Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä muita siivoojia toimistosiivous?

Vierailija
27.03.2024 |

Mua on alkanut nyt ärsyttämään. Teen siis iltavuoroja ja siltikin ihmiset on tiellä kun pitäsi siivota. Ja jos vaikka kysyy että voiko tulla siivoamaan niin vastataan että kyllä mutta ei liikahdetakaan kun pitäisi siivota se huone. Sitten huokaillaan kun tulen vaan siivoamaan. Suoraan sanoen vtuttaa!

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorena jonkun aikaa siivoustyötä, ja todellakin ärsytti ihmiset jotka oli tiellä! Yritin aloittaa niin aikaisin kuin mahdollista tämän takia. 

Vierailija
2/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan toimistot viikonloppuisin, Luojan kiitos. Työssä ärsyttää iltapalakeskustelut potilaiden kanssa, haluaisin taulun, jossa vaihtoehdot olisivat nähtävillä.

Sahu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein nuorena jonkun aikaa siivoustyötä, ja todellakin ärsytti ihmiset jotka oli tiellä! Yritin aloittaa niin aikaisin kuin mahdollista tämän takia. 

Mukava tietää että en ole ainoa jota ärsyttää. 

Vierailija
4/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! En suostu enää ollenkaan tekemään toimistosiivouksia, koska se on ihmisten käytöksen takia todella ärsyttävää. Siirryin kokonaan myymäläsiivouksiin, jotka tehdään ennen myymälän avaamista. Aloitan työt jo yöllä, ettei tarvitse nähdä ketään ja saan tehdä työni rauhassa.

Vierailija
5/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojat, nuo ikuiset nyrpeät orjat, katsokaa peiliin. Mikä estää teitä sivistämästä itseänne? Turha vinkua. 

Vierailija
6/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun siivoustyötä tein, toimistot olivat onneksi tyhjiä (iltaisin). Tuo olisi ollut minulle ihan painajainen, että pitää mennä sinne ihmisten paikalla ollessa siivoamaan :(

Tsemppiä ap. En käsitä, miksei siivousta järjestetä niin, että tila olisi tyhjä, kun siivooja tulee (joo, jossain 24/7 paikoissa toki ei mahdollista, mutta toimistoissa yleensä kyllä ihan järjestettävissä).

Vierailija
7/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojat, nuo ikuiset nyrpeät orjat, katsokaa peiliin. Mikä estää teitä sivistämästä itseänne? Turha vinkua. 

Mä olen FM, ensimmäisessä ammatissani. Yllättäen toinen ei työllistä. En vingu, toimistosta sain pukamat ja niskajumin.

Vierailija
8/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa vaikka itse avaisit sen suusi ja sanoisit, että voiko mennä hetkeksi muualle että saat siivottua? Osalle kun se huoneessa olo ei ole ongelma.

Vierailija
9/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siivoojaa varmaan kans ärsyttää siivota mun toimistoa, koska on alkanut tehdä sitä, että kiikuttaa imurin mun toimistopöydän luo, ja sanoo et nyt pitäs imuroida (odottaa siis mun imuroivan itse toimistoni) ja pölyrievun varsinkin saan käteeni hyvin usein "pyyhkäsepäs pölyt siitä pöydältäs ja koneestas"

Ja kyllä, mä sit teen niin. Vaikkei homma minulle tosiaankaan kuuluisi. :D :D

Vierailija
10/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsihhi hihhi hii!! En vingukkaan. Hyvin rullaa elämä. Tuollaisille asiakkaille vaan hymyilen ja pyyhin toimistopöytäsi pinnat sillä käytetyllä vessarätillä. Tsihihii hahaa! 

Vierailija
11/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän fiksu ihminen nousee muutenki välillä jaloittelemaan. Peffa siinä leviää, jos ei muuta kuin istu.

Vierailija
12/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sinun on jyrätä se ihminen siinä siivotessasi? Etkö osaa kiertää häntä??

En minä ainakaan siirry paikaltani siivoojan tullessa, jos on jokin työtehtävä just silloin pahasti kesken. Sen verran toki siirryn/katson, että roskiksen saa tyhjennettyä, mutta muuten en näe mitään syytä. Ja itse asiassa noin meitä on ohjeistettu toimimaankin. Siihen neliön kokoiselle läntille, jossa istun, ei sillä siivoojalla ole mitään tarvetta tulla huseeraamaan.

Vierailija
13/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne väistää, kun olet jo valmis. 

Vierailija
14/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun siivoustyötä tein, toimistot olivat onneksi tyhjiä (iltaisin). Tuo olisi ollut minulle ihan painajainen, että pitää mennä sinne ihmisten paikalla ollessa siivoamaan :(

Tsemppiä ap. En käsitä, miksei siivousta järjestetä niin, että tila olisi tyhjä, kun siivooja tulee (joo, jossain 24/7 paikoissa toki ei mahdollista, mutta toimistoissa yleensä kyllä ihan järjestettävissä).

Tietosuojasyistä. Kenelläkään ulkopuolisella ei ole mitään asiaa esim meidän toimistolle yksin ja siivoojat saa tulla vain silloin, kun on työntekijöitä paikalla.

Vierailija
15/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä yrittää aloittaa imuroinnin heti kuudelta ettei ihmiset ole edessä. Ja vaikka toimisto aukeaa klo8 niin aina jotkut haluaa olla paikalla jo 6.30 eli ovat edessä kahvia keittämässä ja aamiaistaan syömässä työpaikallaan. Söisivät kotonaan. Pakko sitten siivota taukotila vasta näiden murustelijoiden jälkeen. Enemmän ärsyttää jaksaa sanoa 50 kertaa Huomenta! iloisena heti kun kello on 8-10.

Vierailija
16/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meillä on niin isot vuorolisät ja tullaan jo päivällä kalliiksi. 

Vierailija
17/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietosuojasyistä. Kenelläkään ulkopuolisella ei ole mitään asiaa esim meidän toimistolle yksin ja siivoojat saa tulla vain silloin, kun on työntekijöitä paikalla.

Mielenkiintoista, en ole koskaan kuullut tällaisesta.

Vierailija
18/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Kyllä mun piti ison nimen firman johtoportaan kerros siivota aikasin ennen kasia, ennenku johtoporras tuli paikalle. Tietosuojasyistä koneet kiinni ja paperit kaappeihin. Helpompi oli siivota kun ei ollu paperit tiellä. 

Vierailija
19/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokoaikainen päivätyö siivota pientä tehdasta, toimistot mukaanlukien. Ei olisi mitään järkeä siinä, että yksi osa-aikainen tekisi päiväaikaan tuotannon puolta ja toinen osa-aikainen illalla toimistoja, joten toimistopuoli siivotaan myös silloin kun siellä on ihmisiä. Kukaan ei ole valittanut, eikä muakaan mitenkään haittaa. Siivoan sen alueen joka sattuu vapaana olemaan. Toiset väistävät, toiset eivät. Palaverejä en häiritse, muussa tapauksessa marssin vain sisään. Joidenkin kanssa tulee rupateltuakin.

Vierailija
20/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkimaan avonaisia koneita ja levällään olevia papereita?

Luulin, että tuo ajattelutapa jäi 70-luvulle.