Kaikkein todellisuudesta irtautunein kommentti, jonka olet kuullut?
En tiedä muotoilinko otsikon oikein, mutta siis jos muistellaan vaikka Sari Essayahin arviota maitopurkin hinnasta, mitä vaataavanlaisia kommentteja olette itse kuulleet? Jos jätetään nyt nettikirjoitukset sekä julkkisten ja poliitikoiden julkiset kommentit pois tästä.
Kommentit (212)
Valitin kaverille rahanmenoa, kun samassa kuussa piti maksaa ajoneuvovero ja autohuolto.
"Ai, sä maksat auton kulut itse?" oli kaverini kommentti. Ja kyseessä siis lähes 40 v. sinkkuihminen. Ilmeisesti vanhemmat rahoittajina.
S.omali lauloi karaokessa: Olen suomalainen, m.anne nokitti: mä joka päivä töitä teen..
Lehmän perseeseen putki, josta tippuu timantteja.
Näin fantasioi Ylen tiedeohjelmassa joku hörhö nainen.
Käsiä ei tarvitse pestä paskalla käynnin jälkeen, bakteerit ovat hyvästä. Käsiä ei muutenkaan tarvinnut pestä ollenkaan. Dödö oli myrkkyä. Hanavettä ei voi juoda, jos loppui pullovesi niin oli juomatta. Rokotteet aiheuttavat autismia. Naiset saavat ihan kaiken ulkonäöllään. Kaikki saman miehen suusta.
"Meillä on hyvä hallitusohjelma."
- Petteri Orpo
Elämä on sitä mitä itse tekee siitä. Sanojana varakkaaseen perheeseen syntynyt tyyppi josta on aina huolehdittu hyvin. Elänyt yltäkylläisen lapsuuden ja saanut omaisuutta vanhemmiltaan ja isovanhemmiltaan.
Nainen on onnellisin sinkkuna.
Katsokaa nuoria sinkkunaisia... Todella onnellisia.
"Monikulttuuri on rikkaus." (Stubb)
Aina kun tuppurainen avaa suunsa niin ihan scifiä tulee. Ja Antti komppaa.