Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikas ja ymmärrän kyllä minkälaista on olla köyhä koska itsekin olin. Annan nyt vinkkejä köyhille.

Vierailija
30.03.2024 |

Köyhät ei taida ajatella sitä että useimmat meistä rikkaista ovat oloista jotka eivät ole mitenkään parhaimpia. Monet meistä ollaan oltu köyhiä opiskelijoita, on köyhät vanhemmat jne. Miettikääpä sitä joskus.

Se mikä minut erotti muista köyhistä on se etten koska pitänyt köyhänä oloa pahana eikä siitä pitänyt kokoajan uhriutua. Itselläni oli oikea asenne, opiskelin ja tein töitä ahkerasti. Sen takia en ole köyhä enään.

Ottaa kyllä päähän kun köyhä tuttu jolla on uusin iphone pro max pyytää että tarjoaisin ruokaa kun rahat on tiukilla. Itse kun olin köyhä käytin halvinta nokialaista. Tämä tuttu ei edes käy töissä kun "paskaduunit" eivät kelpaa.

Kommentit (522)

Vierailija
521/522 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä tyttö olin eli vinkkejä nuorille naisille: 

1. Opiskelu on Suomessa ilmaista, lukekaa niin pitkälle kuin vaan  pää kestää. Ponnistele.

2. Älkää menkö nuorina ja tyhminä naimisiin sen tupakka-nuuskakingin kanssa. Pysykää kaukana luuserimiehistä.

3. Älkää hankiiko liikaa lapsia, kotieläimiä, lävistyksiä, tatuointeja, vaatteita, kenkiä, hiuksia, kynsiä jne turhaa krääsää, kts. k. 1, OPISKELKAA! 

4. Alkää uskoko latistavia ihmisiä.

5. Tytöt osaavat mitä vain, myös matematiikkaa.

6. Tärkein väli on korvienväli,  myös miehellä.

Tässä nyt aluksi. Itse opiskelin lainalla tehokkaasti 4 vuotta ammattiin, jossa pääsi heti töihin. Lapsia en ole välittänyt hankkia,  hoidin jo useampaa pikkusisarusta, joten eiköhän se riitä.

Työelämä on rankkaa, mutta palkitsevaa. Ei täällä kukaan pääse helpolla, jos niin luulette.

ELI MITÄ SITTEN KUN MINUA KIUSATTIIN YLÄASTEELLA KOLME VUOTTA, EN VOINUT OPSIKELLA RAUHASSA OLLENKAAN, PELKÄSIN, OLIN POISSA. NYT OLEN VASTA HAVAHTUNUT KUINKA KOIN VÄÄRYYTTÄ. POJAT KIUSASI JA TAPIO SIIRA OLI ALOITTAJA.

Vierailija
522/522 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen köyhän kannattaisi printata tämän ketjun neuvot ja liimata seinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän