Mikä ihme voi olla syynä erittäin kauniin naisen naimattomuuteen?
Siinähän se kysymys tulikin. Työpaikallani on tällainen nainen. Erittäin kaunis, miellyttävä luonne, hyvä keskustelija, empaattinen... Luetteloa voisi jatkaa loputtomiin. Oletin automaattisesti, että on naimisissa, mutta ei...
Kommentit (168)
Itse olin kaunis ja hoikka. Yrittäjiä kyllä pyöri ympärilla ja joo,... oli kyllä lyhyitä suhteita ja myös pelkästään yön kestäviä. Petyin aina suuresti.
Itselläni tilanne oli se, että opiskelin oikiksessa ja minulla oikeasti oli, ja on edelleen aivot, mutta siitä ei miehet olleet kiinnostuneet, vaan se ulkonäkö. Itse puolestaan olin luottavainen niihin rakkaudentunnustuksiin, jotka sitten lopahtivat todella nopeasti, kun piti minun kanssa keskustellakin. Ajauduin vielä suhteeseen, jossa minua pahoinpideltiin.
Niinpä, lopputulos oli se, että menetin sen luottamuksen miehiin. Edelleen olen hoikka ja ikäisekseni ihan ok näköinen, mutta nykyään jo hyvin toimeentuleva asianajaja. En koskaan mennyt naimisiin, en saanut lapsia.
Se luottamus meni. Vaikka vieläkin toivon, että se oikea, löytyisi. Ei tarvitse olla mikään korkeakoulutettu, vaan joku, joka oikeasti kuuntelee minuakin eikä vaan katso ulkonäköä. Tosin, luulin löytäneeni sellaisen pari vuotta sitten, mutta olikin naimisissa. Ei onneksi mennyt vielä seksi- tai pussailulinjalle.
asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Minusta oletetaan aina heti että on lapsia. Kun kysyin miksi niin olen kuulemma äidin näköinen:D Voitteko av mammat kertoa miltä näyttää äidin näköinen nainen?
T.Vela
Viisaalta, lempeältä ja sellaiselta jolle ei kuitenkaan vittuilla. Se on suuri kehu.
Ei saa miestä paskan luonteen takia tai miesvihaaja. M25
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kaunis ja hoikka. Yrittäjiä kyllä pyöri ympärilla ja joo,... oli kyllä lyhyitä suhteita ja myös pelkästään yön kestäviä. Petyin aina suuresti.
Itselläni tilanne oli se, että opiskelin oikiksessa ja minulla oikeasti oli, ja on edelleen aivot, mutta siitä ei miehet olleet kiinnostuneet, vaan se ulkonäkö. Itse puolestaan olin luottavainen niihin rakkaudentunnustuksiin, jotka sitten lopahtivat todella nopeasti, kun piti minun kanssa keskustellakin. Ajauduin vielä suhteeseen, jossa minua pahoinpideltiin.
Niinpä, lopputulos oli se, että menetin sen luottamuksen miehiin. Edelleen olen hoikka ja ikäisekseni ihan ok näköinen, mutta nykyään jo hyvin toimeentuleva asianajaja. En koskaan mennyt naimisiin, en saanut lapsia.
Se luottamus meni. Vaikka vieläkin toivon, että se oikea, löytyisi. Ei tarvitse olla mikään korkeakoulutettu, vaan joku, joka oikeasti kuuntelee minuakin eikä vaan katso ulkonäköä. T
Kyllä sieltä vielä se glow upit tehnyt kaveri löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oletetaan aina heti että on lapsia. Kun kysyin miksi niin olen kuulemma äidin näköinen:D Voitteko av mammat kertoa miltä näyttää äidin näköinen nainen?
T.Vela
Viisaalta, lempeältä ja sellaiselta jolle ei kuitenkaan vittuilla. Se on suuri kehu.
Kiitos vastauksesta. Olen ajatellutkin että se on ollut positiivinen juttu että luultu äidiksi.
T.Vela
Ehkäpä hän ei kaipaa mitään naimisiinmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä häön on eronnut ja haluaa olla sinkkkuna
tai sitten vaikka leski
Tai lesbo
Tai ei vain halua suhdetta
syitä voi olla monia joten miksi kummastelet?
Hän totesi jossain yhteydessä, ettei ole ollut koskaan naimisissa. Kummastelen, koska ajatukset pyörivät hänessä ihastumiseni takia.
Ap
Miksi ihmeessä pitäisi olla ollut naimisissa?
Kaikki naiset eivät vaan halua perherumbaan. Nainen on voinut olla pitkässä suhteessa eikä enää sellaiseen halua. Tai sitten pitää kolahtaa todella korkealta ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Vela
Kiitos vastauksesta. Olen ajatellutkin että se on ollut positiivinen juttu että luultu äidiksi.
T.Vela
Harva mamma kyllä näyttää viisaalta ja lempeältä kun kaupungilla äitejä katsoo :D
Vierailija kirjoitti:
Selitys. Alkaa kohdasta 5:05
Tämä on kyl niin hauska. Ja hei Ap, olet löytänyt yksisarvisen tai sit hän on mies eli molemmissa tapauksissa ole varovainen. Jos on yksisarvinen niin katso ettei lähde karkuun tuollainen harvinaisuus ja jos hän on mies niin muista suojautua... ei muuta kuin onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Vela
Enpä tiedä. Äidin näköisestä mulla tulee mieleen pikkuinen, pullukka ja pirtsakka. Mutta ei ulkonäöllisesti kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa miestä paskan luonteen takia tai miesvihaaja. M25
Saa varmasti muttei huoli kehnoja miehiä.
Tyhmä kysymys.Vaikka olisi kuinka kaunis,voihan ihminen olla esim.vaikka mikä mulkero.
v. i t t u. a ko se sulle kuuluu.
Jos se nainen olisi taviksen näköinen ap ei edes vilkaisisi päin. Ap on ihastunut naisen ulkonäköön, eli sama tarina kuin tuhasilla muillakin.
En tunne kaunista naista, jolle toisella kierroksella ei olisi ollut miestä tarjolla ovista ja ikkunoista toisella kierroksella, vaikka olisikin lapsia. Niihän niillä miehilläkin toisella kierroksella yleensä on. Työkaverisi tuskin on lähentelyä vailla sinulta.