Mikä ihme voi olla syynä erittäin kauniin naisen naimattomuuteen?
Siinähän se kysymys tulikin. Työpaikallani on tällainen nainen. Erittäin kaunis, miellyttävä luonne, hyvä keskustelija, empaattinen... Luetteloa voisi jatkaa loputtomiin. Oletin automaattisesti, että on naimisissa, mutta ei...
Kommentit (168)
Ei ole naimisissa, mutta onko avoliitossa/seurustelee? On mahdollisesti löytänyt hyvän miehen, mutta on sen verran moderni, että ei koe naimisiinmenoa tarpeelliseksi. Naimisiinmeno ei ole ihmisarvon mitta.
Miehen mielestä kaunis nainen on usein naisen mielestä botox-huulinen tekoripsityrkky ja niin tyhmä, ettei älykäs mies halua eukokseen sellaista.
Sellaiset miehet, kuten äsken yhdessä ketjussa on ollut: nainen etsii hyväsydämistä miestä ja joku alkaa selittää munansa koosta. Tulee suorastaan huono olo.
Ei tuollaiset kiltit naiset ole naimisissa, kun heitä vaan hyväksikäytettäisiin parisuhteissa. Ei mukavat naiset mene naimisiin, jos on älyä. Avioliitto ja parisuhteet ovat riitelyä ja hyvännäköiset miehet pettävät siihen vielä päälle. Ei maksa vaivaa. Hyvännäköisenä näkee vielä selvästi, kuinka uskottomia hyvännäköiset naimisissa olevat miehet ovat. Pääsääntöisesti mallien kanssa olevat miehet pettävät, koska heillä on niin paljon valinnanvaraa ulkonäön takia ja miehillä nousee myös hattuun, jos vaimo on malli. Toisaalta kaunis nainen voi haluta hyvännäköisen miehen, mutta heitä on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko syynä peräpukamasta jääneet taisteluvammat eli hetulat.
En ole voinut enää olla miehen kanssa sillai kun tuon sodan kävin lävitse. Yhden kanssa yritin ja kun nämä hetulat näki niin seisokki oli enää muisto vain.
Olen nyt hyväksynyt että yksin on eloni tie lopullisesti.
lol, oletko joku hetulavalas vai? Tämä olikin ihan uutta....
Mahtaa olla jo kokemusta mollottavista takertujista, niitähän riittää.
Oletko varma ettei ole naimisissa tai muuten varattu? Olen itse naimisissa, mutta en käytä sormuksia.
Typerää olettaa, että jos ei ole naimisissa, niin sitten on sinkku.
En minäkään ole koskaan ollut naimisissa (45v), mutta puolison kanssa yhdessä asunut parikymmentä vuotta.