Omasta lapsesta haaveileva sinkkumies - Mistä vuokrakohtu?
Olen kolmikymmppinen sinkkumies ja olen koko ikäni haaveillut omasta lapsesta. En ole kuitenkaan koskaan "kelvannut" naisille, vaikka olen kelpo isä.
Kyllähän miehenä minulla tulee olla oikeus lapseen. Ei naiset voi määrätä että kuka saa lapsia ja kuka ei. Toimisiko suomessa tällainen että sovimme naisen kanssa lapsen teosta maksua vastaan ja sitten hoidan yksinhuoltajuuden minulle?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tarvitsee äidin. Ensimmäiset vuodet ainakin. Julmaa olisi erottaa lapsi äidistään.
Harkitse kumppanuusvanhemmuutta. Silloin lapsella on äitikin. Jos se ei kelpaa, niin anna olla. Olet liian itsekäs vanhemmaksi siinä tapauksessa.
Erikoista että tämä ei koske homopareja tai mitenkään tasa-arvo kysymyksiä.
Kannattaa muistaa että lapsi tarvitsee myös isää....
Jos et tiedä mikä ero on äidillä ja isällä lapsen ensimmäisten elinvuosien aikana niin ei kannata hankkia lasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne siellä Ukrainassa harrasta tuota.
Nepalikin on yksi maa jossa tuo bisnes kukoistaa.
Säästät ap 100 000 ja sitten ostoksille Intiaan. Lapsen värillä ei kai ole sinulle väliä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne siellä Ukrainassa harrasta tuota.
Ukrainassa lapsibisnes on tällä hetkellä jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Säästät ap 100 000 ja sitten ostoksille Intiaan. Lapsen värillä ei kai ole sinulle väliä?
Tottakai lapsen värillä on väliä. Ja geeneillä ylipäätänsä. Lapsen pitää näyttää minun lapselta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla ei oo lapsia, mistä tiiät et oot kelpo isä?
Minulla on kokemusta sisarusteni lapsista. Olen toiminut kummina jne. Kaikki näyttö viittaa siihen että olen kelpo isä.
Aloituksen "oikeus lapseen" -väite ei mitenkään herätä sympatioita :DD