Miksi suomalaiset naiset eivät meikkaa paljon?
Totuus on, että miehet haluavat naisen, joka meikkaa paljon. Silti suomalaiset naiset eivät juurikaan meikkaa
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä meikkaavat sitten paljon? Vënakot?
Vähän aikaa sitten luin artikkelin ranskalaisten naisten tyylistä ja siinä kuvailtiin, kuinka he meikkaavat vain vähän ja kevyesti ollakseen tyylikkäitä ja hiukset laitetaan hyvin luonnollisesti. Eli ainakaan maailman tyylikkäimmät naiset eivät meikkaa "paljon".
Joo mutta kun suomalaisnaiset eivät meikkaa sitäkään vähään, ja tukka on "ihanan käytännöllinen" poikatukka. Kuten itse sanoit, Ranskassa meikataan jotta oltaisiin tyylikkäitä, suomalaisia se ei kiinnosta. Meikkaaminen ei tosiaankaan tarkoita sitä, että pitää vetää Christina Aguileran hu*rapakkeli naamaan, vaan ainoastaan sen verran, että näytetään huolitellulta ja siistiltä. Mutta suomalainen nainen hieroo vaseliinia suomuiseen naamaansa, sörkkii poikatukan viispiikkisellä johonkin asentoon ja laittaa lenkkarit jalkaan ja eikun ihmisten ilmoille. On
Poikatukka on ihan järkyttävän työläs! Pakko laittaa joka aamu ja kampaajallakin on oltava saksimassa vähän väliä. Pitkä on helppo, kiinni ja unohda. Tosipitkää nutturalla ei aina edes harjata.
Aloitushan on ihan epätosi. Suomessa naiset meikkaa enemmän kuin muissa Euroopan maissa joissa olen asunut.
Vai raukka parka, katsos kun kaikki naiset eivät ole edes kiinnostuneita miehistä.
On sääli, että joku ajattelee kapea katseisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä meikkaavat sitten paljon? Vënakot?
Vähän aikaa sitten luin artikkelin ranskalaisten naisten tyylistä ja siinä kuvailtiin, kuinka he meikkaavat vain vähän ja kevyesti ollakseen tyylikkäitä ja hiukset laitetaan hyvin luonnollisesti. Eli ainakaan maailman tyylikkäimmät naiset eivät meikkaa "paljon".
Joo mutta kun suomalaisnaiset eivät meikkaa sitäkään vähään, ja tukka on "ihanan käytännöllinen" poikatukka. Kuten itse sanoit, Ranskassa meikataan jotta oltaisiin tyylikkäitä, suomalaisia se ei kiinnosta. Meikkaaminen ei tosiaankaan tarkoita sitä, että pitää vetää Christina Aguileran hu*rapakkeli naamaan, vaan ainoastaan sen verran, että näytetään huolitellulta ja siistiltä. Mutta suomalainen nainen hieroo vaseliinia suomuiseen naamaansa, sörkkii poikatukan viispiikkisellä johonkin asentoon ja laittaa lenkkarit jalkaan ja eikun ihmisten ilmoille. On
Suomalaismiehetkään ei viitsi hoitaa ulkonäköään, tukkakin on käytännöllinen kalju. Ehkä risuparta löytyy. Ranskassa miehet ovat tyylikkäitä, suomalaisia ei kiinnosta. Ulkonäköön tarvitaan sen verran että näytetään huolitelluilta ja siistit muodikkaat vaatteet. Mutta suomalainen mies laittaa verkkarit ja hupparin, sekä pipon kaljunsa peitoksi. Sitten vaan lenkkarit jalkaan ja ihmisten ilmoille. Helppoa.
Minä meikkaan paljon (vaikka toisaalta pyrinkin tekemään sen huomaamattomasti), koska muuten olen niin ruma että Helsingissä asuvana naisena saan huonoa kohtelua ja elämä hankaloituu ihan joka puolella. Minun nähdäkseni kyllä varsinkin nuoret tytöt myöskin meikkaavat paljon. Ja aika moni vähän aikuisempikin. Mutta kyllä tämä vaikeaa on, koska siihen menee ennen kaikkea niin paljon aikaa, mikä on myös esim. omilta lapsilta pois. Miesten pitäisi tarjota naisille tämä kaunistautumisaika ja myös maksaa puolet meikeistä. Ja toki hiusten hoito tähän pitää laskea mukaan. Oikeastaan sama lopettaa koko töissäkäynti ja ruveta saman tien joksikin edustusrouvaksi, jos meinaa ehtiä ulkonäöstään huolehtia ja lähtökohdat ovat huonot. Yritän löytää juuri ohjetta tee se itse -feikkitisseihin...
Vaikka miten hoetaan että ulkonäöllä ei ole pienintäkään merkitystä, niin tosielämässä tämä ei missään nimessä pidä paikkaansa. Toki jos sinulla on yhteiskunnallista asemaa niin eri asia. Mutta jos sinulla ei ole mitään saavutuksia eikä asemaa eikä puolisoa eikä mitään, niin sitten ei kyllä ole hyötyä olla siihen päälle tieten tahtoen ruma. Ainakaan pääkaupunkiseudulla.
Hohhoi, onneksi ap voi mennä etsimään itselleen paljon meikkiä käyttävän naisen ulkomailta.
Perinteisesti tätä aikaa kaunistautumiseen naisilla on aikana ennen avioliittoa ja lapsia, eli nuoruudessa. Siihen on syynsä, miksi siihen ei ole aikaa juurikaan enää ruuhkavuosina. Ehkä sitten taas kun lapset ovat muuttaneet kotoa pois.
Ajansäästö lienee pääasiallinen syy myös siihen, miksi tukka lyhenee ja kiloja kertyy. Miesten panosta varmastikin tarvitaan siihen, että naiset ehtivät myös huolehtia ulkonäöstään.
Hirvittää oma meikkinaama. Parempi ilman. Mutta meikkaa sinä itse jos meikeistä pidät.
Keskiverrosti suomalainen nainen on laiska itsensä suhteen
Teen 100% etätyötä. Ketä varten meikkaisin? Juhlat on erikseen.