Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset eivät meikkaa paljon?

Vierailija
31.03.2024 |

Totuus on, että miehet haluavat naisen, joka meikkaa paljon. Silti suomalaiset naiset eivät juurikaan meikkaa

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sulle sellasta valehtelee että miehet haluaa meikkaavan naisen? Kuha pilde on kostee niin se riittää, meikillä ei oo kuin haittaava vaikutus.

Vierailija
22/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö runsas meikkaaminen ole ns. huonojen naisten harrastus? Minulle runsaasti meikkaavasta naisesta tulee mieleen sana lumppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä taitaa kyllä haluta naisen joka meikkaa huomaamattomasti. Nykyajan ihanne on ns. nudemeikki.

Syy miksi itse en meikkaa on että en jaksa ihmisten huomiota ja kommentteja. Enkä tarkoita että olisin tyrmäävän kaunis paljon meikattuna, vaan sitä että kaverit ja työkaverit tulevat kommentoimaan miten rohkea olen kun käytän punaista tai oranssihtavaa huulipunaa, tai miten paljon aikaa silmänrajaukseni ovatkaan varmaan vaatineet ja vieraat muuten vaan tuijottavat kuin kaksipäistä pöllöä.

Missä lahkossa sä asut/työskentelet.

Vierailija
24/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat sellaisia harmaahiiriä. Eivät kehtaa?

Kehtaa tietysti. Jännästi vaan miehet sitten huutelevat kuorossa että naiset huijaa meikeillä, mikään ei kelpaa teille ukoille.

Vierailija
25/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aina ollut luonnollinen kauneusihanne. Vanhoissa Suomi-filmeissä hyvä ja kaunis nainen on maalta tullut luonnollinen ja raikas pellavapää, paha nainen on kaupunkilainen meikkaava ja tälläytynyt vamppi kalliissa vaatteissaan. Vaatimattomuus on siis ainakin ollut Suomessa hyve, ei näyttävyys. Rumat ne vaatteilla koreilee jne.

Vierailija
26/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus numero 1: mun miehelläni olisi ollut 15 vuotta aikaa vaihtaa meikattuun naiseen, jos hän sellaisen haluaisi. Totuus numero 2: tämä yksi mies riittää kyllä mulle, muiden miesten huomiosta en ole kiinnostunut.

Vierailija
27/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus suomalaisessa hailakassa naamassa runsas ja värikäs meikki näyttää liian räikeältä.

Vierailija
28/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö runsas meikkaaminen ole ns. huonojen naisten harrastus? Minulle runsaasti meikkaavasta naisesta tulee mieleen sana lumppu.

Oletko kotoisin 50-luvulta?

Vierailija
29/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloha sitä vasta meikattiinki. Oli tosin vaikeaa kun värejä ei oltu vielä keksitty.

Vierailija
30/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut miestä, jonka mielestä paljon meikkaava nainen olisi parempi kuin vähän meikkaava. Itselläni vain hyvin kevyt arkimeikki ja miehiä jonoksi. Kehuvat luonnollisuutta.

Vierailija
31/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on työlästä pestä niitä meikkejä pois. 

Koska iho pysyy parempana, kun sitä ei pakkeloi. 

Koska liika meikki vanhentaa ja näyttää muutenkin naurettavalta. 

Koska en enää käy missään mihin kiinnostaisi meikata. 

Koska ei ole tarvetta yrittää enää miellyttää ketään. 

Koska en halua turhia ulkonäön perässä pörrääjiä ympärilleni. Niistä ei ole koskaan ollut mitään todellista iloa.

Vierailija
32/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Syntynyt 1959.

Vierailija
33/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua myrkyttää elimistöäni.

Vierailija
34/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä halua. Mun mies tykkää mun meikkaamattomista kasvoista.

Vierailija
35/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän vanhemmalta meikeillä. Olen 30v. 

Vierailija
36/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies halua mitään Pelle Hermannin näköistä. Kevyt luonnollinen meikki paras. Eli kun nainen pesee meikit naamasta niin näyttää lähes samalta, eikä Jorma Uotiselta.

Vierailija
37/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua koska ovat vaatimattomia? Suomalaiset nyt vaan ovat tylsiä. Tylsiä ja rumia.

Ja saamme sellaisina pysyä, jos haluamme. Suomessa on myös normi, että naiset ovat taloudellisesti riippumattomia, mikä tuo itseluottamusta olla oma itsensä.

Vierailija
39/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaisethan nimenomaan meikkaavat.

Vierailija
40/151 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän vanhemmalta meikeillä. Olen 30v. 

Sama täällä, sekä ankaralta. Sekä lapset että mies näkevät minut mieluummin meikittömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme