Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin tasokkaan vanhemman miehen suhteeseen?

Vierailija
01.04.2024 |

Tinderistä ei löydy. Haluaisin koulutetun, älykkään, liikunnallisen, omillaan toimeentulevan 50-60 ikäisen miehen. Ovatko nämä kaikki järjestään naimisissa?

N35

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/68 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen on juuri tuollaista kuvailemaasi ykköslaatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikäläinen on juuri tuollaista kuvailemaasi ykköslaatua.

Kysymys oli, missä kaltaisesi mieheen voi todennäköisesti tutustua. 

Vierailija
44/68 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy seuraamassa eduskunnan kyselytuntia ja bongaat sieltä jonkun vapaan kansanedustajan ja kutsut kahville.eikös sieltä löydy Suomen paras ja viisain miesvalikoima.

Vierailija
45/68 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan täältä. 

...mutta täältä.

-Äm 190/88

Vierailija
46/68 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi vaatimustasoasi vastaava mies, tosin olen liian nuori kai sulle kun olen vasta 38 v. Niin ja sitten vielä minäkin etsin miestä, samanlaista kuin sinäkin.

- Gekko38

Vierailija
47/68 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy seuraamassa eduskunnan kyselytuntia ja bongaat sieltä jonkun vapaan kansanedustajan ja kutsut kahville.eikös sieltä löydy Suomen paras ja viisain miesvalikoima.

No ei ainakaan hallituksen riveistä, se on saletti. 

Vierailija
48/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Crossfit salilla on mutta ovat varattuja. Vapaat haikailevat paljon nuorempien perään. Itse olen hyvässä kunnossa oleva 51-vuotias, minulle ei ole mitään markkinoita. Ei minkään ikäisistä.

Miksei? 

Oman ikäiset miehet haluavat nuorempia,heille ei kelpaa samanikäinen. Tällä palstalla on monesti annettu ymmärtää että viisikymppinen nainen on se viimeinen vaihtoehto.

Vierailija
49/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v viimenen vaihtoehto? Ei oo kyllä näin 70v on viimenen, ei kukaan huoli eikä halua vaikka ois kuin vireä ja akateeminen ollu

Vierailija
50/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai haluat omasishoitajaksi?Mene senjorikeskus iltapavä tanssit,ne on avoimet kaikille ihmisille.Lisäksi ilmaiset,vain virvokkeet tai kahvin nisuineen joudut maksaa itse.Ei edes narikka maksua.Uimahalit myös on uusi isku paikka,kaiken ikäisillä miehillä naisilla..

Vierailija
51/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tuon ikäiset monet vaihtaa vanhan vaimon mielellään simpsakkaan 35-vuotiaaseen. Se on reaalimaailmaa. Vaikka olisi se fiksu ja ikäisekseen freesi vaimo, niin se nuorempi nainen vaan imaisee miehen mukaansa.

Parhaimmat on varattuja. Eli iske sellainen. Olisiko töissä joku pomo? Salilla joku mies, jolla on todistetusti varallisuutta ja hyvät tulot? Siitä vaan hymyä ja juttua iskemään. Kannattaa tsekata taustat ennen kuin asiat menee liian pitkälle. Eli verotoimistoon katsomaan tulot ja pääomatulot. Se kertoo jo paljon. Varakkaalla miehellä on hyvä palkka ja pääomatuloja pitäisi olla jo tuossa iässä runsaasti. Yli 100 000 tienaavat (siis aivan minimi) löytyy lehdestäkin, jossa julkaistaan yli tuon rajan saavat alueen ihmiset. Joka tapauksessa selvitä taustat, ei kannata tuhlata aikaa "tekorikkaaseen" tyhjätaskuun.

Vierailija
52/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit vanhemman miehen? :o  minä olen hyvin epäileväinen, jos vanhempi mies haluaa nuoria naisia. Nuoret kun ovat helpommin kontrolloitavia.

Vai haluatko sellaisen sugar daddy -suhteen, jossa molemmat saavat mitä haluavat?

Vierailija
53/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tuon ikäiset monet vaihtaa vanhan vaimon mielellään simpsakkaan 35-vuotiaaseen. Se on reaalimaailmaa. Vaikka olisi se fiksu ja ikäisekseen freesi vaimo, niin se nuorempi nainen vaan imaisee miehen mukaansa.

Parhaimmat on varattuja. Eli iske sellainen. Olisiko töissä joku pomo? Salilla joku mies, jolla on todistetusti varallisuutta ja hyvät tulot? Siitä vaan hymyä ja juttua iskemään. Kannattaa tsekata taustat ennen kuin asiat menee liian pitkälle. Eli verotoimistoon katsomaan tulot ja pääomatulot. Se kertoo jo paljon. Varakkaalla miehellä on hyvä palkka ja pääomatuloja pitäisi olla jo tuossa iässä runsaasti. Yli 100 000 tienaavat (siis aivan minimi) löytyy lehdestäkin, jossa julkaistaan yli tuon rajan saavat alueen ihmiset. Joka tapauksessa selvitä taustat, ei kannata tuhlata aikaa "tekorikkaaseen" tyhjätaskuun.

Ja tämän takia monet naiset eivät enää halua suhteeseen miehen kanssa. Liian pinnallista menoa.

54/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä haluat niin paljon vanhemman miehen?

Vierailija
55/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän takia monet naiset eivät enää halua suhteeseen miehen kanssa. Liian pinnallista menoa.

Voin sanoa, että mulle tämä on suurin syy miksi olen sinkku. Jos miesten mielestä nainen voi olla ainoastaan nuorena kiinnostava, niin antaapa olla. Vanhenen kuitenkin jossain vaiheessa niin miksi valita tuollainen tulevaisuus.

Vierailija
56/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tasokas pitäisi löytyä? Onnea valitsemallesi tielle. Minä kokosin rohkeuteni, jätin vihdoinkin taakse sen 'tasokkuuden' ja aloin elää. On ihanaa olla rakastettu. Kyllä, olen akateeminen. Mitä sitten?

Vierailija
57/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että mulle tämä on suurin syy miksi olen sinkku. Jos miesten mielestä nainen voi olla ainoastaan nuorena kiinnostava, niin antaapa olla. Vanhenen kuitenkin jossain vaiheessa niin miksi valita tuollainen tulevaisuus.

Jep, ilkeät miehet ovat itse haukkumalla vanhoja naisia saaneet aikaan tuon ilmiön, että monet naiset päättävät pysyä sinkkuna.

Vierailija
58/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit vanhemman miehen? :o  minä olen hyvin epäileväinen, jos vanhempi mies haluaa nuoria naisia. Nuoret kun ovat helpommin kontrolloitavia.

Vai haluatko sellaisen sugar daddy -suhteen, jossa molemmat saavat mitä haluavat?

Jos nyt eroaisin, tuollainen suhde olisi ainoa, jota etsisin. Eri juttu toki, jos jotain muuta sattuma toisi eteen, mutta en etsisi muuta.

terv. Tasokas, koulutettu ja varakas M50

Vierailija
59/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tarvitse kenenkään rahoja,omasta takaa on aivan tarpeeksi. Ihan tavallinen,henkisesti normaali kelpaisi paremmin kun hyvin. 

Eri.

Vierailija
60/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tarjouksesta, mutta minulla on jo yksi kaltaisesi nainen. Enkä kaipaa toista, jollet ole halukas lesboseksiin. Siinä tapauksessa voin harkita asiaa. En jaksa naisten keskinäistä kilpailua minusta ja kissatappelut on uuvuttavaa seurattavaa.

Ikäsi olisi sopiva. Miten muut ominaisuudet?

Ymmärsit väärin, en ole tarjoutunut täällä kenellekään. Kysyin, mistä *tasokkaita* viisikymppisiä miehiä löytää. En usko että ainakaan vauvapalstalta. Ap

Ollaan sulta piilossa älä yritä löytää. Ainoastaan tasokas seura kiinnostaa (lue alle 28).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi