Mitä tehdä kun vanhempi (isä) on täysin eriluontoinen kuin minä?
esim hänellä työ on kaikkein tärkein asia elämässä. Kyselee aina onko töitä löytynyt jne. Mun mielestä taas esim terveys ja ihmisen hyvinvointi menee työn edelle ja aloitan juttelun kysymällä "mitä sinulle kuuluu". Hän taas "oletko saanut töitä."
Toinen asia on että hän on erittäin tarkka kodistaan ja korjaa pienimmätkin viat ja remppailee. En ole kehdannut häntä kutsua kylään koska asun ränsistyneessä pierukuutiossa. minua tämä ei haittaa, mutta uskon että hän ottaisi asian puheeksi ja kauhistelisi jos tietäisi.
Kommentit (12)
Miksi välität, mitä isäsi ajattelee tai juttelee? Olet itsenäinen vahva ihminen, joten ole itsenäinen vahva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi välität, mitä isäsi ajattelee tai juttelee? Olet itsenäinen vahva ihminen, joten ole itsenäinen vahva ihminen.
No koska hän aina "nälvii" ja se ärsyttää. Kuitenkin en haluaisi katkaista välejä.
Jos se on sun biologinen isä apsu niin ette ole niin erilaisia kuin luulet. Mä en ikinä nuorempana voinut uskoa, et oon kopio ja sekotus mun vanhemmista. Nyt tiedän sen.
Mutta kuules apsu. Elä rohkeasti omaa elämääsi. Ja keskustele tai älä isäs kanssa vastaan tulevista asioista. Ole aikuinen. Isäs tykkää susta kuitenkin jos on normaali
m41
Isäsi voisi rempata asuntosi kuntoon.
Hän välittää työllistymisestäsi, koska toivoo sen tuovan sinulle hyvinvointia. Vanhemmat ovat hassuja sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hän välittää työllistymisestäsi, koska toivoo sen tuovan sinulle hyvinvointia. Vanhemmat ovat hassuja sillä tavalla.
Suurin osa töistä ei tuo mulle hyvinvointia, vaan burn outtin. Mutta isäni mielestä "töitä on tehtävä"
Vaarantaako työt jotenkin terveytesi ja hyvinvointisi? Yleensä vanhemmat toivovat lapsilleen hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vaarantaako työt jotenkin terveytesi ja hyvinvointisi? Yleensä vanhemmat toivovat lapsilleen hyvää.
Joo koska olen ollut pienestä asti erityisherkkä ja mulle sopii vain tietynlaiset työt. Esim työskentelin kerran kassalla 6kk ja sain burn outin. makasin vain kotona päivät pitkät tuon jälkeen ja kotini oli sikolätti
Olet siis työtön luuseri, ei ihme että isäsi vittuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa töistä ei tuo mulle hyvinvointia, vaan burn outtin. Mutta isäni mielestä "töitä on tehtävä"
Burn outin?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis työtön luuseri, ei ihme että isäsi vittuilee.
Ei kai naine voi olla luuseri?
Telkkari vain päälle kun tapaatte ja sitä voidaan katsoa.
Tarvitseeko sille mitään tehdä? Ihmiset ovat erilaisia.