Kuinka työlästä tuollainen kroppa olisi saada tai ylläpitää lapsettomana 30+? Voiko syödä normaalisti?
Tuon naisen vartalosta on siis kyse :)
https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/taylor-swift-trav…
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt taas joku illuusio siitä että supertähtien kuuluu olla alle 50 kiloisia ja jos painaa yli 50 niin on hirveä läski. Taylorilla on varmasti huomattavasti treenatumpi vartalo kuin suurimmalla osalla taviksista. Tässä huomaa taas sen miltä kroppa näyttää eri kuvakulmissa ja ihmiset vetää hepulit kun ei näytäkään filtteröidyltä instamallilta.
Mutta ei tuollaiseen kroppaan oikeasti mitään rääkkitreeniä vaadita, aika pitkälle riittää ettei syö liikaa. Olen samaa ikäluokaa ja teen viitisen kertaa viikossa raskaita treenejä ja kroppani on huomattavasti timmimpi.
Ottakaa huomioon että tuo on tilannekuva jostain lomalta jossa ihmiset ovat yleensä vähän (tai paljon) turvonneempia kuin normaalisti, varsinkin jos normaalisti katsoo tarkkaan mitä
Miksi kaikki sitten uhoavat olevansa timmimpiä? Pointti on se ettei omaa peiliposeerausta voi verrata satunnaiseen tilannekuvaan.
Pitäisi järjestää seuraavaksi joku vatsakampanja, kun iso pehvakin on nykyisin sallittu. Siis naisilla nyt on normisti pyöreähkö vatsa ja on kauheaa että normaalipainoisen pitäisi vetää aina vatsaa sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa huomioon että tuo on tilannekuva jostain lomalta jossa ihmiset ovat yleensä vähän (tai paljon) turvonneempia kuin normaalisti, varsinkin jos normaalisti katsoo tarkkaan mitä syö ja sitten muuttaa sitä yhtäkkiä. Turvotus ei kerro mistään mitään ja jokaisesta teistäkin saisi vastaavan kuvan syömisen jälkeen ilman poseerausta. Esiintyvän artistin on pakko olla hyvässä kunnossa.
Mitä sä höpötät? Ei kukaan ole kritisoinut Taylorin vartaloa. On vain todettu, että sen aikaansaaminen ei vaadi mitään, mihin kuka tahansa ei pystyisi normaalissa arjessa. Ja tuo nyt on ihan puhdasta paskaa, että jokaisesta meistä saisi vastaavan kuvan. Ei saisi, koska suurin osa meisä on reippaasti ylipainoisia. Siksi ap:kin ihmettelee, miten tuollaisen vartalon saa, koska hän luulee, että ylipaino=normaali ja normaali=jotain poikkeuksellista.
Jokaisesta joka uhoaa olevansa jotenkin timmimpi saisi vastaavan kuvan. Se lukutaito.
Miksi kaikki sitten uhoavat olevansa timmimpiä? Pointti on se ettei omaa peiliposeerausta voi verrata satunnaiseen tilannekuvaan.
Opettele lukemaan. Läheskään kaikki eivät ole sanoneet olevansa timmimpiä. Eikä se ole mitään uhoamista, jos toteaa olevansa. Aivan varmasti on, jos treenaa kovaa. Eihän tuo kuvan vartalo miltään himotreenaajan vartalolta näytä. Eikä sen tarvitsekaan näyttää. Nyt ei kilpailla mistään, joten voit rauhoittua. Jokainen aikuinen kyllä ymmärtää, miten valokuvat toimivat ja mitä niistä voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa huomioon että tuo on tilannekuva jostain lomalta jossa ihmiset ovat yleensä vähän (tai paljon) turvonneempia kuin normaalisti, varsinkin jos normaalisti katsoo tarkkaan mitä syö ja sitten muuttaa sitä yhtäkkiä. Turvotus ei kerro mistään mitään ja jokaisesta teistäkin saisi vastaavan kuvan syömisen jälkeen ilman poseerausta. Esiintyvän artistin on pakko olla hyvässä kunnossa.
Mitä sä höpötät? Ei kukaan ole kritisoinut Taylorin vartaloa. On vain todettu, että sen aikaansaaminen ei vaadi mitään, mihin kuka tahansa ei pystyisi normaalissa arjessa. Ja tuo nyt on ihan puhdasta paskaa, että jokaisesta meistä saisi vastaavan kuvan. Ei saisi, koska suurin osa meisä on reippaasti ylipainoisia. Siksi ap:kin ihmettelee, miten tuollaisen vartalon saa, koska hän luulee, että ylipaino=normaali ja normaali=jotain poikkeuksellista.
Jokaise
Ei tuossa noin lukenut. Luki "jokaisesta teistä" ilman mitään tarkennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaise
Turvotus ei kerro mistään mitään ja jokaisesta teistäkin saisi vastaavan kuvan syömisen jälkeen ilman poseerausta.
Se lukutaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt taas joku illuusio siitä että supertähtien kuuluu olla alle 50 kiloisia ja jos painaa yli 50 niin on hirveä läski. Taylorilla on varmasti huomattavasti treenatumpi vartalo kuin suurimmalla osalla taviksista. Tässä huomaa taas sen miltä kroppa näyttää eri kuvakulmissa ja ihmiset vetää hepulit kun ei näytäkään filtteröidyltä instamallilta.
Mutta ei tuollaiseen kroppaan oikeasti mitään rääkkitreeniä vaadita, aika pitkälle riittää ettei syö liikaa. Olen samaa ikäluokaa ja teen viitisen kertaa viikossa raskaita treenejä ja kroppani on huomattavasti timmimpi.
Ottakaa huomioon että tuo on tilannekuva jostain lomalta jossa ihmiset ovat yleensä vähän (tai paljon) turvonneempia kuin normaalis
Ketkä kaikki? Ihan faktaahan on, että on ihan täysin mahdollista olla timmimmässäkin kunnossa kuin tuo, mutta se sit vaatii sitä himotreenausta (vähän ihmisestä riippuen), mikä siinä on ongelmana? Kyllä minäkin sellaisia ihmisiä tunnen. Toki suurin osa on paljon huonommassa kunnossa, Taylorin kroppahan on tosiaankin aivan erinomaisen kaunis ja naisellinen.
Syö vähän yli eikä liiku juuri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku veti herneen nenään siitä, että todettiin Taylorin näyttävän ihan tavalliselta? Hirveä selittely lomaturvotuksesta jne. vaikka kukaan ei ole sanonut, mitään negatiivista :D
Niin niin, pieni itsekehu vain kuinka tuo on ihan tavallista ja helppoa, itse ollaan jopa paljonkin timmimpiä kuin joku Swift. Pienet humblebragit sieltä. Sinulla itselläsi näyttää olevan jotkut defenssit ja selittely kyllä päällä.
Sinulle, joka riehut, ettei voi olla timmimpi kuin Taylor:
Pistä googleen kuvahaku vaikkapa Marit Björgenistä ja vertaa sitä tuohon kuvaan. Huomaat varmasti eron.
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan. Läheskään kaikki eivät ole sanoneet olevansa timmimpiä. Eikä se ole mitään uhoamista, jos toteaa olevansa. Aivan varmasti on, jos treenaa kovaa. Eihän tuo kuvan vartalo miltään himotreenaajan vartalolta näytä. Eikä sen tarvitsekaan näyttää. Nyt ei kilpailla mistään, joten voit rauhoittua. Jokainen aikuinen kyllä ymmärtää, miten valokuvat toimivat ja mitä niistä voi päätellä.
Täh? Kyllä täällä on ollut useampia kommentteja joissa selitetään että itse ollaan jopa timmimpiä. Ihan siihen vain kommentoin että ette te voi sitä tietää koska ei KUKAAN näytä koko ajan timmiltä.
Minä olen luultavasti vähän hoikempi (toisaalta myös lyhyempi, siis kaikin puolin pienempi), ja kyllä minusta saisi myös varmasti pömppämahaisen kuvan joissain tilanteissa otettua. Vatsa on sellainen turpoamaan taipuvainen muutenkin. En kuitenkaan ole mikään erityisen himourheilija enkä ole koskaan noudattanut mitään dieettiä, ihan terveyden ja hyvinvoinnin vuoksi toki pyrin suht terveellisesti syömään ja liikkumaan säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku veti herneen nenään siitä, että todettiin Taylorin näyttävän ihan tavalliselta? Hirveä selittely lomaturvotuksesta jne. vaikka kukaan ei ole sanonut, mitään negatiivista :D
Niin niin, pieni itsekehu vain kuinka tuo on ihan tavallista ja helppoa, itse ollaan jopa paljonkin timmimpiä kuin joku Swift. Pienet humblebragit sieltä. Sinulla itselläsi näyttää olevan jotkut defenssit ja selittely kyllä päällä.
Mikä sua vaivaa? Miksi sinulle tulee noin paha mieli siitä, että on olemassa Swiftiä timmimpiä ihmisiä? Minä en sellainen ole enkä ole koskaan väittänytkään olevani. Mutta ei se silti Swiftistä mitään ylimaallisen timmiä tee :D
Vierailija kirjoitti:
Pistä googleen kuvahaku vaikkapa Marit Björgenistä ja vertaa sitä tuohon kuvaan. Huomaat varmasti eron.
Kannattaako verrata juuri kilpaurheilijaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt on sanonut ettei muka voi olla timmimpi?? Mitä helvettiä itse riehutte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Kyllä täällä on ollut useampia kommentteja joissa selitetään että itse ollaan jopa timmimpiä. Ihan siihen vain kommentoin että ette te voi sitä tietää koska ei KUKAAN näytä koko ajan timmiltä.
Niin? Useampi on eri asia kuin kaikki. Opettele lukemaan ja kirjoittamaan. Ja kyllä on olemassa ihmisiä, jotka näyttävät aina timmiltä. Ei se timmeys poistu valokuvaamalla, jos se on olemassa. On paljon ihmisiä, jotka ovat hyvinkin lihaksikkaita.
Yhdyn siihen mielipiteeseen, että tuohon pääsee ihan normisyömisellä ja normiliikunnalla. Eli syömällä sopivasti ja liikkumalla kohtuullisesti. Itse olen 44v ja hieman hoikempi. Ei ole vaatinut mitään työlästä ylläpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOKAINEN timmi ihminen näyttää aina timmiltä. Ei ihminen ole mikään kameleontti, joka ulkomuoto muuttuu kesken päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Miksi sinulle tulee noin paha mieli siitä, että on olemassa Swiftiä timmimpiä ihmisiä? Minä en sellainen ole enkä ole koskaan väittänytkään olevani. Mutta ei se silti Swiftistä mitään ylimaallisen timmiä tee :D
Mikä minua vaivaa? Sinä tulit jottain mussuttamaan ja väittämään että on vedetty herne nenään kun huomautettiin että satunnainen lomaotos on sitten vähän eri asia kuin tarkoin harkitut poseeraukset ja syömisen jälkeen esimerkiksi voi hieman turvota vaikka normaalisti on timmi. Siinä kaikki.
Ei ole. Ei näytä ollenkaan siltä. Sinä vain et ole nähnyt normaalia naisen vartaloa. Tuolta se näyttää, kun ei ole flittereitä ja asento on sellainen, että vatsa on hieman ulospäin.