Millainen on polyamorinen ihminen?
Minulla tulee vain jotkut kulttiuskovaiset mieleen, mutta kai niitä on muitakin?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen valo pelastaa maailman
Loistaako sillä pääsiäisenä munan pää kuin ETllä sormi
Sinä loukkaat pyhiä asioita. Ansaitsisit kivityksen, mutta onneksi voit kääntyä Uskoon, ja uskomalla Elävään Jumalaan päästä yli synneistäsi ja pelastaa maailman!
Usko tulee Toivoon Jeebuksen katsellessa vierestä munanpää loistaen
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavallinen työssäkäyvä, ei mt-ongelmia tai muutakaan ihmeellistä. Olen ollut useita vuosia kahden ihmisen kanssa suhteessa ja toinen näistä on aviopuolisoni. Suhteemme on selvästi paljon isompi ongelma ulkopuolisille kuin meille. Ei polyamoria sovi ihmisille, joita kiinnostaa liikaa mitä muut ajattelevat. Siinähän itkevät.
Vielä kun kuulisimme niiden kahden mielipiteet. Yhden mielipide kolmesta on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Tekee menkkaveritaidetta, ei sheivaa koska misogynia, psykpolin asiakas, kehopositiivinen, free palestine.
Runkkaa spermaturvaisen blondisöpöliinin keltaiselle jakkupuvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee menkkaveritaidetta, ei sheivaa koska misogynia, psykpolin asiakas, kehopositiivinen, free palestine.
Runkkaa spermaturvaisen blondisöpöliinin keltaiselle jakkupuvulle.
Tee sä sitä läskin ihmeisen selkään.
Aikoinaan polyamorisia kutsuttiin sarjapettäjiksi. Silloin se piti tehdä salaa. Nyt se on tehty täysin suotavaksi ja peitelty vielä hienolta kuulostavan nimen alle, jossa ei ole niin negatiivinen glangi.
Vauvapalsta on kyllä oiva ihmisvihan tyyssija
Vierailija kirjoitti:
Ihana paikka missä saa haukkua kaikkea ja kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana paikka missä saa haukkua kaikkea ja kaikkia
Eli vähän kuin kenneli
No selvisi, että tää oli sairaan uskiksen jankkausaloitus.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa muu kuin uskis olisi sairaan kiinnostunut muiden seksuaalielämästä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tule heti mieleen mutta Tony Halme oli perseraiskaajien pelossa tatuoinut anukseensa Exit Only.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä aika avarakatseinen, eikä ehkä halua sitoa sitä rakkautta. Mä ymmärrän tämän kahden pitkän suhteen jälkeen. Ehkä tosiaan olisi parempi, jos ei sitoisi ihan kaikkia odotuksia ja koko elämäänsä yhteen ihmiseen. Olen siis avoin tälle suhdesuuntaukselle. En halua omistaa ketään, enkä olla kenenkään omistuksessa. Sitoutua toki voin, vaikka sitten useampaan ihmiseen.
Selittelyn makua kun oikeasti parempi vaihtoehto olisi olla sinkku ja tapailla muita niin paljon kuin kiinnostaa.
Niinhän mä olenkin ja niinhän mä teenkin. Mutta olen valmis myös sitoutumaan, mutta niin, että kukaan ei mua omista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä aika avarakatseinen, eikä ehkä halua sitoa sitä rakkautta. Mä ymmärrän tämän kahden pitkän suhteen jälkeen. Ehkä tosiaan olisi parempi, jos ei sitoisi ihan kaikkia odotuksia ja koko elämäänsä yhteen ihmiseen. Olen siis avoin tälle suhdesuuntaukselle. En halua omistaa ketään, enkä olla kenenkään omistuksessa. Sitoutua toki voin, vaikka sitten useampaan ihmiseen.
Selittelyn makua kun oikeasti parempi vaihtoehto olisi olla sinkku ja tapailla muita niin paljon kuin kiinnostaa.
Niinhän mä olenkin ja niinhän mä teenkin. Mutta olen valmis myös sitoutumaan, mutta niin, että kukaan ei mua omista.
Onko sitoutuminen useampaan kuin yhteen ihmiseen muka mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitoutuminen useampaan kuin yhteen ihmiseen muka mahdollista?
Ei ole koska aina yksi on toisen edellä.
Vierailija kirjoitti:
Varhainen kiintymyssuhde mennyt v*tuiksi heti elämän alkumetreillä.
Näiden on myös vaikea käsittää että enemmistö ei tunne kuten he ja ovat siitä kovin näreissään. Vika on yllättäen aina heidän ulkopuolellaan. Oletteko koskaan kuulleet yhteiskunnan sortavista rakenteista 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän osoittelee ja solvaa suostumukseen perustuvia aikuisten välisiä suhteita, sitä vähemmän katseita kääntyy lahkolaisten hyväksikäyttämiin lapsiin. Yleinen ilmiö monen uskonnon piirissä.
Lahkolaisen tunnistaa siitä, että hän suojelee ennemmin yhteisön mainetta kuin lapsen koskemattomuutta.
Polyamorisilla on paljon kohdunkaulansyöpää
Vierailija kirjoitti:
Polyamorisilla on paljon kohdunkaulansyöpää
Laitatko tähän tutkimuksen jossa korrelaatio on osoitettu, kiitos.
Mun käsittääkseni polynaisia on vähän ja heillä niin harvoja syöpätapauksia että löydös menee virhemarginaaliin.
Kiinnostaa myös tutkimuksen etiikka.