Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka työlästä tuollainen kroppa olisi saada tai ylläpitää lapsettomana 30+? Voiko syödä normaalisti?

Vierailija
30.03.2024 |

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku veti herneen nenään siitä, että todettiin Taylorin näyttävän ihan tavalliselta? Hirveä selittely lomaturvotuksesta jne. vaikka kukaan ei ole sanonut, mitään negatiivista :D

Niin niin, pieni itsekehu vain kuinka tuo on ihan tavallista ja helppoa, itse ollaan jopa paljonkin timmimpiä kuin joku Swift. Pienet humblebragit sieltä. Sinulla itselläsi näyttää olevan jotkut defenssit ja selittely kyllä päällä.

No hohhoijaa, ottaako koville kun jotkut on hyvässä kunnossa, vai mistä tässä nyt on kyse? Taylor on normaalivartaloinen (myös muitten kuin tämän kuvan perusteella), toki hoikka, ja maailmassa on paljon häntä timmimpiä ihmisiä. Toki suurin osa on paljon pulskempia tai huonokuntoisempia, mutta ei tuollainen kroppa mitenkään poikkeuksellinen ole. Tai no, ei ollut ainakaan jokunen vuosikymmen sitten.

Vierailija
62/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan hyvillä geeneillä pääsee jo pitkälle. Itse olen nelikymppinen ja pari lasta. Ja aika samanlainen on, vähän ehkä eri mallia olen. Hänellä se ylimääräinen kertyisi kenties vatsaan, minulla taas reisiin, kun olen tiimalasi mallia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei hänellä ole enää syömishäiriötä. Normaali, kaunis nainen. 

Vierailija
64/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle, joka riehut, ettei voi olla timmimpi kuin Taylor: 

Pistä googleen kuvahaku vaikkapa Marit Björgenistä ja vertaa sitä tuohon kuvaan. Huomaat varmasti eron. 

Kannattaako verrata juuri kilpaurheilijaan?

Kannattaa, jotta sinullekin menee kaaliin, että timmimpiä ihmisiä on olemassa. 

Vierailija
65/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nuori nainen. Miksei voisi syödä normaalisti? 

Vierailija
66/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki sitten uhoavat olevansa timmimpiä? Pointti on se ettei omaa peiliposeerausta voi verrata satunnaiseen tilannekuvaan.

Opettele lukemaan. Läheskään kaikki eivät ole sanoneet olevansa timmimpiä. Eikä se ole mitään uhoamista, jos toteaa olevansa. Aivan varmasti on, jos treenaa kovaa. Eihän tuo kuvan vartalo miltään himotreenaajan vartalolta näytä. Eikä sen tarvitsekaan näyttää. Nyt ei kilpailla mistään, joten voit rauhoittua. Jokainen aikuinen kyllä ymmärtää, miten valokuvat toimivat ja mitä niistä voi päätellä. 

Täh? Kyllä täällä on ollut useampia kommentteja joissa selitetään että itse ollaan jopa timmimpiä. Ihan siihen vain kommentoin että ette te voi sitä tietää koska ei KUKAAN näytä koko ajan timmiltä. 

JOKAINEN timmi ihminen näyttää aina tim

Jopa kehonrakentajilla pömpöttää vatsa syömisen jälkeen eli eivät "näytä yhtä timmeiltä". Ilmeisesti puhumme sitten täysin eri asioista.

Vierailija
67/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle, joka riehut, ettei voi olla timmimpi kuin Taylor: 

Pistä googleen kuvahaku vaikkapa Marit Björgenistä ja vertaa sitä tuohon kuvaan. Huomaat varmasti eron. 

Kannattaako verrata juuri kilpaurheilijaan?

No voit sä googlata vaikka Viivi Pumpasen, jos urheilja ottaa liian koville. 

Vierailija
68/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytlutkat riita poikki.

Vierailija
69/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki sitten uhoavat olevansa timmimpiä? Pointti on se ettei omaa peiliposeerausta voi verrata satunnaiseen tilannekuvaan.

Opettele lukemaan. Läheskään kaikki eivät ole sanoneet olevansa timmimpiä. Eikä se ole mitään uhoamista, jos toteaa olevansa. Aivan varmasti on, jos treenaa kovaa. Eihän tuo kuvan vartalo miltään himotreenaajan vartalolta näytä. Eikä sen tarvitsekaan näyttää. Nyt ei kilpailla mistään, joten voit rauhoittua. Jokainen aikuinen kyllä ymmärtää, miten valokuvat toimivat ja mitä niistä voi päätellä. 

Täh? Kyllä täällä on ollut useampia kommentteja joissa selitetään että itse ollaan jopa timmimpiä. Ihan siihen vain kommentoin että ette te voi sitä tietää koska ei KUKAAN näytä koko ajan timmiltä. 

Niin noh. Pömpöttäminen ei poista timmiyttä. Timmi ei tarkoita sitä, että on vatsa kuin tiiliseinä, joka ei koskaan liiku mihinkään suuntaan. 

Vierailija
70/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kehonrakentajilla pömpöttää vatsa syömisen jälkeen eli eivät "näytä yhtä timmeiltä". Ilmeisesti puhumme sitten täysin eri asioista.

Sinä puhut jostain instakuvaharhasta, jossa vatsa on muokattu luonnottomaksi. Me muut puhumme normaaleista ihmisitä, joista timmiys ei poistu, vaikka kuvakulma tai vartalon asento saisi vatsan näyttämään "pömpöttävältä" eli olemaan normaalin ihmisen vatsa ilman filttereitä. 

Vierailija
71/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tuollainen pehmeä laihaläski. Ei näytä siltä, että treenaisi yhtenäkään päivänä viikossa. Varmaan normaalia ruokaa pieninä määrinä. Ei varmaan ole kovin hyvässä kunnossa.

Ootko nähnyt kun toi tanssii lavalla :D Kyllä siinä keskimääräistä parempi kunto pitää olla että pystyy laulamaan ja hytkymään samaan aikaan.

Vierailija
72/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku veti herneen nenään siitä, että todettiin Taylorin näyttävän ihan tavalliselta? Hirveä selittely lomaturvotuksesta jne. vaikka kukaan ei ole sanonut, mitään negatiivista :D

Niin niin, pieni itsekehu vain kuinka tuo on ihan tavallista ja helppoa, itse ollaan jopa paljonkin timmimpiä kuin joku Swift. Pienet humblebragit sieltä. Sinulla itselläsi näyttää olevan jotkut defenssit ja selittely kyllä päällä.

Mikä sua vaivaa? Miksi sinulle tulee noin paha mieli siitä, että on olemassa Swiftiä timmimpiä ihmisiä? Minä en sellainen ole enkä ole koskaan väittänytkään olevani. Mutta ei se silti Swiftistä mitään ylimaallisen timmiä tee :D

Mikä minua vaivaa? Sinä tulit jottain mussuttamaan ja väittämä

Nimenomaan. Mikä SINUA vaivaa? Sinä rupesit riehumaan, vaikka kukaan ei kritisoinut Swiftiä mistään. Kyllä meistä jokainen ymmärtää ilman riehumistakin, että filtteritön kuva on filtteritön kuva. Ei se silti muuta sitä fatkaa, että Swiftillä on ihan tavallinen naisen vartalo, johon ei vaadita mitään ihmeitä. 

Vierailija
73/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään pömpötä vatsa syömisen jälkeen, jos syö terveellisesti eikä ahda itseään överitäyteen. Pömpötys on merkki siitä, että vatsassa tai ruokavaliossa on jotain vialla. Terve vatsa ei turpoa syömisestä. 

Vierailija
74/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan perusvartalo?

No kuinka usein näet vastaavia elämässäsi? 

Omassa kaveripiirissä ainakin suurin osa on suunnilleen vastaavassa kunnossa, varsinkin ennen lapsia olivat. Ei siis mitään supertimmejä, mutta tykkäävät liikkua ja syödä suht terveellisesti. Lasten myötä on vähän pömppää kertynyt ja kunto heikentynyt, varsinkin kun moni on siinä pikkulapsivaiheessa nyt eikä aikaa ja energiaa äidin kunnon ylläpidolle niin jää. 

Vierailija
75/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor oli nuorempana tosi laiha kun sairasti syömishäiriötä. On opetellut siihen että saa syödä normaalisti niin jaksaa keikatkin vetää hyvin eikä pyörrytä. 

Ja on hyvässä kunnossa kun vetää noita yli kolmen tunnin keikkoja ilman muita taukoja kuin nopea vaatteiden vaihto, treenaa niin että juoksee juoksumatolla ja laulaa samalla biisejään:) 

Vierailija
76/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaali normaalipainoisen kroppa. Oon 43-vuotias äiti ja nykyään on kroppa juuri tuollainen, 172 pituus ja paino 65. Ennen olin vielä laihempi, noin 55-60 kg. En harrasta liikuntaa kuin hyötyliikuntana eli pyöräily, kävely, lumityöt ja puutarhanhoito. Syön normaalia ruokaa 5 kertaa päivässä (puuroa, salaatteja, keittoja, pastoja, laatikoita, vihanneksia, juustoja, lihaa, kalaa, leipää jne.) Välillä myös herkuttelen. Alkoa juon lasin tai kaksi per kk. Eli mitään varsinaista työtä ei normikroppa vaadi. Näillä mennään. 

Normikroppa? Olet jumalainen, täällä valaiden maassa!

Vierailija
77/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katohan, meitsi päässyt kuvaan, mutta tuota misua en muista!

Vierailija
78/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tuollainen pehmeä laihaläski. Ei näytä siltä, että treenaisi yhtenäkään päivänä viikossa. Varmaan normaalia ruokaa pieninä määrinä. Ei varmaan ole kovin hyvässä kunnossa.

Laihaläski on kyllä paskimpia, halveksuttavimpia ja kateellisimpia sanoja, mitä naisten sanavarastosta löytyy. Sillä selitellään, ettei muka itse tarvitse tehdä mitään ylipainolleen, kun laihemmat ovat laihaläskejä. Iljettävää.

Vierailija
79/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskroppa.

Genetiikka nyt on kaikilla erilainen, mutta muutama vuosikymmen siten 90% tuon ikäisistä naisista omasi vastaavan kropan. Loput 10% jakautuivat tositimmeihin ja ylipainoisiin.

Tuollainen kroppa ei edellytä kovaa treenaamista tai tarkkaa ruokavaliota. Tietysti jos on sitä mieltä, että normaaliin ruokavalioon kuuluu säännöllinen herkkujen mässyttäminen, se on sitten eri asia.

Meinasin tulla sanomaan että ihan normaalilta näyttää, mutta nyt päädyin toisiin ajatuksiin. Tuon kuvan kroppa kyllä vaatii urheilua.

Vierailija
80/82 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha pömpöttää kuin raskaana olevalla 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi