Miksi suomalaiset naiset eivät meikkaa paljon?
Totuus on, että miehet haluavat naisen, joka meikkaa paljon. Silti suomalaiset naiset eivät juurikaan meikkaa
Kommentit (151)
Ei sillä pakkelilla saa läskiyttä ja vassariutta peittoon.
Kaunis meikki ei ole yhtä kuin pakkelinaama.
Olen työtön joten rahaa ei ole paljon mutta olen meikittäkin jo siisti ilmeeltäni mielestäni. Asiakaspalvelutyössä ehostaudun hieman mutta olen vapaalla tottunut olemaan ilman meikkiä. Elämäntyylini on aika rento mutta en ole meikkaamista vastaankaan. Jos olisi rahaa enemmän niin varmasti tulisi kuljettua ja laittauduttuakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kauniinkin kannattaa meikata, mutta ei tarvitse paljoa. Tosi on, että kauniit ja meikkaavat vievät parhaat miehet.
Olisko suomalaisten naisten korkea koulutusaste yksi syy meikkaamattomuuteen? Ei tarvitse miestä elättäjäksi, voi valita miehen joka aidosti pitää naisesta ihmisenä, ei pelkästään statuksena. Mitä enemmän naiset riippuvaisia miehistä taloudellisesti sitä suurempi tarve miellyttää noita elättäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten huomannut , ett päivittäin meikkiä käyttävät naiset ryppyyntyvät nopeammin.
Meikkaan päivittäin ja näytän jopa ikäistäni nuoremmalta. Se vain vaatii tarkan ihonhoitorutiinin.
Koittakaa nyt päättä, joka toinen viikko valitetaan kun naiset meikkaavat ja miten se on huijausta ja väärin, ja joka toinen nyyhkitään miksi eivät meikkaa enempäää! Ei kuulu kellekään paljonko/kuinka vähän nainen meikkaa. Typerä provo taas kerran, mutta lankesin..
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet halua paljon meikkaavaa naista.
No ei niin vaan luonnostaa nätin joka ei meikkiä tarvi.
Varmaan tulee alapeukkuja mutta iho pysyy paremmassa kunnossa kun saa olla luonnollisena. Ihon voi silti puhdistaa ja rasvata, toisin sanoen "itsestään huolehtiva nainen" ei mielestäni ole sama asia kuin "viimeisen päälle meikattu ja laitettu nainen". Meikeistä tulee turhaa kemikaalikuormaa, siihen menee aikaa ja meikit on Suomen ilmastossa montakin kertaa pitkin naamaa. Siinäpä muutama syy :)
Vierailija kirjoitti:
En saa meikkiä pysymään, joten parin tunnin päästä se on kaikkea muuta kuin hyvä ja kaunis.
Sama. Etenkin talvella ulkona. Ja vielä enemmän etenkin kesä kuumalla. Pitäisi jatkuvasti olla lisäämässä meikkiä.
En meikkaa, koska iho tuntuu mukavammalta puhtaana. Lisäksi meikkaamiseen ja meikkien pois pesemiseen kuluu aikaa, ja käytän mieluummin aikani muuten.
Naamani on lisäksi sellainen, ettei siitä saa kaunista meikkaamalla. Tottakai näytän nätimmältä täydessä taistelunaamiossa kuin naturellina, mutten silti ole kaunista nähnytkään, joten miksi tuhlata aikaa ja rahaa moiseen.
Vierailija kirjoitti:
meikit on Suomen ilmastossa montakin kertaa pitkin naamaa
Tämä oli hyvin sanottu!
En ole erityisen kiinnostunut meikkaamisesta. Näytän mielestäni ihan hyvältä vähäiselläkin ehostuksella, joten en kovin usein jaksa panostaa. Silmämeikkiä en käytä juuri koskaan, se on liian ärsyttävää pestä pois.
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua koska ovat vaatimattomia? Suomalaiset nyt vaan ovat tylsiä. Tylsiä ja rumia.
Paksusti pakkeloitu naama, mustat irtoripset, mustat rajaukset silmien ympärillä, kirkuvanpunainen huulipuna jms. - se vasta ruma onkin.
Ei tietenkään yhteiskunnan tuilla eläessä meikkien käyttö kaikille kuulu. Ihottumaakin niistä voi tulla ja kortisonivoiteiden käyttö lisäisi yhteiskunnalle kuluja eli kasvojen ihovoiteen (esim. ultracortenol, joka on määrän nähden tolkuttoman kallista) kelakorvauksia toisten verovaroista maksettavaksi.
Voikohan niiltä tuilta käsin enää edes kutiavan, kuivan atooppisen ihon hoitoonkaan hakea reseptille kirjoitettuja ihovoiteita ja kutinaa estävää lääkettä. Huuletkin, kun rapsahtaa kuiviksi, halkeileviksi niin kaipa sitä pitäisi ihan tavan huulirasvaa joskus ostaa. Eihän asiat tietenkään reiluja ole, kun eihän kaikki edes saa palkallista työtä millä itse kulunsa kustantaisi.
En meikkaa ollenkaan vaikka oon töissä isossa asiantuntijaorganisaatiossa. Ei oo kukaan koskaan siitä maininnut tai ollut este työn saannille. Tykkään luonnollisesta lookista, sellaisesta naapurintyttömäisestä lookista. Aina voi katsoa muualle jos ei ulkonäkö miellytä :)
N32
Meikattu nainen näyttää hu*ralta.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa ollenkaan vaikka oon töissä isossa asiantuntijaorganisaatiossa. Ei oo kukaan koskaan siitä maininnut tai ollut este työn saannille. Tykkään luonnollisesta lookista, sellaisesta naapurintyttömäisestä lookista. Aina voi katsoa muualle jos ei ulkonäkö miellytä :)
N32
Jes, viimeinkin löytyi naapurintyttönainen! Lähdetkö treffeille?
t. kiltti mies
Koska ei miehetkään kummoselta näytä. Meikkaan itseni takia toki vaikka olisin koko päivän sisällä
Kauhea vaiva, kun kuitenkin heti kun menee ulos niin se on sitten siinä. Mulla on lisäksi herkät silmät eli silmämeikistä tulee suttuiset heti.
Työssä olen ammatissa jossa olen maski, hiussuoja, suojalasit ja visiiri päässä eli ei meikki kuitenkaan näy ja leviää jos jotain yrittää.
Jos menen juhliin tai baariin, niin silloin yritän edes vähän.
Kauniinkin kannattaa meikata, mutta ei tarvitse paljoa. Tosi on, että kauniit ja meikkaavat vievät parhaat miehet.