Kaikkein todellisuudesta irtautunein kommentti, jonka olet kuullut?
En tiedä muotoilinko otsikon oikein, mutta siis jos muistellaan vaikka Sari Essayahin arviota maitopurkin hinnasta, mitä vaataavanlaisia kommentteja olette itse kuulleet? Jos jätetään nyt nettikirjoitukset sekä julkkisten ja poliitikoiden julkiset kommentit pois tästä.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole rasismia.
Todellakin on, meinaan omanmaalaisia kohtaan. Edes suomalaisissa mainoksissa ei enää pahemmin näe pelkästään suomalaisia. Ei tule toista maata mieleen missä kantiksia ihan näin lujaa potkitaan päähän. Imaamin ja somalien sanoin, Suomi kuuluu heille.
MOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis laillistuu suomessa.
Mikään laki ei sitä koskaan ole kieltänytkään. Kasvattele menemään :)
Olet narkkari.
"Sukupuoli on aina itsemäärittelykysymys". Jonkin järjestön neitokainen.
No nythän Afganistanin naisten kannattaisi määritellä itsensä miehiksi, problem solved.
T. feministi
Vierailija kirjoitti:
Maapallon väestön ongelma on väestöräjähdys.
Iso ongelmahan tuo onkin.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki työttömät ovat juoppoja". Tämä itse asiassa täyttää jopa kunnianloukkauksen kriteerit. Kun itse sain tätä kuulla ja paljon muutakin kun hain ahkerasti töitä (lopulta myös sain) harkitsin vakavasti kunnianloukkaussyytettä. Tuo on todella todellisuudesta irtaantunutta, sillä työttömien joukossa on yhtä erilaista väkeä kuin väestössä muutenkin.
Työssä käyvien keskuudessa päihteiden käyttö on yleisintä ja heillä kuluu siihen rahaa valtavia summia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maapallon väestön ongelma on väestöräjähdys.
Iso ongelmahan tuo onkin.
Lueppas Hesaria, maapallon väestön kutistuu, eikä laajene. Ihminen kuolee sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen maksanut itse eläkkeeni. T. Suuri ikäluokka
Tämä on hyvä!!!!!
Jotain avaimien kilisyttämisestä ja uimaan opettelusta tuli heti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, päivittäin niitä lukee kyllä todella monta täältä palstalta.
Jos ihan vakavissaan asiaohjelmassa sanotun kommentin heittää, kun itsekin tuon Essayhin tuohon heitit, niin ekana tulee mieleen Alexander Stubbin arvio tänä keväänä, että 5 mottia halkoja maksaisi 22 euroa.
Stubbin ja Essayahin kommentit ovat mielestäni erinomaisia esimerkkejä siitä, kuinka pihalla hyväosaiset ovat "tavallisen" suomalaisen elämästä.
Niillä on liian hyvät tuet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki työttömät ovat juoppoja". Tämä itse asiassa täyttää jopa kunnianloukkauksen kriteerit. Kun itse sain tätä kuulla ja paljon muutakin kun hain ahkerasti töitä (lopulta myös sain) harkitsin vakavasti kunnianloukkaussyytettä. Tuo on todella todellisuudesta irtaantunutta, sillä työttömien joukossa on yhtä erilaista väkeä kuin väestössä muutenkin.
Työssä käyvien keskuudessa päihteiden käyttö on yleisintä ja heillä kuluu siihen rahaa valtavia summia.
Ei 2-3 tonnia vuodessa ole valtava summa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, päivittäin niitä lukee kyllä todella monta täältä palstalta.
Jos ihan vakavissaan asiaohjelmassa sanotun kommentin heittää, kun itsekin tuon Essayhin tuohon heitit, niin ekana tulee mieleen Alexander Stubbin arvio tänä keväänä, että 5 mottia halkoja maksaisi 22 euroa.
Stubbin ja Essayahin kommentit ovat mielestäni erinomaisia esimerkkejä siitä, kuinka pihalla hyväosaiset ovat "tavallisen" suomalaisen elämästä.
Samoin sen teknilogiafriikin futuristin kommentit jälkikaronkassa. Hyväosaisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Äänestämällä voit vaikuttaa
Kannattaa joku kerta kokeilla. Saaatat vielä yllättyä
Tällä palstalla se yksi jankkaaja, joka säännöllisin väliajoin kysyy, että mihinkä ammattiin pitäisi kouluttautua tai töihin hakea: on 38- vuotias, ei pätkääkään työkokemusta, ei mitään työkokemusta, ei koulutusta, mutta pitäisi saada sellainen työ, missä hän saisi 5000€/ kk palkan. On kuulemma pelaillut ja kaljoitellut viimeiset 10 vuotta elämästään. Että silleen....
Ja lisäksi hänen pitäisi saada kiva , nätti normaali työssäkäyvä nainen, joka haluaisi hänen kanssaan perustaa perheen
Kaikilla on samat mahdollisuudet,se on vain itsestä kiinni.
Mene töihin.
Kenenkään ei pitäisi tehdä lapsia tähän maailmaan.
En pelkää n a t s e j a t. Maria O.
Tääl on niin kylmä. Lähden Balille.
Kyllä köyhien pitää saada nauttia samoista asioista kuin rikkaidenkin.