Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin työttömäksi ja mies vittuilee ostamalla minulle halvempaa ruokaa kuin itselleen

Vierailija
31.03.2024 |

Minulla on ruokarajotteita ja mies ostaa minulle sopivat ruuat nykyisin punalaputettuna. 

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin asiaa mieheltä, että mitä hän meinaa  tällä ruokahommalla? Miksi hän itse syö kalliimpaa? Jos ei osaa vastata reilusti niin mieti mikä olet tässä taloudessa, onhan se niin että pitä olla  tasapuolinen homma ylä- ja alamäess?Että arvostus pitää olla tasapuolista, minä kyllä miettisin mitä teen tässä tapauksessa.? Jos pystyisin niin lähtisin muille maisemille, mutta se ei ole aina helppoa monessakin asiassa on monta puolta.

Vierailija
22/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se punalappu tekee ruuasta huonompaa? Ruoka on ihan sama ja 5 minuutin päästä siihen ilmestyy punalappu. Mikä muuttui? Ruuan koostumus sama, vain hinta halpeni.

Hölmö. Punalaputetut tuotteet ovat menossa vanhaksi.

Menossa vanhaksi, mikä on se kellonaika kun tämä tapahtuu.

Ostaako joku normaalihinnalla myyntiajan loppupäässä olevia tuotteita? En minä ainakaan. Katson aina että päiväystä on reilusti jäljellä. 

Ostan aina. Säästän rahaa ja luontoa.

Varmasti juu. Minä todellakin kaivan sen tuoreimman leivän ja pullapitkon hyllystä. Onhan niissä makukin paljon parempi. 

En myöskään ikinä osta lihaa tai kalaa jossa on viimeinen käyttöpäivä samana tai seuraavana päivänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se punalappu tekee ruuasta huonompaa? Ruoka on ihan sama ja 5 minuutin päästä siihen ilmestyy punalappu. Mikä muuttui? Ruuan koostumus sama, vain hinta halpeni.

Hölmö. Punalaputetut tuotteet ovat menossa vanhaksi.

Menossa vanhaksi, mikä on se kellonaika kun tämä tapahtuu.

Ostaako joku normaalihinnalla myyntiajan loppupäässä olevia tuotteita? En minä ainakaan. Katson aina että päiväystä on reilusti jäljellä. 

Ostan aina. Säästän rahaa ja luontoa.

Miten se säästää sun rahaa? 

Vierailija
24/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin vamma, mikä estää liikkumisen vai mikset mene ja osta kaupasta itse omia ruokiasi?

Asumme maaseudulla. Miehen työpaikan vieressä on kauppa. Minulla taas matkaa olisi 6 km. Ei oikein mitään järkeä että lähden erikseen käymään kaupassa.

Ap

Sehän on oikein hyvä ja sopiva ulkoilulenkki. Ekat 6 kilsaa lämmittelyä ja sitten kunnon reeni ostosten kanssa. Aattele nyt, tuut rantakuntoon samalla kun käyt kaupassa kävellen tai juosten.

Vierailija
25/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos sairastutte vakavasti, mitenköhän mahtaa moinen "mies" kohdella silloin? Yök.

Vierailija
26/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin vamma, mikä estää liikkumisen vai mikset mene ja osta kaupasta itse omia ruokiasi?

Asumme maaseudulla. Miehen työpaikan vieressä on kauppa. Minulla taas matkaa olisi 6 km. Ei oikein mitään järkeä että lähden erikseen käymään kaupassa.

Ap

Sehän on oikein hyvä ja sopiva ulkoilulenkki. Ekat 6 kilsaa lämmittelyä ja sitten kunnon reeni ostosten kanssa. Aattele nyt, tuut rantakuntoon samalla kun käyt kaupassa kävellen tai juosten.

Miksi miehet vihaavat auttaa perheenjäseniään? Millään tavalla, koskaan?

Vierailija
27/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa kuitenkin sopivat ruuat, ole kiitollinen

Ai kiitollinen? Tuo ei ole normaalia käyttäytymistä puolisoa kohtaan. 

Ohis

Vierailija
28/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa jos sairastutte vakavasti, mitenköhän mahtaa moinen "mies" kohdella silloin? Yök.

nainen ainakin ottaa aina heti eron, jos miehellä menee tavalla tai toisella huonommin

Vierailija
29/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pyörällä ihan helppo rasti. Reppu selkään ja menoksi.

Vierailija
30/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jo se on moro ja näkenmiin.

Vierailija
31/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sinä laiska akka viitsi edes kaupassa käydä silloin kun puolisosi raataa töissä?

Vierailija
32/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatuotteet kannattaa syödä nimenomaan viimeisenä käyttöpäivänä. Niissä on säilöntäaineena syöpää aiheuttavua nitriittejä, joiden pitoisuus alenee ajan myötä, jonka vuoksi liha tietenkin jossain vaiheessa alkaa pilaantumaan. Vähiten haitallista liha on syötynä viimeisenä käyttöpäivänä, jolloin se ei ole vielä pilaantunutta, mutta nitriittipitoisuus on jo alentunut.

Vierailija
33/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeitä vastauksia. Mitä jos teidän puoliso kohtelisi teitä tuolla tavalla? 🙄

Vierailija
34/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet sen kanssa koska?

Minä en vit tuile elämänkumppanilleni.

M45

Sentään yksi järkevä ihminen !

Vierailija
35/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen ainakin ottaa aina heti eron, jos miehellä menee tavalla tai toisella huonommin

Mä en ole eronnut miehestäni. 

Vierailija
36/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko oikeasti viallinen, ettet pysty syömään tavallista ruokaa vai onko kyse vain päänsisäisestä viasta, kuten esim vegaanius?

Vierailija
37/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihatuotteet kannattaa syödä nimenomaan viimeisenä käyttöpäivänä. Niissä on säilöntäaineena syöpää aiheuttavua nitriittejä, joiden pitoisuus alenee ajan myötä, jonka vuoksi liha tietenkin jossain vaiheessa alkaa pilaantumaan. Vähiten haitallista liha on syötynä viimeisenä käyttöpäivänä, jolloin se ei ole vielä pilaantunutta, mutta nitriittipitoisuus on jo alentunut.

nyt tulee semmosta faktaa että...

Vierailija
38/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa törkeitä vastauksia. Mitä jos teidän puoliso kohtelisi teitä tuolla tavalla? 🙄

Voihan ap pulittaa rahat jos kalliimpaa ruokaa haluaa syödä. Turhaa marinaa. 

Vierailija
39/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt jossain jugurtissa niin haittaakaan mutta esim. leipää en mielelläni söisi vanhana.

Ap

No leivo itse.

Vierailija
40/137 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten sitä siivelläeläjää sitten pitäisi kohdella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan