Mikä ihme voi olla syynä erittäin kauniin naisen naimattomuuteen?
Siinähän se kysymys tulikin. Työpaikallani on tällainen nainen. Erittäin kaunis, miellyttävä luonne, hyvä keskustelija, empaattinen... Luetteloa voisi jatkaa loputtomiin. Oletin automaattisesti, että on naimisissa, mutta ei...
Kommentit (168)
Minulle nuorempana ivailtiin sinkkuudeni johtuvan nirsoudestani. Se oli ikävää. Sairastin vuosia korkean toiminnallisuuden vakavaa masennusta, joten en sellaiseen halunnut ketään sotkea. En halunnut olla taakka ja rasite kellekään, kun olin jo sellainen itselleni.
Syitä jonkun sinkkuuteen voi olla monia. Asiaa voi kysyä vaikka suoraan henkilöltä itseltään.
Todellinen luonne ruma (töissä osaa esittää mukavaa), ylikorkeat kriteerit miehen suhteen, pitääkin naisista, leski joka ei ole päässyt yli kuolleesta puolisosta, oma valinta. Noi nyt tuli ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
AP, miksi sua niin kiinnostaa tuon naisen tapaus???
Ap on ihastunut opettajaansa, kuten monet teinipojat jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli lihava ja ruma sillonku se mies olisi pitäny aikoinaan katella?
Tuskin. Hän on niitä naisia, jotka ovat ulkonäöltään niin poikkeuksellisen kauniita, että koko elämän aikana heitä näkee vain muutamia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali? Niillä tuppaa olemaan ongelmia parisuhteen saannissa.
Minä olen autoseksuaali, tavallaan aseksuaalin yksi muodoista. Minulle ongelma ei ole harrastaa seksiä toisen kanssa. Ongelma tulee siinä kun jokainen mies kokee ongelmaksi sen etten kiihotu heistä tai kuolaa heidän meisseliään. Harmi, sillä olen ihminen joka kyllä voi "antaa" aina koska vaikka seksi toisen kanssa ei tuo seksuaalista tyydytystä niin se työ hyvää oloa noin muuten kun saa tehdä rakkaalleen hyvää.
Yhdelle miehelle kyllä kelpasi että sai katsella omaa touhuamistani mutta hänkin tympiintyi kun en tarttunut melaan kiinni himoissani aina silloin tällöin. Sori siitä, en tunne seksuaalisra halua, toiseen ihmiseen. En ole koskaan tuntenut.
Nainen 38
Ihan sama täällä 🙌.
Tässä iässä miehet jo suorastaan kuvottavat.
Homot on helpoimpia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut häneen korviani myöten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja luulet, että sinulla on jotain toiveita hänen suhteensa? :D
Minä olen sinkku, yli 40 v.nainen, ja yleisesti ihmiset ihmettelevät parisuhteettomuuttani, olen kaunis ja mukava. Minulla on lapsena ja nuorena koetun seksuaalisen hyväksikäytön vuoksi niin pahat traumat miehistä, että en kykene nykyiseen treffikulttuuriin, jossa seksiä pitäisi harrastaa tyyliin kolmansilla treffeillä. Minun pitäisi tuntea oloni todella turvalliseksi ja olla rakastunut tai todella ihastunut, jotta haluaisin seksiä jonkun miehen kanssa, ja tämä vaatii niin paljon aikaa että kukaan mies ei halua odotella.
Olisiko syynä peräpukamasta jääneet taisteluvammat eli hetulat.
En ole voinut enää olla miehen kanssa sillai kun tuon sodan kävin lävitse. Yhden kanssa yritin ja kun nämä hetulat näki niin seisokki oli enää muisto vain.
Olen nyt hyväksynyt että yksin on eloni tie lopullisesti.
Täti voi myös nykyään olla setä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja luulet, että sinulla on jotain toiveita hänen suhteensa? :D
Enpä usko, mutta sano se ihastuneelle hullulle sisälläni:D
Ap
Saattaisin sopia kuvaukseen. Olen kyllä ollut pitkässä parisuhteessa muutaman kerran, mutta kun olisi ollut aika mennä naimisiin ja perustaa perhe, totesin, ettei mies ole sopiva isäksi. Joten laitoin lusikat jakoon.
Nykyään deittimarkkinat ovat niin typeriä, etten jaksa niitä. Itse kun olen siinä mielessä konservatiivinen, että tykkään tutustua mahdolliseen kumppaniin kunnolla ennen kuin s€ksi tulee kysymykseen. En myöskään voi sietää valehtelua ja pelailua.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan syynä olla se, että
A. Ei halua naimisiin
B. Ei ole löytänyt sopivaa
C. On takanaan epäonnistunut parisuhde
D. Ei ole kiinnostunut miehistä
Siinäpä olisi nämä 4 todennäköisintä vastaisvaihtoehtoa kysymykseesi
E. Matala ferritiini tai tyroksiini, energia ei riitä miesten metsästykseen.
F. Lapsena dysfunktionaalisessa perheessä. Nähnyt liikaa p.skaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinkku, yli 40 v.nainen, ja yleisesti ihmiset ihmettelevät parisuhteettomuuttani, olen kaunis ja mukava. Minulla on lapsena ja nuorena koetun seksuaalisen hyväksikäytön vuoksi niin pahat traumat miehistä, että en kykene nykyiseen treffikulttuuriin, jossa seksiä pitäisi harrastaa tyyliin kolmansilla treffeillä. Minun pitäisi tuntea oloni todella turvalliseksi ja olla rakastunut tai todella ihastunut, jotta haluaisin seksiä jonkun miehen kanssa, ja tämä vaatii niin paljon aikaa että kukaan mies ei halua odotella.
Saman kaltaiset taustat myös minulla, mutta viimeisimmän parisuhteen jälkeen en näe itseäni oikein minkään näköisenä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli lihava ja ruma sillonku se mies olisi pitäny aikoinaan katella?
Tuskin. Hän on niitä naisia, jotka ovat ulkonäöltään niin poikkeuksellisen kauniita, että koko elämän aikana heitä näkee vain muutamia.
Ap
Minä olen juuri näitä. Naimattomuuteeni ei ole mitään erityistä syytä, en vaan ole koskaan kokenut naimisiinmenoa mitenkään tärkeänä. Ei kannata yrittää lukea rivien välistä liikoja, helpoin vastaus on useimmiten se oikea.
Narsisti. Noin ne alussa käyttäytyy kun etsivät seuraavaa uhria ja kaunishan sellaisen aina löytää. Juokse!
Ehkä sillä ei ole vain just nyt kumppania tai ei kerro jos on joku kiikarissa. Ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen autoseksuaali, tavallaan aseksuaalin yksi muodoista. Minulle ongelma ei ole harrastaa seksiä toisen kanssa. Ongelma tulee siinä kun jokainen mies kokee ongelmaksi sen etten kiihotu heistä tai kuolaa heidän meisseliään. Harmi, sillä olen ihminen joka kyllä voi "antaa" aina koska vaikka seksi toisen kanssa ei tuo seksuaalista tyydytystä niin se työ hyvää oloa noin muuten kun saa tehdä rakkaalleen hyvää.
Yhdelle miehelle kyllä kelpasi että sai katsella omaa touhuamistani mutta hänkin tympiintyi kun en tarttunut melaan kiinni himoissani aina silloin tällöin. Sori siitä, en tunne seksuaalisra halua, toiseen ihmiseen. En ole koskaan tuntenut.
Nainen 38
Ihan sama täällä 🙌.
Tässä iässä miehet jo suorastaan kuvottavat.
Homot on helpoimpia kavereita.
Nyt kyllä tulee mieleen että joku mies vain trollailee koska haluaa reaktioita naisilta.
Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä tahtovat naimisiin, joten outona pitäisin. Minkä ikäinen on kyseessä?
Neljänkympin tietämillä.
Ap
Kysäiseppä olisiko mitään PilluHommia tiedossa? Saattaa olla aika kiimainen tapaus kyseessä.
Minä olen nelikymppinen, kaunis ja naimaton.
En ole koskaan nähnyt mitään syytä mennä naimisiin, luonnekin on joustava, helppo ja perusiloinen. En vain näe naimisiinmenon pointtia, enkä halua kenenkään elättäjäksi myöskään.