Omasta lapsesta haaveileva sinkkumies - Mistä vuokrakohtu?
Olen kolmikymmppinen sinkkumies ja olen koko ikäni haaveillut omasta lapsesta. En ole kuitenkaan koskaan "kelvannut" naisille, vaikka olen kelpo isä.
Kyllähän miehenä minulla tulee olla oikeus lapseen. Ei naiset voi määrätä että kuka saa lapsia ja kuka ei. Toimisiko suomessa tällainen että sovimme naisen kanssa lapsen teosta maksua vastaan ja sitten hoidan yksinhuoltajuuden minulle?
Kommentit (28)
Jos sulla ei oo lapsia, mistä tiiät et oot kelpo isä?
Siinä on naisella vuoden työpanos, joten paljonko ajattelit maksaa?
Täällä ei tuollaisia sopimuksia tehdä, mutta Intiassa tehdään. Painele sinne.
Miksei yhteishuoltajuus ja vuoroviikot kävisi, miksi totaalinen yksinhuoltajuus?
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitti että on ennestään hyvä lasten kanssa niin se tekisi kelpo isän.
Sun pitää tehdä avioliitto toisen miehen kanssa ensin.
Tervetuloa tasa-arvoiseen suomeen missä mies ja nainen on saman arvoisia.
Lakikirjasta voi lukea, mikä sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitti että on ennestään hyvä lasten kanssa niin se tekisi kelpo isän.
Kuka vaan jaksaa hetkellisesti toisten lapsia ( ei kaikki) , oma on eri.
Ukrainasta ne aiemmin hankittiin.
Ei onnistu tuollaisesta sopiminen Suomessa. Tai siis voit toki sopia ihan mitä vaan mutta sopimuksella ei ole mitään arvoa kun asiaa käsitellään tuomioistuimessa.
Todennäköisin lopputulema: Maksat elatusmaksuja mutta et saa nähdä lastasi edes valvotusti.
Ei sinulla ole mikään "oikeus lapseen", nainenhan siinä kaiken työn tekee ja riskeeraa terveytensä. Paljonko olisit valmis maksamaan?
Et ole kelvannut naisille, vai olisiko kumminkin niin, että sinulle ei ole kelvannut ne naiset jotka sinut kelpuuttaisivat?
Lapsi tarvitsee äidin. Ensimmäiset vuodet ainakin. Julmaa olisi erottaa lapsi äidistään.
Harkitse kumppanuusvanhemmuutta. Silloin lapsella on äitikin. Jos se ei kelpaa, niin anna olla. Olet liian itsekäs vanhemmaksi siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole mikään "oikeus lapseen", nainenhan siinä kaiken työn tekee ja riskeeraa terveytensä. Paljonko olisit valmis maksamaan?
Eli nainen kasvattaa myös lapsen?
Empatian ja sympatian sijaan naiset kysyy "paljonko maksat?" NIIN SUOMALAISTA! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu tuollaisesta sopiminen Suomessa. Tai siis voit toki sopia ihan mitä vaan mutta sopimuksella ei ole mitään arvoa kun asiaa käsitellään tuomioistuimessa.
Todennäköisin lopputulema: Maksat elatusmaksuja mutta et saa nähdä lastasi edes valvotusti.
Voihan tuollaista sopia ilman lain turvaa, täytyisi kyllä tarkkaan valita kenen kanssa sen lapsen tekee. Minusta parempi tehdä täällä, kun mitään kehitysmaalaista mennä hyväksikäyttämään. Ja jos ongelmia tulee, niin todennäköisempi lopputulema olisi yhteishuoltajuus. Ja olisihan se lapsen äidillekin riski, ettei mies pidä kiinni sopimuksesta, vaan alkaisi esimerkiksi vaatimaan elatusapua tai yhteishuoltajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tarvitsee äidin. Ensimmäiset vuodet ainakin. Julmaa olisi erottaa lapsi äidistään.
Harkitse kumppanuusvanhemmuutta. Silloin lapsella on äitikin. Jos se ei kelpaa, niin anna olla. Olet liian itsekäs vanhemmaksi siinä tapauksessa.
Erikoista että tämä ei koske homopareja tai mitenkään tasa-arvo kysymyksiä.
Kannattaa muistaa että lapsi tarvitsee myös isää....
Vierailija kirjoitti:
Empatian ja sympatian sijaan naiset kysyy "paljonko maksat?" NIIN SUOMALAISTA! 😂😂😂
No jos ei suominainen kelpaa, kauempaakin löytyy naisia. Varmasti samat kysymykset, paljon maksat?
Eikö ne siellä Ukrainassa harrasta tuota.