Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on polyamorinen ihminen?

Vierailija
29.03.2024 |

Minulla tulee vain jotkut kulttiuskovaiset mieleen, mutta kai niitä on muitakin?

Kommentit (224)

Vierailija
141/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aika avarakatseinen, eikä ehkä halua sitoa sitä rakkautta. Mä ymmärrän tämän kahden pitkän suhteen jälkeen. Ehkä tosiaan olisi parempi, jos ei sitoisi ihan kaikkia odotuksia ja koko elämäänsä yhteen ihmiseen. Olen siis avoin tälle suhdesuuntaukselle. En halua omistaa ketään, enkä olla kenenkään omistuksessa. Sitoutua toki voin, vaikka sitten useampaan ihmiseen.

Selittelyn makua kun oikeasti parempi vaihtoehto olisi olla sinkku ja tapailla muita niin paljon kuin kiinnostaa.

Niinhän mä olenkin ja niinhän mä teenkin. Mutta olen valmis myös sitoutumaan, mutta niin, että kukaan ei mua omista.

Minä olen sitoutunut kahteen ihmiseen. En omista heitä, eivätkä he minua. 

Vierailija
142/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polyamorisilla on paljon kohdunkaulansyöpää

Entä sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aika avarakatseinen, eikä ehkä halua sitoa sitä rakkautta. Mä ymmärrän tämän kahden pitkän suhteen jälkeen. Ehkä tosiaan olisi parempi, jos ei sitoisi ihan kaikkia odotuksia ja koko elämäänsä yhteen ihmiseen. Olen siis avoin tälle suhdesuuntaukselle. En halua omistaa ketään, enkä olla kenenkään omistuksessa. Sitoutua toki voin, vaikka sitten useampaan ihmiseen.

Selittelyn makua kun oikeasti parempi vaihtoehto olisi olla sinkku ja tapailla muita niin paljon kuin kiinnostaa.

Niinhän mä olenkin ja niinhän mä teenkin. Mutta olen valmis myös sitoutumaan, mutta niin, että kukaan ei mua omista.

Minä olen sitoutunut kahteen ihmiseen. En omista heitä, eivätkä he minua. 

Niin, eikä yhteen ihmiseen sitoutunutkaan omista ketään. Orjuus on epäeettistä.

Vierailija
144/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polyamorisilla on paljon kohdunkaulansyöpää

Entä sitten

se tappaa

Vierailija
145/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polynainen: kaikki mulle heti nyt

Polymies: jos edes kerran naista saisi

Tästä syystä näissä polypiireissä asia on usein niin että naisella on mieshaaremi.

Vierailija
146/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihmishylkiöitä

Vierailija
147/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs hedonisti

Hedonismissa kaikkea nautitaan kohtuudella. Väitän, että suurin osa ihmisistä on hedonisteja. Syödään, koska ruoka on hyvää, mennään ulos luontoon, koska siellä on kaunista. Kaikki tämä hedonismia. Asioista nauttiminen ohjaa ihmisen toimintaa. 

Vähän mennään ot:n puolelle, mutta minustakin sanalla hedonismi on ihmeellisen negatiivinen kaiku. Suunnilleen, että mieluiten haluttaisiin vetää vuoropäivin kokkelia ja heroiinia ja sen lisäksi panna kaikkea mikä liikkuu ja ei liiku välittämättä muiden tunteista tai omista arkisen elämän velvoitteista. Eihän hedonismi ajatuksena sisällä sisänrakennetusti itsekkyyttä, kohtuttomuutta tai rajattomuutta.

Vierailija
148/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärrän jotenkuten jos miehellä on monta naista mutta jos naisella on monta miestä alkaa ajatuskin oksettamaan.

Vierailija
149/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalinen ajatus voisi olla jostain yhteisöstä ja ristiinnaimisesta ilman sääntöjä. Tosin sukupuolitauditkin ovat niissä yleisiä.

Teevessä oli joskus dokumentti aiheesta.

Vierailija
150/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis niin ahdistavalta, jos tietäisin, että joku toinen panee omaa muijaa

Vierailija
151/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta polyamori. Taudit leviää ja ihmiset pettyy.

Vierailija
152/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenko? Noista kertovien lehtijuttujen perusteella ruma luuseri.

Vierailija
153/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhy leviää varmastikin noissa piireissä.

Vierailija
154/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken maailman neurovammaiset harrastaa näitä polyä, sm:ää, queeriä ja huumeita, niin ei ole kyllä kiinnostusta olla tekemisissä neurovammaisten kanssa, sellaista roskajoukkoa, että puolestani voisi viedä Venäjän rajalle.

Mikä sinulla on nepsyjä vastaan? Lähtökohtaisesti nepsyys ei vahingoita ketään toisin kuin narsismi, psykopatia tai vaikka tahallinen ihmissuhteiden sotkeminen?

Vierailija
155/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken maailman neurovammaiset harrastaa näitä polyä, sm:ää, queeriä ja huumeita, niin ei ole kyllä kiinnostusta olla tekemisissä neurovammaisten kanssa, sellaista roskajoukkoa, että puolestani voisi viedä Venäjän rajalle.

Mikä sinulla on nepsyjä vastaan? Lähtökohtaisesti nepsyys ei vahingoita ketään toisin kuin narsismi, psykopatia tai vaikka tahallinen ihmissuhteiden sotkeminen?

Varmaan joku surullinen tapaus joka ei hyväksy omaa tai lapsensa diagnoosia. Käsittämätöntä 2020-luvulla.

Vierailija
156/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polynainen: kaikki mulle heti nyt

Polymies: jos edes kerran naista saisi

Tästä syystä näissä polypiireissä asia on usein niin että naisella on mieshaaremi.

Allekirjoitan! Näyttää että yksi tuttu on toisen kanssa säälistä.

Vierailija
157/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärrän jotenkuten jos miehellä on monta naista mutta jos naisella on monta miestä alkaa ajatuskin oksettamaan.

Minulla toisin päin

Vierailija
158/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi eli miesvihaaja. Japanilaiset naiset ei onneksi pilaa itseään tuollaisella touhulla. Ne ovat vaimomateriaalia. Ottakaa mallia. Kukaan ei halua naimisiin roskanaisen kanssa. M25

Vierailija
159/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen joku häntäheikki, joka ei saa naista ellei anna sen panna myös muiden kanssa

Tuollainen mies ei ole häntäheikki. Häntäheikki on se mies, jonka kanssa nainen käy panemassa ilman että häntäheikin tarvitsee sitoutua mihinkään.

Toisia miehiä ei käydä panemassa siksi, että mies on häntäheikki, vaan koska mies ei ole riittävän sytyttävä seksuaalisesti. Noissa Lover&Provider-kuvioissa se Lover on aina komeampi ja itsevarmempi kuin Provider.

Vierailija
160/224 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat ihmishylkiöitä

Näinpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä