Kaikkein todellisuudesta irtautunein kommentti, jonka olet kuullut?
En tiedä muotoilinko otsikon oikein, mutta siis jos muistellaan vaikka Sari Essayahin arviota maitopurkin hinnasta, mitä vaataavanlaisia kommentteja olette itse kuulleet? Jos jätetään nyt nettikirjoitukset sekä julkkisten ja poliitikoiden julkiset kommentit pois tästä.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki työttömät ovat juoppoja". Tämä itse asiassa täyttää jopa kunnianloukkauksen kriteerit. Kun itse sain tätä kuulla ja paljon muutakin kun hain ahkerasti töitä (lopulta myös sain) harkitsin vakavasti kunnianloukkaussyytettä. Tuo on todella todellisuudesta irtaantunutta, sillä työttömien joukossa on yhtä erilaista väkeä kuin väestössä muutenkin.
Työssä käyvien keskuudessa päihteiden käyttö on yleisintä ja heillä kuluu siihen rahaa valtavia summia.
Tota mä oon aina ihmetellyt. Päihteet, etenkin laittomat maksavat älyttömästi. Ei kukaan työmarkkinatuella mitään narkkaa, ei rahat riitä. Kyllä ne narkit tekee lujasti töitä ja ylitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki työttömät ovat juoppoja". Tämä itse asiassa täyttää jopa kunnianloukkauksen kriteerit. Kun itse sain tätä kuulla ja paljon muutakin kun hain ahkerasti töitä (lopulta myös sain) harkitsin vakavasti kunnianloukkaussyytettä. Tuo on todella todellisuudesta irtaantunutta, sillä työttömien joukossa on yhtä erilaista väkeä kuin väestössä muutenkin.
Työssä käyvien keskuudessa päihteiden käyttö on yleisintä ja heillä kuluu siihen rahaa valtavia summia.
Tota mä oon aina ihmetellyt. Päihteet, etenkin laittomat maksavat älyttömästi. Ei kukaan työmarkkinatuella mitään narkkaa, ei rahat riitä. Kyllä ne narkit tekee lujasti töitä ja ylitöitä.
Tuo on kyllä just se todellisuudesta irtautunein kommentti että "ei kukaan työmarkkinatuella mitään narkkaa" voi voi kun tietäisit..
Ylen kriittinen Sanna Marin audiodraama on keskustelujen mukaan persujen syytä.
Ei meidän suvussa kenelläkään ole mitään mielesterveysongelmia ollut ennenkään!
Kyllä miehet ovat sitten uskomattomia olentoja, tekisivät mitä tahansa vuoksesi (tyhjäpää mallikaverini kommentti) totesin lyhyesti että oma kokemukseni ei kyllä ole sama (en ole kaunis).
No rikkaiden todellisuus on vain erilainen kuin tavisten.
Asumisneuvonta ehdotti asumiseen hotellia, joka kallis. Että sellainen palvelu. Pk-seutu.
Tuet alennettu ja asuminen kallista, sitten ehdotettu 3000e hotellia asumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Incelien kommentit.
-mies on onnellisin sinkkuna
-japanilaiset naiset pitävät suomalaisista miehistä
-aasialaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset
Mies ON onnellisin sinkkuna
Japanilaiset naiset pitävät meistä. Sorry. :)
Ja aasialaiset naiset ovat suomiakkoja parempia. Että silleen. :) :) :)
Nato-jäsenyys tuo turvallisuutta. Kekkosen aikana elimme jatkuvassa sodanuhassa. Yhdysvallat lähettää sotilaansa Suomen avuksi jos sota syttyy.
Henkilö kertoi lopettaneensa lohen syömisen Estonia-onnettomuuden jälkeen. Perustelu oli se, että lohet ovat käyttäneet ravintonaan niitä mereen jääneitä vainajia.
Vierailija kirjoitti:
"Tiskikonetta ei meille tule ikinä". Naisen suusta v. 1992.
Eikä tule vieläkään 😁. Yksin asuvan naisen suusta v 2024.
Vierailija kirjoitti:
Incelien kommentit.
Palstanaiset yläpeukuttaa miesvihaa.
Fakta on se, että miehet ovat naisia onnrllisempia sinkkuina, japanilaiset naiset tykkää suomalaisista miehistä ja aasialaiset naiset ovat parempia miehille kuin suominaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelien kommentit.
Mies ON onnellisin sinkkuna
Japanilaiset naiset pitävät meistä. Sorry. :)
Ja aasialaiset naiset ovat suomiakkoja parempia. Että silleen. :) :) :)
Oikein. Ilmiannoin tuon miesvihakommentin.
"Raha ei kasva puussa."
Tuon kommentin heitti köyhä mies, jonka ainoa koulutus on ammattikoulu. Hän ei ole koskaan omistanut metsää. Hänen vanhempansa olivat köyhiä. Mies on nyt naimisissa erään naisen kanssa. Nainen on hyvätuloisesta perheestä. Naisen isä omisti metsää ja sai hyvät tulot siitä. Naisen isä jätti naiselle perinnöksi kerrostaloasunnon, pankkitalletuksia ja muuta. Aviomies oli heti kärkkymässä perintöä.
Suomi on maailman vähiten korruptoitunut maa.
"Meidän Isla-Nuutti puhuu täydellistä englantia. Hän on oppinut sen videopeleistä."