Miten tulla nuoremman näköiseksi, kokemuksia?
Oletteko keski-ikäiset onnistuneet joillain tuotteilla esim. kollageeni-jauheet tai pillerit iholle saamaan nuoremman ulkonäön? Terveelliset elämäntavat ovat itsestäänselvyys, mutta niiden lisäksi kaipaan vinkkejä esim. yksittäisistä tuotteista tai asioista, joilla saada itsensä näyttämään nuoremmalta. Kaikki vinkit tuotteista, joilla tullut tulosta jakoon!
-N46
Kommentit (150)
Rento positiivinen elämänasenne.Siihen kuuluu myös se, ettei vahtaa omaa tai toisten ikääntymistä vaan iloitsee ja elää elämäänsä.
Stressi vanhentaa .
Vierailija kirjoitti:
Botox ja täyteaineet.
Tämä kai ainoa oikeasti toimiva, itsellä ei kokemusta tuloksista.
En ole edes yrittänyt. Tyhmää sellainen.
Aja parta. Mulla toimii jo ka kerta, liiankin hyvin.
Olin ketodieetillä pari vuotta ja hiilarittomuus nuorensi jostain syystä merkittävästi. Harmi, että olen livennyt hiilareita syömään ja samalla paisunut kuin pullataikina ja vanhentunut. Pitäisikö aloittaa heti uudelleen? Olisi varmaankin hyvä.
Rakastu tai ole muutoin onnellinen, se saa ihmisen hehkumaan. Poskipuna ja huulipuna. Ei siis mitään nudemeikkejä, vaan raikkaita sävyjä.
Vierailija kirjoitti:
Botox ja täyteaineet.
Botox tekee lihaksen laiskaksi..elikä vanhenet.. etuajassa
Lihasta kuuluu käyttää
t.N46 jolle ehdotettu myös bruksismiin naurettavaa botuliinia, mutta koskaan en aio ottaa.
Ryppyjä ei ole. Eilen kysyttiin paperit ostaessa lottoa. Ihonikä 33 mikroskooppitutkimuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Rento positiivinen elämänasenne.Siihen kuuluu myös se, ettei vahtaa omaa tai toisten ikääntymistä vaan iloitsee ja elää elämäänsä.
Stressi vanhentaa .
Et kyllä näytä niissä Kuomissa, mustassa toppatakissa ja itse listoista myssyssä tippakaan nuoremmalta vaikka asenne olisi mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botox ja täyteaineet.
Botox tekee lihaksen laiskaksi..elikä vanhenet.. etuajassa
Lihasta kuuluu käyttää
t.N46 jolle ehdotettu myös bruksismiin naurettavaa botuliinia, mutta koskaan en aio ottaa.
Ryppyjä ei ole. Eilen kysyttiin paperit ostaessa lottoa. Ihonikä 33 mikroskooppitutkimuksessa.
Tä? Että tuommoisia tutkimuksiakin, hehe.
M42
Kollageenijauhe ainakin mulla vähentää ihon kuivuutta ja sen myötä myös ryppyisyyttä. Kokeilin pari kuukautta olla ilman ja iho meni huonoon kuntoon.
Valkoiset ja hoidetut hampaat
Hyväkuntoiset ja kiiltävät hiukset (harmaat piiloon)
Ihonhoitoon panostaminen (luonnonkosmetiikka ja kaikki missä lukee glow on toimivaa)
Liikunnallisuus ilman kuivakkuutta (ei juoksurääkkiä ja auringolle altistumista)
Kasvoteippaus (jos ei enää auta niin botox)
Nykyaikaiset vaatteet, mutta ei mitään nuorisorytkyjä
N43
Meikki mahdollisimman kevyt ja hoitava (luonnonkosmetiikka tässäkin paras). Ei kovia mustia rajauksia ja luomivärejä eikä puuterimaisia tuotteita.
Esim. Madaran skin equal -meikkivoide
N43
Päivänvalo PDT hoito,lisänä Laser.Sillä lähti läiskät, iho silottuu ja nuoreni.Töissäkin ihmettelivät mitä minulle oli tapahtunut kun iho näytti niin hyvältä.Ihotautilääkärillä kävin hoidossa.
Rakastu! Hanki nuori poikaystävä, siis itseäsi nuorempi!
-Pidä itsesi hoikkana.
-huolehdi ihosta.
-Älä pidä partaa jos olet mies(miksei nainenkin).
-syö monipuolisesti
-nuku riittävästi
-pidä huolta sosiaalisista suhteistasi.
-Harrasta sopivasti liikuntaa,himourheilu vanhentaa.
Nämä nyt tuli äkkiä mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Rakastu! Hanki nuori poikaystävä, siis itseäsi nuorempi!
Ainakin miestä nuori tyttis nuorentaa hurjasti. Ehkä naisillekin toimisi.
Runsas veden juonti
Treeni x 5/vko,
Vauhtikestävyys ja lihaskunto vaihdellen
Proteiinia ja pitkäkestoista hiilaria
Syöminen kellon mukaan, pt:n ohjein
Vartalon kiinteytyshoito
Painekammio
Uinti
Sauna
Oikeat voiteet kehoon ja kasvoille
Oikeat rasvat ja ravinteet sisäisesti
Ehdoton ei tupakoinnille, alkoholille ja miehille