Mikä ihme voi olla syynä erittäin kauniin naisen naimattomuuteen?
Siinähän se kysymys tulikin. Työpaikallani on tällainen nainen. Erittäin kaunis, miellyttävä luonne, hyvä keskustelija, empaattinen... Luetteloa voisi jatkaa loputtomiin. Oletin automaattisesti, että on naimisissa, mutta ei...
Kommentit (168)
Ei ole kiinnostunut parisuhteesta? Jotkut ihan aidosti nauttivat siitä että voivat elää itsekseen, ja siitä vapaudesta kun voi tehdä kaikki päätökset itse.
Jos luonnekin on miellyttävä niin henkilöllä todennäköisesti on elämässään myös ystäviä, tuttavia ja perheenjäseniä, joten yksinkään ei tarvitse olla.
Toki on mahdollista että taustalla on huonoja kokemuksia parisuhteista, seksuaalisuus hukassa tms mutta ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti. Noin ne alussa käyttäytyy kun etsivät seuraavaa uhria ja kaunishan sellaisen aina löytää. Juokse!
Miten käyttäytyvät? Ap tuskin on edes puhunut ko. naiselle. Kunhan ihailee kaukaa.
Itsekin sain tuollaista ihmettelyä osakseni nuorempana tyyliin 'olet niin kaunis, miten voit olla sinkku, oletko tosi ronkeli'?
Suurin syy sinkkuuteeni oli varmaankin vaikea lapsuuteni joka traumatisoi minut, mutta en myöskään koskaan yksinkertaisesti tavannut ketään sopivaa miestä.
Hämmentää aina miten paljon ihmisiä kiinnostaa muiden - erityisesti hyvännäköisten ihmisten - parisuhdestatus. Multakin kyseltiin sitä aspahommissa jatkuvasti ja kerran on yksi mies kadullakin kysynyt, miksei mulla ole sormusta. Ihan kuin se heille kuuluisi.
Ei ole kohdannut minua. Edellinen, jonka kanssa olisin halunnut seurustella löysi heti minun jälkeen toiveitaan vastaavan miehen ja perusti perheen. Tietääkseni kaikille exille on tämä käynyt, yhden pariksunnan jopa tutustutin toisiinsa.
Ei mitään pelkoa että itse löytäisin parisuhteen. 🤔
Kauneus ja järki sopivat erittäin harvoin samaan päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti. Noin ne alussa käyttäytyy kun etsivät seuraavaa uhria ja kaunishan sellaisen aina löytää. Juokse!
Miten käyttäytyvät? Ap tuskin on edes puhunut ko. naiselle. Kunhan ihailee kaukaa.
Juttelen hänen kanssaan liki päivittäin. En kai muuten osaisi luonnehtia häntä empaattiseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole miehiä. Hyvät, komeat, kivat varattu. Suuri osa renttuja juomassa alkoholia tai uraputkessa, ei näy kotona, urheiluhulluja. Ehkä hänellä on oma miesmaku myös tai etsii henkistä, henkevää.
Näinhän se on. Suomalaisista miehistä vaikeaa löytää älykästä ja ilman alko-ongelmaa olevaa hyvännäköistä miestä. Sama kuin lottoarvonta vain harvoille osuu. Jos nainen on sekä älykäs, mukava että kaunis niin veikkaampa ettei juuri kapakoissa viihdy siellä saa vaan ne juntit peräänsä. Se on haaste mistä löytyy mies samoilla arvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ja järki sopivat erittäin harvoin samaan päähän
Höpöhöpö, 99% naisrikollisista on rumia ja tasapaksuja pökkelöitä, sekä tyhmiä. Esim. Huittisten vauvasieppaaja.
Tule menhään nurkan takhaan piiloon naima sitten mie annan lapin jöötiä kumhaakin reihkään,jo vain plonti tykhäät siitä,veämmä vaikka pari varvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelen hänen kanssaan liki päivittäin. En kai muuten osaisi luonnehtia häntä empaattiseksi.
Ap
Saattaisit luonnehtiakin. Ihmisillä on kummallisia käsityksiä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää aina miten paljon ihmisiä kiinnostaa muiden - erityisesti hyvännäköisten ihmisten - parisuhdestatus. Multakin kyseltiin sitä aspahommissa jatkuvasti ja kerran on yksi mies kadullakin kysynyt, miksei mulla ole sormusta. Ihan kuin se heille kuuluisi.
Ai, kyselläänkö tällaisia tosiaan ventovierailta vielä nykyäänkin... ?! Minultakin kyseltiin vähän päälle kakskymppisenä esimerkiksi bussissa, miksi minulla ei ole sormusta, mutta silloin elettiin 70-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kyselläänkö tällaisia tosiaan ventovierailta vielä nykyäänkin... ?! Minultakin kyseltiin vähän päälle kakskymppisenä esimerkiksi bussissa, miksi minulla ei ole sormusta, mutta silloin elettiin 70-lukua.
Kyllä, tämä tapahtui muistaakseni 2 vuotta sitten.
Avioliitto ei ole tae onnellisuudesta. Mihin sitä miestä tarvitsee tarkalleen ajatellen? Ei oikeastaan mihinkään jos ei halua lapsia.
Miksi ostaa koko härkä, jos joskus haluaa pari pihviä?
Eihän naimisiinmenosta itsearvoisesti hyödy mitään. Päinvastoin. Eikä ulkonäkö takaa, että löytäis sopivan partnerin naitavaksi.
Lol. Ja naamapalmu.