Miksi suomalaiset naiset eivät meikkaa paljon?
Totuus on, että miehet haluavat naisen, joka meikkaa paljon. Silti suomalaiset naiset eivät juurikaan meikkaa
Kommentit (151)
Eikö runsas meikkaaminen ole ns. huonojen naisten harrastus? Minulle runsaasti meikkaavasta naisesta tulee mieleen sana lumppu.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä taitaa kyllä haluta naisen joka meikkaa huomaamattomasti. Nykyajan ihanne on ns. nudemeikki.
Syy miksi itse en meikkaa on että en jaksa ihmisten huomiota ja kommentteja. Enkä tarkoita että olisin tyrmäävän kaunis paljon meikattuna, vaan sitä että kaverit ja työkaverit tulevat kommentoimaan miten rohkea olen kun käytän punaista tai oranssihtavaa huulipunaa, tai miten paljon aikaa silmänrajaukseni ovatkaan varmaan vaatineet ja vieraat muuten vaan tuijottavat kuin kaksipäistä pöllöä.
Missä lahkossa sä asut/työskentelet.
Vierailija kirjoitti:
Ovat sellaisia harmaahiiriä. Eivät kehtaa?
Kehtaa tietysti. Jännästi vaan miehet sitten huutelevat kuorossa että naiset huijaa meikeillä, mikään ei kelpaa teille ukoille.
Suomessa on aina ollut luonnollinen kauneusihanne. Vanhoissa Suomi-filmeissä hyvä ja kaunis nainen on maalta tullut luonnollinen ja raikas pellavapää, paha nainen on kaupunkilainen meikkaava ja tälläytynyt vamppi kalliissa vaatteissaan. Vaatimattomuus on siis ainakin ollut Suomessa hyve, ei näyttävyys. Rumat ne vaatteilla koreilee jne.
Totuus numero 1: mun miehelläni olisi ollut 15 vuotta aikaa vaihtaa meikattuun naiseen, jos hän sellaisen haluaisi. Totuus numero 2: tämä yksi mies riittää kyllä mulle, muiden miesten huomiosta en ole kiinnostunut.
Perus suomalaisessa hailakassa naamassa runsas ja värikäs meikki näyttää liian räikeältä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö runsas meikkaaminen ole ns. huonojen naisten harrastus? Minulle runsaasti meikkaavasta naisesta tulee mieleen sana lumppu.
Oletko kotoisin 50-luvulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloha sitä vasta meikattiinki. Oli tosin vaikeaa kun värejä ei oltu vielä keksitty.
En ole koskaan tavannut miestä, jonka mielestä paljon meikkaava nainen olisi parempi kuin vähän meikkaava. Itselläni vain hyvin kevyt arkimeikki ja miehiä jonoksi. Kehuvat luonnollisuutta.
Koska on työlästä pestä niitä meikkejä pois.
Koska iho pysyy parempana, kun sitä ei pakkeloi.
Koska liika meikki vanhentaa ja näyttää muutenkin naurettavalta.
Koska en enää käy missään mihin kiinnostaisi meikata.
Koska ei ole tarvetta yrittää enää miellyttää ketään.
Koska en halua turhia ulkonäön perässä pörrääjiä ympärilleni. Niistä ei ole koskaan ollut mitään todellista iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Syntynyt 1959.
Eikä halua. Mun mies tykkää mun meikkaamattomista kasvoista.
Mä näytän vanhemmalta meikeillä. Olen 30v.
Kukaan mies halua mitään Pelle Hermannin näköistä. Kevyt luonnollinen meikki paras. Eli kun nainen pesee meikit naamasta niin näyttää lähes samalta, eikä Jorma Uotiselta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua koska ovat vaatimattomia? Suomalaiset nyt vaan ovat tylsiä. Tylsiä ja rumia.
Ja saamme sellaisina pysyä, jos haluamme. Suomessa on myös normi, että naiset ovat taloudellisesti riippumattomia, mikä tuo itseluottamusta olla oma itsensä.
Suomalaisnaisethan nimenomaan meikkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän vanhemmalta meikeillä. Olen 30v.
Sama täällä, sekä ankaralta. Sekä lapset että mies näkevät minut mieluummin meikittömänä.
Kuka sulle sellasta valehtelee että miehet haluaa meikkaavan naisen? Kuha pilde on kostee niin se riittää, meikillä ei oo kuin haittaava vaikutus.