Miten ihmiset pystyy asumaan tiiviillä omakotitaloalueilla? Ikkunasta näkyy naapurin olohuoneeseen
Ihan oikeasti. Miten ihmiset pystyy asumaan tiiviillä omakotitaloalueilla joissa ikkunasta näkyy naapurin terassille tai olohuoneeseen? Eikö tuo muka yhtään häiritse? Eläisin itse jatkuvasti verhot kiinni. Puistattavaa! Ja ihmiset todella maksaa tuosta itsensä kipeiksi, raatavat 40 vuotta että saavat talonsa maksettua tuollaisessa paikassa. Uskomatonta.
Häiritseekö näköyhteys naapurin talon sisälle ja toisinpäin?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
En voisi koskaan asua kerrostaloläävässä, jossa usein on naapuri ylhäällä, alhaalla, ja molemmilla puolin, ikkuna vain yhteen suuntaan, hyi saatana hulluksi tulisin. Ja ne hajut ja rappukuilun äänet, hissin kutina ja ylipäätään se kerrostaloläävän tunnelma. Ei kiitos.
Minulla in ilo asua isossa omakotitalossa rantatontilla, rantaviivaa on lähes 500 m, naapuriin siis matkaa. Köyhät kitukoot kerrostaloläävissään. Minö en selllaiseen lähde koskaan.
Kerrostaloja on erilaisia - kulmahuoneisto, 10 krs. ja merinäköala. Hiljaista on.
Meillä onneksi vähän väljempää, vaikka taloja useampi on 😅
Asun itse vanhalla omakotitaloalueella, missä on isot "puutarha" tontit. Nyt vajaan kymmenen vuoden aikana täällä on ollut trendinä lohkoa tontteja. Omaan silmään ei meinaa millää istua, kun yhtäkkiä samalla tontilla kyhjöttää kylki kyljessä vanha rintamamiestalo ja moderni lasikuutio.
Eipä siinä mitään, kaikkiin tuntuu asukkaita riittävän, eikä muiden asumisratkaisut ole minulta pois.