Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin tasokkaan vanhemman miehen suhteeseen?

Vierailija
01.04.2024 |

Tinderistä ei löydy. Haluaisin koulutetun, älykkään, liikunnallisen, omillaan toimeentulevan 50-60 ikäisen miehen. Ovatko nämä kaikki järjestään naimisissa?

N35

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Miksi sä haluat niin paljon vanhemman miehen?

Perintöä odotellessa.

Vierailija
62/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaat vanhemmat miehet ovat rakastajansa jo hommanneet, paikkoja avautuu harvoin. Pidätkö itse itseäsi tasokkaana seuralaisena? Pystytkö älykkäsiiin keskusteluihin. Usein nämä 24h työvelvollisia olevat haluavat vain purkaa sydäntään ja mieltään. Haarojen levittäjiä on maailma täynnä, sellaiseksi ei kannata ruveta. Toki annat kun hän tahtoo, mutta tasokkuuteen kuuluu tyylitaju, kannustava kuuntelu, terve mutta kunnioittava keskustelu- ja puhetapa.

Tusina beibejä on maailma täynnä. Tasokkus on paljon monipuolisempi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaat miehet ovat naimisissa itsensä ikäisten tasokkaiden naisten kanssa. Enkä tarkoita tasokkaalla rikkautta, vaan korkeaa koulutusta ja menestystä työ- ja muussa elämässä. Luultavasti hyvä tasapainoinen elämä on tuonut myös varallisuutta. Mitä annettavaa sinulla olisi tuohon suhteeseen? Uskon, että keskustelutaidot ja liikunnallisuus ovat tärkeitä ominaisuuksia. Kannattaa olla myös itsenäinen ja taloudellisesti omillaan toimeen tuleva.

Niin, no nyt kun kysyit niin olen akateemisesti koulutettu, omillani toimeen tuleva, liikunnallinen ja mallin töitäkin tehnyt. Keskustelutaidosta nyt tietysti paha todistella mitään kun suunnilleen jokainen on mielestään erinomainen keskustelija. Ap

Noilla spekseillä kannattaa etsiä Esson baarista joku varakas maanomistaja ja parempi tinkiä siitä urheilullisuudesta.

Rimaa matalemmalle hei, silloin natsaa.

Vierailija
64/68 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt, mistä löytää tasokkaan miehen, et itse ole tasokas nainen. Joten mitä voit tarjota tasokkaalle miehelle paitsi 30-vuotiaille, jotka ovat pian ohi?

Vierailija
65/68 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin kokeilla golfia ensi kesänä. Josko sieltä löytyisi. N32

Tätä olin juuri tulossa sanomaan. Harrastajien mediaani-ikä lienee jotain 50 ja täysin persaukiset ei sitä harrasta. Oikeaa urheilua se ei tietysti ole että sporttisuus ei ole taattu. N39

Purjehdus, mene töihin tai muuten notkumaan vierasvenesatamiin missä pidetään isoja veneitä. Premium-autoliikkeet. Tosin en keksi millä tekosyyllä sinne voisi mennä toistuvasti pyörimään. Vanhemman väen kesäfestarit joissa on joku vip-alue. Savonlinnan oopperajuhlat. 

Vierailija
66/68 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, erittäin hyvätuloinen, päihteetön ja urheilullinen 51-vuotias vapaa mies. 

Vasektomia tehty ja haluan että nainen osallistuu tasavertaisesti elämisen kuluihin.

Oletko vielä kiinnostunut?

Vierailija
67/68 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen, erittäin hyvätuloinen, päihteetön ja urheilullinen 51-vuotias vapaa mies. 

Vasektomia tehty ja haluan että nainen osallistuu tasavertaisesti elämisen kuluihin.

Oletko vielä kiinnostunut?

Minä olisin jos olet mielestäni komea ja haluat harrastaa minun kanssani seksiä. Olen kaunis mutta en rikas tai niinkään koulutettu. Olen kuitenkin kaunis, mukava ja keskustelutaitoinen. Ihastun usein 50+ miehiin, sillä he ovat rauhallisia, maanläheisempiä ja kiitollisempia. Ikäiseni miehet ovat usein tylyjä tai pullistelijoita. 

nainen -86

Vierailija
68/68 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa kuule yhteyttä niin pääset salaiseksi kolmosvaimoksi.

t: tornikaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi