Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka työlästä tuollainen kroppa olisi saada tai ylläpitää lapsettomana 30+? Voiko syödä normaalisti?

Vierailija
30.03.2024 |

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskroppa. Mulla oli tuollainen vielä 45v 4 lapsen jälkeen. Painoin 58kg

Vierailija
2/82 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö tarkkaa harjoitusohjelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai lähtötilanteesta ja minkä kokee työlääksi. Tiedoksi ettei lapsettoman kroppa ole automaattisesti paremmassa kunnossa. 

Vierailija
4/82 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskroppa.

Genetiikka nyt on kaikilla erilainen, mutta muutama vuosikymmen siten 90% tuon ikäisistä naisista omasi vastaavan kropan. Loput 10% jakautuivat tositimmeihin ja ylipainoisiin.

Tuollainen kroppa ei edellytä kovaa treenaamista tai tarkkaa ruokavaliota. Tietysti jos on sitä mieltä, että normaaliin ruokavalioon kuuluu säännöllinen herkkujen mässyttäminen, se on sitten eri asia.

Vierailija
5/82 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tuollainen pehmeä laihaläski. Ei näytä siltä, että treenaisi yhtenäkään päivänä viikossa. Varmaan normaalia ruokaa pieninä määrinä. Ei varmaan ole kovin hyvässä kunnossa.

Vierailija
6/82 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitkö tarkkaa harjoitusohjelmaa?

En minkäänlaista. 

Lihakset sain taloraksalla harkkoja kantaessa, lasten kanssa lenkeillä ja kentällä liikkuessa ja oman pihan hyötyliikunnalla. 

Rahallisesti oli tiukkaa joten ruokaa oli vähän ja olen pieniruokainen muutenkin. 

Vierailija
7/82 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan perusvartalo?

Vierailija
8/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka usein näet vastaavia elämässäsi? 

Vierailija
9/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti syömällä saa normaalin kropan, millainen tuolla naisella on. Nykyään moni ehkä luulee, että roskaruuan ja makeisten syöminen on "normaalia", mutta kehon kannalta nuo ovat myrkkyä ja kaukana normaalista. 

Vierailija
10/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksilla helpompaa, kun on omat kokit ja kuntovalmentajat - sekä oikeat lääkkeet. Taylor voi kiertueiden ja albumien promoamisen välissä ottaa vähän rennommin ja sitten, kun on taas aika tulla julkisuuteen niin vedetään parin kuukauden tiukka kuntokuuri niin lähtee läskit pois.

Vierailija
11/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä sinulle on normaali syöminen. 

Vierailija
12/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollahan on läskii mahassa vaikka muille jakaa..

Vierailija
13/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkiksilla helpompaa, kun on omat kokit ja kuntovalmentajat - sekä oikeat lääkkeet. Taylor voi kiertueiden ja albumien promoamisen välissä ottaa vähän rennommin ja sitten, kun on taas aika tulla julkisuuteen niin vedetään parin kuukauden tiukka kuntokuuri niin lähtee läskit pois.

Ei tuollaiseen vartaloon tarvita kokkeja ja kuntovalmentajia. Ihan tavallinen ruoka, joka ei ole pelkkää sokeria ja rasvaa sekä tavallinen arkiliikunta ryhditettynä lihaskuntojumpalla kerran-pari viikossa, kroppa pysyy tuollaisena. 

Vierailija
14/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, en treenaa, syön ihan normaalisti, olen 53-vuotias ja minulla on tuollainen vartalo. Ihan luonnostaan. Joku sanoi laihaläski ja sellainenhan se taitaa olla.

Vierailija
15/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Ei ole läskiä nähnytkään. Kuvakulma ja vartalon asento saa vatsan hieman pullottamaan, mutta ei se läskiä ole. 

Vierailija
16/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopallako sen vatsan tulisi olla? Jos tuossa on vaikka kuinka muille jakaa.

Vierailija
17/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaali normaalipainoisen kroppa. Oon 43-vuotias äiti ja nykyään on kroppa juuri tuollainen, 172 pituus ja paino 65. Ennen olin vielä laihempi, noin 55-60 kg. En harrasta liikuntaa kuin hyötyliikuntana eli pyöräily, kävely, lumityöt ja puutarhanhoito. Syön normaalia ruokaa 5 kertaa päivässä (puuroa, salaatteja, keittoja, pastoja, laatikoita, vihanneksia, juustoja, lihaa, kalaa, leipää jne.) Välillä myös herkuttelen. Alkoa juon lasin tai kaksi per kk. Eli mitään varsinaista työtä ei normikroppa vaadi. Näillä mennään. 

Vierailija
18/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samaa mieltä kuin edelliset. Mulla on treenattu kroppa ja panostan myös puhtaaseen syömiseen, ja näytän aivan toisenlaiselta. Olen paljon hoikempi, lihaksikkaampi ja kiinteämpi, ja ikääkin on melkein 50. Tuo vartalo ei vaadi mitään erityistä. 

Vierailija
19/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan on, mutta käytännössä ei koska nykyään keskivertoihminen on ylipainoinen.

Vierailija
20/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vartalotyypistä. Olen jo 60v. ja vartaloni on suunnilleen tuollainen. Kotijumppa ja terveellinen ruoka minun keinoni geneettisen taipumuksen lisäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme