Mistä löytäisin tasokkaan vanhemman miehen suhteeseen?
Tinderistä ei löydy. Haluaisin koulutetun, älykkään, liikunnallisen, omillaan toimeentulevan 50-60 ikäisen miehen. Ovatko nämä kaikki järjestään naimisissa?
N35
Kommentit (68)
Crossfit salilla on mutta ovat varattuja. Vapaat haikailevat paljon nuorempien perään. Itse olen hyvässä kunnossa oleva 51-vuotias, minulle ei ole mitään markkinoita. Ei minkään ikäisistä.
Mulle kelpaisi älykäs ja kotitöissä ahkera toyboy joka tykkäisi mun kanssa samoista asioista. Kunhan ei pullukoitunutta kaljamiestä elätettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Crossfit salilla on mutta ovat varattuja. Vapaat haikailevat paljon nuorempien perään. Itse olen hyvässä kunnossa oleva 51-vuotias, minulle ei ole mitään markkinoita. Ei minkään ikäisistä.
Mites nyt noin? Mä löysin miehen.
53v.
Kiitos tarjouksesta, mutta minulla on jo yksi kaltaisesi nainen. Enkä kaipaa toista, jollet ole halukas lesboseksiin. Siinä tapauksessa voin harkita asiaa. En jaksa naisten keskinäistä kilpailua minusta ja kissatappelut on uuvuttavaa seurattavaa.
Ikäsi olisi sopiva. Miten muut ominaisuudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt noin? Mä löysin miehen.
53v.
Onneksi olkoon! Minulla kaatuu tuohon liikunnallisuuteen,oman ikäiset eivät yleensä ole siinä kunnossa että heistä olisi treeniseuraa.
Miksi oman ikäiset eivät kelpaa? Itse valmistun maisteriksi tänä keväänä, olen uraputkessa valtiolla ja todennäköisesti vuodenvaihteessa päällikkötasolla, kun edeltäjä jää eläkkeelle.
Harrastan liikuntaa aktiivisesti. Suunnitelmissa olisi omakotitalo.
Mutta en kohtaa sinkkunaisia missään niin elän yksin.
M38
Vierailija kirjoitti:
Miksi oman ikäiset eivät kelpaa? Itse valmistun maisteriksi tänä keväänä, olen uraputkessa valtiolla ja todennäköisesti vuodenvaihteessa päällikkötasolla, kun edeltäjä jää eläkkeelle.
M38
Maisterit on kuolettavan tylsiä panomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
M38
Ai suunnitelmissa omakotitalo? No suunnittele se ensin valmiiksi ja palataan sitten asiaan.
Ms. Locci
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Mutta virkamiehet hyviä, kun tekevät kaiken huolellisesti ja kahteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Mutta virkamiehet hyviä, kun tekevät kaiken huolellisesti ja kahteen kertaan.
Kyllä minä olen enemmänkin suuripiirteinen enkä kaikkea pikkudetaljia jaksa huomioida. Sitä varten on muut tekijät.
M38
Vierailija kirjoitti:
Mutta millaiseen suhteeseen?
Hyväksikäyttö-suhteeseenhan tuo hakee. Se pitää vain osata lukea tuosta vuodatuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta, mutta minulla on jo yksi kaltaisesi nainen. Enkä kaipaa toista, jollet ole halukas lesboseksiin. Siinä tapauksessa voin harkita asiaa. En jaksa naisten keskinäistä kilpailua minusta ja kissatappelut on uuvuttavaa seurattavaa.
Ikäsi olisi sopiva. Miten muut ominaisuudet?
Ymmärsit väärin, en ole tarjoutunut täällä kenellekään. Kysyin, mistä *tasokkaita* viisikymppisiä miehiä löytää. En usko että ainakaan vauvapalstalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäyttö-suhteeseenhan tuo hakee. Se pitää vain osata lukea tuosta vuodatuksestaan.
Jaa, kuka siinä suhteessa siis sinusta hyväksikäyttää ja ketä? Kaksi aikuista ihmistä, joilla on vapaus valita. Miten se on sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kuka siinä suhteessa siis sinusta hyväksikäyttää ja ketä? Kaksi aikuista ihmistä, joilla on vapaus valita. Miten se on sinulta pois?
Kateus voittaa kiimankin.
Saat mun miehen. Oon sua 7 vuotta nuorempi ja mies on 56 ja kaikkea noita mitä mainitsit mutta et sitten saa nähdä kavereita tai lähteä yksin mihinkään ja seksiä pitäisi olla kokoajan. Haluan eron mutta tulee oven taakse ja piinaa jatkuvasti. En saa elää omaa elämää ja kavereita ei enään ole . Tule hakemaan ja päästä mut vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saat mun miehen. Oon sua 7 vuotta nuorempi ja mies on 56 ja kaikkea noita mitä mainitsit mutta et sitten saa nähdä kavereita tai lähteä yksin mihinkään ja seksiä pitäisi olla kokoajan. Haluan eron mutta tulee oven taakse ja piinaa jatkuvasti. En saa elää omaa elämää ja kavereita ei enään ole . Tule hakemaan ja päästä mut vapaaksi.
Joo niin varmaan.