ehtinyt enää ryytimaatakaan kunnolla viljelemään tai tekemään kaikkia käsitöitä, joita olin suunnitellut. Viikonloput ja vuosilomat ei vaan riitä!

Vierailija
4/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mitään harrastuksia tai kiinnostuksenkohteita?

Vierailija
5/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset naiset piristää.

Vierailija
6/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä viina tai huumeet. Pää sekaisin aika kuluu kuin siivillä.

Vierailija
7/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi heittäydyt tylsyyteen? Nythän sulla olisi mahdollisuus kehittää itseäsi... juosta cooppereita ja kaivertaa perunoista linna.

Itse oli tyytyväinen työllistymisestä, mutta sitten vähän ärsytti, kun jäi niin monta projektia kesken tai aloittamatta. En ehtinyt enää ryytimaatakaan kunnolla viljelemään tai tekemään kaikkia käsitöitä, joita olin suunnitellut. Viikonloput ja vuosilomat ei vaan riitä!

Minä en aio langeta tuohon ansaan vaan pysyn visusti työttömänä! Liian paljon nuoria on vailla toimia jo nyt. Jos me vanhat viemme kaiket toimet ja jätämme omat puuhatkin puuhastelematta, mitä siitä tulisi.en siis sano että ota hatkat heti ja nyt. Onnea kun pääsit töihin mutta älä valita jos aika loppuu.

Vierailija
8/8 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä viina tai huumeet. Pää sekaisin aika kuluu kuin siivillä.

Noinhan se on sulla viimeiset 25 vuotta mennyt. Olisiko aika katsella jotain uutta toimenkuvaa? Takaisin koulunpenkille? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi