Mikä ihme voi olla syynä erittäin kauniin naisen naimattomuuteen?
Siinähän se kysymys tulikin. Työpaikallani on tällainen nainen. Erittäin kaunis, miellyttävä luonne, hyvä keskustelija, empaattinen... Luetteloa voisi jatkaa loputtomiin. Oletin automaattisesti, että on naimisissa, mutta ei...
Kommentit (168)
Minä loppupeleissä aseksuaalina en ole kiinnostunut miehestä seksuaalimielessä. Omaan samoja piirteitä kuin ap:n kuvailema nainen.
Ehkä häön on eronnut ja haluaa olla sinkkkuna
tai sitten vaikka leski
Tai lesbo
Tai ei vain halua suhdetta
syitä voi olla monia joten miksi kummastelet?
Hän yksin tietää syyn.
Mutta nainen on monesti onnellisempi ilman parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä tahtovat naimisiin, joten outona pitäisin. Minkä ikäinen on kyseessä?
Nykyään miehet ovat enemmän kiinnostuneita avioliitosta. Pari vuosikymmentä sitten oli vielä nuin.
Poly tai avoimessa eli koo karu sell issa pyörii (tuo on varmaan palstan tarkimmin sensuroitu sana)
Tuo nainen on niin älykäs, että ymmärtää väistää paskakasan. Kivat hänelle.
Se, ettei halua naida. Olisko muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali? Niillä tuppaa olemaan ongelmia parisuhteen saannissa.
Minä olen autoseksuaali, tavallaan aseksuaalin yksi muodoista. Minulle ongelma ei ole harrastaa seksiä toisen kanssa. Ongelma tulee siinä kun jokainen mies kokee ongelmaksi sen etten kiihotu heistä tai kuolaa heidän meisseliään. Harmi, sillä olen ihminen joka kyllä voi "antaa" aina koska vaikka seksi toisen kanssa ei tuo seksuaalista tyydytystä niin se työ hyvää oloa noin muuten kun saa tehdä rakkaalleen hyvää.
Yhdelle miehelle kyllä kelpasi että sai katsella omaa touhuamistani mutta hänkin tympiintyi kun en tarttunut melaan kiinni himoissani aina silloin tällöin. Sori siitä, en tunne seksuaalisra halua, toiseen ihmiseen. En ole koskaan tuntenut.
Nainen 38
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa, mutta tutustuessani paremmin ymmärsin miksi ihmissuhteet menneet mäkeen kaikki ne vuodet.
Miksi menivät mäkeen mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä hyvästä ja kovasta kullista mitään?
Sehän se kuvottavin on teissä äijissä.
Elämä on kuule niin paljon helpompaa kun saa pitää housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
tai sitten vaikka leski
Tai lesbo
Hän totesi jossain yhteydessä, ettei ole ollut koskaan naimisissa. Kummastelen, koska ajatukset pyörivät hänessä ihastumiseni takia.
Ap
Ehkä oli lihava ja ruma sillonku se mies olisi pitäny aikoinaan katella?
Inhoan miesten tapailua yli kaiken. Vapaapäiväni ovat tärkeitä ja en halua viettää niitä yhdentekevien tindermiehen kanssa, jotka odottavat pääsevänsä sänkyyn muutaman kävelyn jälkeen.
Miehen vehkeet/kahdet vehkeet. Siinä syytä olla erossa miehistä.
Valinnanvapaus. Enää ei ole pakko mennä naimisiin turvatakseen elantonsa. Ja hyvä niin.
Tunneälykäs nainen haluaa vastaavan miehen. Ja jos on demiseksuaali, niin tarvitsee ENSIN luottamussuhteen ennen kuin voi ihastua tai sekstailla.
Usein myös, että ihminen on päällepäin yhtä ja sisältä toista. Voi olla kaikenlaisia käsittelemättömiä traumoja, jotka näyttäytyvät ulospäin mukavana luonteena, mutta vaativat sisältä päin omien tunteiden torjuntaa ja tietoista sosiaalista esittämistä. Mistäs näitä aina tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai sitten vaikka leski
Tai lesbo
Hän totesi jossain yhteydessä, ettei ole ollut koskaan naimisissa. Kummastelen, koska ajatukset pyörivät hänessä ihastumiseni takia.
Ap
1800-luku soitti ja pyysi sinua palaamaan takaisin. Näin 2020-luvulla avioliitto ei ole mikään vakio. Edes parisuhde ei ole, vaan yhä suurempi osa ihmisistä on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan miesten tapailua yli kaiken. Vapaapäiväni ovat tärkeitä ja en halua viettää niitä yhdentekevien tindermiehen kanssa, jotka odottavat pääsevänsä sänkyyn muutaman kävelyn jälkeen.
Minä inhoan olla parisuhteessa miesten kanssa. Ovat vaativia kuin pikkulapset ja kiukkuavat jos eivät saa tahtoaan läpi. Liittyy yleensä seksiin, yllätys. Eli vonkaamista.
AP, miksi sua niin kiinnostaa tuon naisen tapaus???
Kaikkia ei se mlkku houkuta.