Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä muita siivoojia toimistosiivous?

Vierailija
27.03.2024 |

Mua on alkanut nyt ärsyttämään. Teen siis iltavuoroja ja siltikin ihmiset on tiellä kun pitäsi siivota. Ja jos vaikka kysyy että voiko tulla siivoamaan niin vastataan että kyllä mutta ei liikahdetakaan kun pitäisi siivota se huone. Sitten huokaillaan kun tulen vaan siivoamaan. Suoraan sanoen vtuttaa!

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun siivoustyötä tein, toimistot olivat onneksi tyhjiä (iltaisin). Tuo olisi ollut minulle ihan painajainen, että pitää mennä sinne ihmisten paikalla ollessa siivoamaan :(

Tsemppiä ap. En käsitä, miksei siivousta järjestetä niin, että tila olisi tyhjä, kun siivooja tulee (joo, jossain 24/7 paikoissa toki ei mahdollista, mutta toimistoissa yleensä kyllä ihan järjestettävissä).

Tietosuojasyistä. Kenelläkään ulkopuolisella ei ole mitään asiaa esim meidän toimistolle yksin ja siivoojat saa tulla vain silloin, kun on työntekijöitä paikalla.

Kurkkimaan avonaisia koneita ja levällään olevia papereita?

Luulin, että tuo ajattelutapa jäi 70-luvulle.

Taidat itse olla nyt jämähtänyt 70 -luvulle. Eihän

Synnyin silloin. Tuosta asennevammasta olen vain lukenut. Näytät kärsivän siitä edelleen. 

Arvoisa p-tärkeä: ei siivoojalla ole aikaa saati kiinnostusta leikkiä teollisuusvakoilijaa. Hänellä on kiire ja oma aikataulu, ja yleensä kädet täynnä töitä.

Väistä! Ja anna hänen tehdä työnsä, joka on ihan yhtä tärkeää kuin sinunkin!

Vierailija
42/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä tärkeilijöitä kun niin tärkeää työtä. Kumma kyllä että toimitusjohtajat ehtivät jokaisessa kohteessani väistämään kun siivoan. Räkänokka nuoret miehet eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. En tiennytkään, että siivoojat on näin introvertteja!

Vierailija
44/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun siivoustyötä tein, toimistot olivat onneksi tyhjiä (iltaisin). Tuo olisi ollut minulle ihan painajainen, että pitää mennä sinne ihmisten paikalla ollessa siivoamaan :(

Tsemppiä ap. En käsitä, miksei siivousta järjestetä niin, että tila olisi tyhjä, kun siivooja tulee (joo, jossain 24/7 paikoissa toki ei mahdollista, mutta toimistoissa yleensä kyllä ihan järjestettävissä).

Tietosuojasyistä. Kenelläkään ulkopuolisella ei ole mitään asiaa esim meidän toimistolle yksin ja siivoojat saa tulla vain silloin, kun on työntekijöitä paikalla.

Kyllä kuules kottarainen on yhtä ja toista paperia ja dokumenttia tullut nähtyä niillä sekasilla pöydillä, et taida olla tietoinen että siivoojilla on samat vaitiolovelvollisuudet kuin teilläkin?

Vierailija
45/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko sinun on jyrätä se ihminen siinä siivotessasi? Etkö osaa kiertää häntä??

En minä ainakaan siirry paikaltani siivoojan tullessa, jos on jokin työtehtävä just silloin pahasti kesken. Sen verran toki siirryn/katson, että roskiksen saa tyhjennettyä, mutta muuten en näe mitään syytä. Ja itse asiassa noin meitä on ohjeistettu toimimaankin. Siihen neliön kokoiselle läntille, jossa istun, ei sillä siivoojalla ole mitään tarvetta tulla huseeraamaan.

Se läntti on siivoojan työmaa, jota hänen on ohjeistettu puhdistamaan. Sori siitä, mutta olet enemmän toisen ihmisen työn tiellä kuin hän sinun. 

Sen läntti on minun työpisteeni. Minun työnantajanihan se sen siivoojankin palkan maksaa, ja myös määrittelee kumman työ menee etusijalle. Sori siitä, mutta siinä siivooja jää auttam

Huku likaan siinä työpisteessä, ja vaikka vessassakin. Älä tule valittamaan, kun saat noron.

Vierailija
46/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iste istun visusti pöytäni ääressä siivojan tullessa. Meillä nimittäin käy siivooja, joka siirtelee pöydän tavaroita ja PAPEREITA, joihin hänellä ei ole ei niin minkään maan oikeutta edes vilkaista. Ei auta, että on annettu palautetta, että jos työpiste on varattu, niin siihen ei kajota! Ei auta, että on viestitty esimiehen kautta. Ei vaan tajua.

Kerran jopa tuli siirtelemään mun kahvikuppia vaikka istuin pöydän äärellä ja huiskuttelemaan siihen pölyhuiskullaan!

Vierailija
47/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta siivonneena voin sanoa, et kaikki nähty. Kolikkotestit (pöllinkö rahaa), tein kolikoista hymynaamat pöydälle tai kokosin komean tornin, varkaus epäilyt. Joo, en todellakaan tiedä missä sun puhelin on. Enkä tiedä missä sun pyörä on, enkä tiedä missä sun kadonnut kodin tv kaukosäädin on. Epäilyt vaan helpotti työpäivää. Aikani hakkasin ovea, kukaan ei avaa. Soitin pomolle, et vartin paukutin ovea, ei ehi ootella, siirryn muualle ja menen taas viikon päästä uudestaan paukuttamaan. Aikataulut pukkaa päälle. Pomo sano ok.

Tyhjentyneessä toimistosiivessä piti käydä valuttaa vettä, ettei viemärit ala haisee. Siellä oli unohdettu akvaario ja kalat oli kuolemassa. Kotonani oli myös akvaario, joten tiesin miten toimia. Otin yhteyttä talon yhteyshenkilöön, että menen omilla pienillä pennosillani ostamaan tarvikkeet ja pelastan kalat omalla ajalla. Veden vaihdon ja ruuan oston myötä sain pelastettua kalat. Ettei me siivoojat ihan tonttuja ja rikollisia olla, vaan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. 

Vierailija
48/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä tehdä töitä, kun joku heiluu ja jumittaa edessä. Ei taida onnistua. 

Vierailija
49/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sairaalahuoltaja koska majakanvartijoille on kovin vähän kysyntää.

Vierailija
50/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, en ole koskaan kuullut tällaisesta.

Ihan normimeininki ainakin, jos toimisto on sellainen, jossa käsitellään ihmisten yksityisiä ja/tai arkaluonteisia ti

Älä viitsi yleistää. mInä toimin siivoojana isossa yrityksessä ja tietoturva-asiat on hallussa, oli jo ennen työssä aloittamistakin, mulla ku on tuota yleissivistystä ja aivan varmasti on muillakin siivoojilla, ei lla mikään hölmöjen ryhmä kuten viestissäsi ilkeästi vihjaa. HÄPEÄISIT!

Vierailija
51/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko sinun on jyrätä se ihminen siinä siivotessasi? Etkö osaa kiertää häntä??

En minä ainakaan siirry paikaltani siivoojan tullessa, jos on jokin työtehtävä just silloin pahasti kesken. Sen verran toki siirryn/katson, että roskiksen saa tyhjennettyä, mutta muuten en näe mitään syytä. Ja itse asiassa noin meitä on ohjeistettu toimimaankin. Siihen neliön kokoiselle läntille, jossa istun, ei sillä siivoojalla ole mitään tarvetta tulla huseeraamaan.

Se läntti on siivoojan työmaa, jota hänen on ohjeistettu puhdistamaan. Sori siitä, mutta olet enemmän toisen ihmisen työn tiellä kuin hän sinun. 

Jep. Minä jätän siivoamatta jos on paikalla. Pyyhkiköön itse pöytänsä ja vieköön roskansa. Hän on minun työmaalla en minä hänen. 

Vierailija
52/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siivooja vaan toimistotyöntekijä ja ai että mua ärsyttää toimistosiivous!!

En ymmärrä miksi pitää aloittaa vielä työaikaan ja pyöriä siinä häiritsemässä työntekoa. Jos vielä siivoojaa ärsyttää, että siinä on ihmisiä tiellä. Lose-lose. 

Vierailija
53/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai

Synnyin silloin. Tuosta asennevammasta olen vain lukenut. Näytät kärsivän siitä edelleen. 

Arvoisa p-tärkeä: ei siivoojalla ole aikaa saati kiinnostusta leikkiä teollisuusvakoilijaa. Hänellä on kiire ja oma aikataulu, ja yleensä kädet täynnä töitä.

Vanhempihan sinä olet kuin minä ja sinulla se asennevamma tuntuu olevan.

Siivoojana hän saa tehdä ihan rauhassa työnsä, kunhan antaa minun tehdä omani eikä tule häiritsemään!

Vierailija
54/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iste istun visusti pöytäni ääressä siivojan tullessa. Meillä nimittäin käy siivooja, joka siirtelee pöydän tavaroita ja PAPEREITA, joihin hänellä ei ole ei niin minkään maan oikeutta edes vilkaista. Ei auta, että on annettu palautetta, että jos työpiste on varattu, niin siihen ei kajota! Ei auta, että on viestitty esimiehen kautta. Ei vaan tajua.

Kerran jopa tuli siirtelemään mun kahvikuppia vaikka istuin pöydän äärellä ja huiskuttelemaan siihen pölyhuiskullaan!

Joo, kerran asiakas tuli multa kysymään tehdäänkö erillisiä allergiasiivouksia, kun hänellä on paha pölyallergia. Katsoin sitä sen työpistettä, kun tuhat ja sata posliinikippoa, papereita, lasten ja lastenlasten tekemiä kippoja ja kuppeja ettei työpöytää nähnykkään, että ei tehdä. Pyyhi ite pölys. 

Vierailija
55/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojat on kullanarvoisia ja parhaimmat timantteja. Mikään ei ole kamalampaa  kuin olla lian ja sotkun keskellä.

Kiitos! T.🧹-akka.

Vierailija
56/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuules kottarainen on yhtä ja toista paperia ja dokumenttia tullut nähtyä niillä sekasilla pöydillä, et taida olla tietoinen että siivoojilla on samat vaitiolovelvollisuudet kuin teilläkin?

Ihan sama, mutta meidän toimistoon ei KENELLÄKÄÄN ulkopuolisella ole asiaa silloin, kun toimisto tyhjä. Olette ulkopuolisia. Deal with it.

Vierailija
57/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai

Vanhempihan si

Kun siivooja tulee paikalle olet hänen työpaikallaan, ei hän sinun. Sinä väistät. Tuliko selväksi. En käytä pistettä koska en kysy mitään, vaan kerron miten asia on.

Vierailija
58/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin siivoan toimistoja kuin kouluja. Varsinkin yläasteet ja lukiot ovat kamalia. Sen lisäksi, että ihmiset heiluvat jatkuvasti tiellä, joka paikka on täynnä melua ja pas*aa.

Vierailija
59/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole siivooja vaan toimistotyöntekijä ja ai että mua ärsyttää toimistosiivous!!

En ymmärrä miksi pitää aloittaa vielä työaikaan ja pyöriä siinä häiritsemässä työntekoa. Jos vielä siivoojaa ärsyttää, että siinä on ihmisiä tiellä. Lose-lose. 

Tiedätkös, meilläkin on työaika. Ja mielellään halvin mahdollinen. 

Voitkin itse ruveta siivoamaan oikeiden töittesi lomassa, kun se ei ole työtä. Vessat myös. Ja kaikki muutkin. Muista tarkistaa ja tilata pesuaineet, paperit ja välineet! Koneta tarpeeksi usein! Suunnittele kausisiivoukset, huolla lattiat oikein! Kilpailuta ikkunanpesu!

Vierailija
60/173 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuules kottarainen on yhtä ja toista paperia ja dokumenttia tullut nähtyä niillä sekasilla pöydillä, et taida olla tietoinen että siivoojilla on samat vaitiolovelvollisuudet kuin teilläk

No sitten sinä siirrät sen kulahtaneen ihraperseesi pois siivoojan tieltä tai elä paskassasi. Ei meillä ole aikaa pelata jokaisen mt tapauksen kanssa mitä kohdataan.