Raiskattiinko minut?
Olin baarissa ja eräs mies alkoi piirittää minua jossain vaiheessa iltaa. Olin kännissä ja loppuillasta muistan vain välähdyksiä. Narikasta, taksista, miehen kotoa, sen sängystä. En tiedä kumpi riisui. Kun heräsin, mies oli lauennut päälleni.
Tästä on muutama kuukausi. En aio tehdä rikosilmoitusta mutta haluaisin vain ymmärtää käytöstäni tuon illan jälkeen. Olen tehnyt asioita, joita en ehkä oikeasti tekisi (holtitonta seksikäyttäytymistä jne.)
Kommentit (165)
Kannattaisiko sinun vain lopettaa sen alkon käyttö? Tai juoda vain kotona ja kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla usein aamulla sama fiilis.
t. Pena64
Joo kun Jukka69 lauennut sisälle.
Holtiton käytös sen jälkeen viittaa siihen, että rankaiset itseäsi humalastasi, ja miehen teosta, vaikka et tehnyt mitään väärää.
Mies käytti hyväksi tilannetta, ja se on aika yksiselitteistä. Toisaalta jos kumpikin oli tillin tallin, niin vaikea tietää mitä tapahtui ja kuka sanoi mitäkin.
Vaikea tilanne.
Et muista kuinka kävit miehen päälle kuin yleinen syyttäjä? Miehellä nyt täysin samat vibat. Onneksi mies sai viime hetkellä vedettyä kikulinsa ulos ettei joudu jatkossa maksamaan elareita.
Mies ei ollut kovin kännissä ja oli aamulla ajokunnossa, koska vei minut kotiin.
Mistä alapeukut? En ole tekemässä rikosilmoitusta niin kuin sanoin, mutta tajusin vain, että tuon jälkeen käytökseni on ollut outoa ja välinpitämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Et muista kuinka kävit miehen päälle kuin yleinen syyttäjä? Miehellä nyt täysin samat vibat. Onneksi mies sai viime hetkellä vedettyä kikulinsa ulos ettei joudu jatkossa maksamaan elareita.
Inzelit on omasta mielestään aina hauskoja, vaikka puhuttaisiin raiskauksesta.
Noin humalassa ei ole kykenenä antamaan suostumusta. Joten kyseessä voi olla raiskaus.
Muistan estelleeni ja mies tiuski älä höpötä siinä. Sitten olen sammunut. Tuo toistui.
Vierailija kirjoitti:
Muistan estelleeni ja mies tiuski älä höpötä siinä. Sitten olen sammunut. Tuo toistui.
Ja sit heräsit ja huomasit että oletkin miestrolli
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ollut kovin kännissä ja oli aamulla ajokunnossa, koska vei minut kotiin.
Mistä alapeukut? En ole tekemässä rikosilmoitusta niin kuin sanoin, mutta tajusin vain, että tuon jälkeen käytökseni on ollut outoa ja välinpitämätöntä.
Kontrolloit itse omaa käytöstäsi oli se outoa tai ei.
No kuulostaa siltä että olet ollut liian päihtynyt antaaksesi suostumusta seksiin. Nyt jää arvoitukseksi, onko mies ollut myöskin ihan seipäässä, vai onko ollut huomattavasti selvempi.
Riippumatta siitä, oliko kyseessä rikos vai kehno känniseksi, voisi olla hyvä asia käydä puhumassa vaikka seksuaaliterapeutille.
Otsikkoni oli huono. Haluaisin ehkä vain vertaistukea tuohon, että holtiton käytökseni saattaisi johtua tuosta illasta.
Eli olen jotenkin menettänyt itsekunnioitukseni. Jos seksissä minulla on ollut periaatteita, niitä ei ikään kuin enää ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No kuulostaa siltä että olet ollut liian päihtynyt antaaksesi suostumusta seksiin. Nyt jää arvoitukseksi, onko mies ollut myöskin ihan seipäässä, vai onko ollut huomattavasti selvempi.
Riippumatta siitä, oliko kyseessä rikos vai kehno känniseksi, voisi olla hyvä asia käydä puhumassa vaikka seksuaaliterapeutille.
Mistä tietää että on hyvä terapeutti? Kun eikö tuota titteliä voi käyttää kuka vain.
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoni oli huono. Haluaisin ehkä vain vertaistukea tuohon, että holtiton käytökseni saattaisi johtua tuosta illasta.
Eli olen jotenkin menettänyt itsekunnioitukseni. Jos seksissä minulla on ollut periaatteita, niitä ei ikään kuin enää ole.
Ap
Juttele asiasta miehen ja ammattiauttajankin kanssa, jos ottaa noin koville kännisekoilu. Ehkä kannattaa kiinnittää huomiota siihen juomiseenkin, nimittäin silloin voi paremmin kontrolloida itseään ja tilanteita.
En voi sen miehen kanssa jutella, koska emme tunteneet enkä ala stalkata hänen yhteystietojaan.
Kovasti täällä syyllistetään kännIstä. Miten se oikeuttaa mitään tilannetta.
Kiitos muutamille kommentoijille. Ja harkitsen tuota terapeuttia kunhan löydän sellaisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että on hyvä terapeutti? Kun eikö tuota titteliä voi käyttää kuka vain.
Väestöliitolla on ainakin koulutetut asialliset seksuaaliterapeutit
Jos ei mies pysty toimittamaan sinulle seksiinsuostumislupalappua, niin kyllä sinut on sitten raiskattu.