HS: "Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti." Terveyshaittaa ei ole pystytty poissulkemaan.
Hajut | Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010329310.html
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haisee vähän täällä etelä-karjalassakin. Siis juurikin sellainen tehdaspäästöhaju.. työskentelen itse tehtaassa ja aamulla pois lähtiessä kummastelin hajua, sillä meidän sekä muut lähitehtaat ovat olleet seis jo pidemmän aikaa ja näin ollen se haju ei niistä tule. Ainoastaan silloin saattaa tulla kun on alasajo tai jokin muu hetkellinen häiriö.
Tuosta voisi jo hieman huolestua. Siellä tehtaan vieressä asuneena muistan ne rikinkatkuiset pöllähdykset, tämä on jollain tapaa erilainen.
Nytkö ne venäläiset myrkyttää meidät
Etelä-Espoossa haisee melko voimakkaana.
Helvetti kun ei saa hetken rauhaa. Koko ajan jotain paskaa.
En kyllä mitään erityistä huomannut noin tunti sitten ulkona. Kivikko/Hki.
Täytyy kai lähteä uudestaan haistelemaan.
Naapuri rajantakaa meinaa haistattaa meidät maasta ulos?
Haistattaa pa..kaa meille?
Viemärikaasuja taitaa olla vanhoissa putkissa jotka karkaa ilmaan
https://www.yara.fi/kemikaalit-ja-ymparistoratkaisut/hajuhaitat-ja-rikk…
NATO tuo "turvaa" ? 🤔 Nyt se alkaa..
Olin koko aamupäivän ulkona Lammassaaressa enkä huomannut mitään hajua. Kotonani Kumpulassa ei myöskään havaittavissa mitään, ikkunat on auki.
Mitähän myrkkyä vasallivaltion ilmaan päästetty?
Pitääkö tässä kohta panostaa oikeaan hemgityssuojaimeen
Viikko pari sitten palstalla kauhisteltiin uutista, jonka mukaan merestä nousee mustaa mönjää. Venäjää silloinkin epäiltiin.
Selvisikö jo, mitä se mönjä oli? Nyt on kait kokeet saatu jo tehtyä.
Vantaan Hämevaarassa haju tuntuu myös
Vierailija kirjoitti:
Olin koko aamupäivän ulkona Lammassaaressa enkä huomannut mitään hajua. Kotonani Kumpulassa ei myöskään havaittavissa mitään, ikkunat on auki.
Uutisessa luki että klo 14 alkaen tehty havaintoja
Taistelukaasua Venäjältä. Nyt varaamaan lentolippuja!
Roihupellossa ei mitään outoa hajua. Kalasatamassa kuulemma haisee.
Joko ne keksi syyn ja saako ulos mennä?