Jäin työttömäksi ja mies vittuilee ostamalla minulle halvempaa ruokaa kuin itselleen
Minulla on ruokarajotteita ja mies ostaa minulle sopivat ruuat nykyisin punalaputettuna.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se punalappu tekee ruuasta huonompaa? Ruoka on ihan sama ja 5 minuutin päästä siihen ilmestyy punalappu. Mikä muuttui? Ruuan koostumus sama, vain hinta halpeni.
Hölmö. Punalaputetut tuotteet ovat menossa vanhaksi.
Ostan usein punalaputettuina ruokaa, eilenkin käyttö päivää jäljellä tiistaihin. Lihat paistan heti ja pistän sitten pakastimeen, helppo ottaa jo paistettua esim kastikkeeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se punalappu tekee ruuasta huonompaa? Ruoka on ihan sama ja 5 minuutin päästä siihen ilmestyy punalappu. Mikä muuttui? Ruuan koostumus sama, vain hinta halpeni.
Menossa vanhaksi, mikä on se kellonaika kun tämä tapahtuu.
Ostaako joku normaalihinnalla myyntiajan loppupäässä olevia tuotteita? En minä ainakaan. Katson aina että päiväystä on reilusti jäljellä.
Ostan aina. Säästän rahaa ja luontoa.
Miten se säästää sun rahaa?
Säästää kauppiaan rahaa, eihän tuo sano että omaa rahaa säästyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menossa vanhaksi, mikä on se kellonaika kun tämä tapahtuu.
klo 21.00 ainakin prismassa ne menee vielä puolet vanhemmaksi
Ei punalappuiset ole vielä huonolaatuisempia kuin muutkaan.
Punalappuhullun uusi idea taas vaihteeksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos sairastutte vakavasti, mitenköhän mahtaa moinen "mies" kohdella silloin? Yök.
nainen ainakin ottaa aina heti eron, jos miehellä menee tavalla tai toisella huonommin
Tuo on totta, itsekin olen huomannut että nainen ottaa eron kun miehellä on jotain tilapäisiä vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaa kuitenkin sopivat ruuat, ole kiitollinen
Ai kiitollinen? Tuo ei ole normaalia käyttäytymistä puolisoa kohtaan.
Ohis
Aloittaja voisi varmaan syödä samaa ruokaa kuin mies, minäkin syön vaikka on allergioita, ei meillä tehdä niitä ruokia mille olen allerginen. Joskus mies ostaa esimerkiksi lohikeittoa itselleen ja minulle sitten sitä mitä voin syödä, kalalle olen allerginen ja kyllä ne voi olla punalaputettuja, jos osuu kohdalle
Vierailija kirjoitti:
Ex-puoliso kohteli minua noin ja siksi onkin ex. Nykyinen kohtelee hyvin ja tasa-arvoisesti vaikka minun tulot on huomattavasti pienemmät kuin hänen. Ei ole oikein tuollanen.
mitä oikeaa ja reilua siinä on, että sinä nostat elintasoasi siipeilemällä parempituloisen puolisosi rahoilla ja samapalkkaiset parit joutuvat maksamaan kaiken puoliksi ja yksinasuvat joutuvat maksamaan kaiken itse. sinähän olet erityisen etuoikeutettu pummi
Hui kauhea. Eikö tuo ole liian outoa. Pitäisikö miehestä erota ja ottaa joku kunnioittavampi, arvostavampi. Ikävää nöyryyttämistä, onko kiusaamista jopa. Kehtaako kysyä miksi satuttaa noin tai ottaa punalaputettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos sairastutte vakavasti, mitenköhän mahtaa moinen "mies" kohdella silloin? Yök.
nainen ainakin ottaa aina heti eron, jos miehellä menee tavalla tai toisella huonommin
Tuo on totta, itsekin olen huomannut että nainen ottaa eron kun miehellä on jotain tilapäisiä vaikeuksia.
ja varsinkin, jos miehelle tulee lopullista ongelmaa, kuten syöpä tai onnettomuudessa loukkaantuminen.
sitten naiset vielä tyrkyttävät lehteen uhriutumistarinoitaan, kuinka suuria uhreja he itse ovat olleet ja kuinka joutuivat eroamaan sairastuneesta/loukkaantuneesta miehestään.
Rajoittaako myös ruuvan määrää kuten meillä? Itse olen liikuntarajoitteinen enkä pääse kauppaan ja mies on huolissaan painostani. Poisti rampin etten pääse pyörätuolilla ulos itse hakemaan. Miehellä on itsellä hyvät tulot ja kalliit harrastukset.
Saat ilmaista ruokaa ja siitäkin vain vittuilet?
Osaat varmaan ihan itse sanoa miehellesi ettet halua syödä vanhentuneita ruokia. Miksi siitä pitää tänne kirjoitella?
Vierailija kirjoitti:
Jätä ee sika
Ei lompakkoloisella ole varaa jättää elättäjäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Rajoittaako myös ruuvan määrää kuten meillä? Itse olen liikuntarajoitteinen enkä pääse kauppaan ja mies on huolissaan painostani. Poisti rampin etten pääse pyörätuolilla ulos itse hakemaan. Miehellä on itsellä hyvät tulot ja kalliit harrastukset.
mikä vika siinä miehessä on, kun se on huolinut pyörätuolissa olevan nalkuttavan ja valittavan akan vaivoikseen?
Itse ostan noita koko perheelle kun sattuu kohdalle. Lapsiperheessä ruokaa kuluu kovaa vauhtia, ei ennätä mennä vanhaksi. Tehdään ruoka niin, että vanhenevat tuotteet käytetään ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin vamma, mikä estää liikkumisen vai mikset mene ja osta kaupasta itse omia ruokiasi?
Asumme maaseudulla. Miehen työpaikan vieressä on kauppa. Minulla taas matkaa olisi 6 km. Ei oikein mitään järkeä että lähden erikseen käymään kaupassa.
Ap
Käy pyörällä jos tiet on sulat.
Ex-puoliso kohteli minua noin ja siksi onkin ex. Nykyinen kohtelee hyvin ja tasa-arvoisesti vaikka minun tulot on huomattavasti pienemmät kuin hänen. Ei ole oikein tuollanen.