Miksi suomalaiset naiset eivät meikkaa paljon?
Totuus on, että miehet haluavat naisen, joka meikkaa paljon. Silti suomalaiset naiset eivät juurikaan meikkaa
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän vanhemmalta meikeillä. Olen 30v.
Minä myös. Ikää 36v. Jossain kohtaa huomasin, että meikki lähinnä vanhentaa ja olen vähentänyt sitä sen jälkeen. Nykyisin käytössä vain ripsi- ja kulmaväri sekä hyvin vähän kuultoa lisäävää tuotetta ja maltillisesti kiiltoa tuova huulirasva. Enemmällä pakkelilla näytän kamalalta. Näin saan ihan kivan ja fressin lookin.
Minusta moni reilusti alle kolmekymppinenkin näyttää ikäistään vanhemmalta, kun meikkiä vaan on liikaa.
En meikkaa, eikä muiden mielipiteet asiasta kiinnosta lainkaan. Ketjusta päätellen meitä on paljon.
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä miehet haluaa. En ymmärrä miksi naisten pitäisi ylipäänsä miettiä mitä miehet haluaa ja yrittää miellyttää miestä. Eikö jo 2020-luvulla miehetkin tajua etteivät he ole maailman napa.
Meikki tuntuu inhottavalta kasvoilla, siihen menee tolkuttomasti rahaa ja aikaa. Meikkiä pitää koko ajan varoa ja olla korjailemassa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua koska ovat vaatimattomia? Suomalaiset nyt vaan ovat tylsiä. Tylsiä ja rumia.
Itse olet tylsä ja ruma. Ja eikö rumien nimenomaan pitäisikin meikata, jotta lakkaisivat olemasta rumia? Kauniit eivät tarvitse meikkiä.
Miksi suomalaiset miehet eivät meikkaa paljon?
En halua meikata. Ei ole tarvetta peittää huonoa itsetuntoa niiden taakse. Teininä katsoin, kun luokkatoverit meikkasivat.
Sitäpaisti, miehet ei näe vaivaa ulkonäköönsä. Miksi minun pitäisi? N29
Aiemmin meikkasin paljonkin. Nykyään säästän rahat johonkin muuhun, ihokin voi paremmin ilman jatkuvaa kemikaalikuormaa.
Koska miehet pitävät luonnollisista naisista (= eivät saa muiden miesten huomiota, eikä tarvitse pelätä kilpailua) ja koska suomalainen nainen haluaa miellyttää miehiä, naisia, lapsia, äitejä ja isiä. Täyden kympin tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään taitaa melkein 90 prosenttia naisista olla ottanut jotain täyteaineita myös ja pitivät ripsien pidennyksiä...
Itse tällä tavalla luomua kokee olevansa kyllä ihan uniikki. Jopa näissä "luonnonmukainen elämä -porukoissa" suurinosa naisista on pakkeloituja ankan nokkia. Ois ihan kiva että jostain löytäisi oikeasti luumuja ihmisiä, mutta nykyään ei mistään. Vaan pari tälläistä aitoa luomu naista tunnen.
Erikoista. Itse en tunne yhtäkään täyteaineita ottanutta ja täysi meikkaamattomuuskin on tuttavapiirissäni ihan yleistä.
Paljon kuule kiinnosta mitä miehet haluaa. Elämä tässä elettävänä.
On jo tullut ikää, olen blondi ja en halua, että minua luultaisiin vanhaksi vena*oksi, koska heillä on paljon meikkiä ja ympärillä vahva hajuveden löyhkä. Nyt kun raja on kiinni, näitä ei edes itäisessä Suomessa ole kyllä näkynyt.
Naiset ovat iät ajat meikanneet. Nyt on miesten vuoro seuraavat vuosituhannet.
Nyt naiset pistää meikkirahansa osakkeisiin ja liikuntaharrastuksiinsa. Miehet voi sitten katsella nättinä kentän laidalla.
Pääsyy on ihan sama kuin pukeutumisessa: pitäisi nähdä vaivaa, ja se ei suomalaisnaiselle käy.
Toinen syy on se, että Suomi kaupungistui hyvin myöhään. Maatalon emännän tai -työlaisen on aivan turha meikata, ja vähäinen tai olematon meikkaus on jäänyt myös kaupunkielämän säännöksi.
Kolmas syy on luterilaisuus, johon kuuluu ilottomuus ja kaikkinainen koristelemattomuus.
Nelj's syy on se, että suomalaisen kuutiopään karuihin piirteisiin ei meikillä pahemmin ole vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän vanhemmalta meikeillä. Olen 30v.
Minä myös. Ikää 36v. Jossain kohtaa huomasin, että meikki lähinnä vanhentaa ja olen vähentänyt sitä sen jälkeen. Nykyisin käytössä vain ripsi- ja kulmaväri sekä hyvin vähän kuultoa lisäävää tuotetta ja maltillisesti kiiltoa tuova huulirasva. Enemmällä pakkelilla näytän kamalalta. Näin saan ihan kivan ja fressin lookin.
Minusta moni reilusti alle kolmekymppinenkin näyttää ikäistään vanhemmalta, kun meikkiä vaan on liikaa.
Meikkaaminen jos mikä on taitolaji. Se pitää osata tehdä kunkin piirteiden mukaan, eivätkä ne piirteet ole samat nuorena ja vanhana, vaikka taitoa olisikin. Ihan sama pätee pukeutumiseen.
Ahva meikki naisella kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
On jo tullut ikää, olen blondi ja en halua, että minua luultaisiin vanhaksi vena*oksi, koska heillä on paljon meikkiä ja ympärillä vahva hajuveden löyhkä. Nyt kun raja on kiinni, näitä ei edes itäisessä Suomessa ole kyllä näkynyt.
Älä pelkää, sinua ei koskaan tulla sekoittamaan elegantteihin venäläisnaisiin. Ei hetkeksikään.
Rumat meikkaa. Miksi meikata , jos ei ole mitään peitettävää?
Ei jaksa kiinnostaa enää 40 vuotiaana ulkonäkö.