Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni nainen on selvinnyt 40 kriisistä eroamatta?

Vierailija
26.03.2024 |

Takokaa järkeä mun kalloon, että parissa vuodessa ahdistus helpottaa ja perhettä ja miestä ei kannata jättää?!

Kommentit (193)

Vierailija
141/193 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on 40 kriisi?

50 v villityksen tiedän, mutta tuo on uutta.

Naisilla alkaa hormonit vähentyä 37-38-vuotiaana. On tyhjäkäyntiä ja draaman hakua, menneisyyden kaivelua, jos sieltä löytyisi jotain. 40v on ihmisestä riippuen joko eron tai uudestisyntymisen aikaa. 

Miehillä on 4-kympin nelistys tuon maagisen rajan jälkeen. Isottelua, kitinää, pahimmillaan paljon nuorempien perässä juoksemista. Mikään ei ole hyvin. 

Omalla kohdalla tais 40 kriisi mennä ohi, mutta nyt 52 vuotiaana sopii oireet kuin nenä päähän.

Miehen neljänkybänen oli rankkaa. Mikä kiukkuperse kiukuttelija se olikaan. Aivan sietämättömät pari vuotta. Viihdyin pitkiä aikoja mökillä silloin.

Vierailija
142/193 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekosin siinä 38-vuotiaana. Sitä kesti muutama vuosi. Onneksi ei eroa tullut! Nyt jälkikäteen mietin miten hirveää olisi ollut, jos siinä mielenhäiriössä olisin eronnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/193 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään eronnut, mutta ehkä ensi vuonna sitten.

Vierailija
144/193 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa kun tulette tähän kuudenkympin ikään. Panettaa ihan koko ajan ja liukuvoidetta menee tuubitolkulla viikossa. Onneksi miehiä on helppo saada ja halukkaita riittää. Olen myös vanhemmalla iällä oppinut nielemään kaiken.

Vierailija
145/193 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina ihmettelen että ketä ne on ketkä eroaa, kun niistä aina möyhkätään. Omassa lähipiirissä 7 kaveria, jotka kaikki naimisissa eikä näytä kukaan eroavan. Hyvä niin! Tasapainoset ja kouluttautuneet ihmiset ovat varmasti menneetkin naimisiin vakaasti eikä ajatuksella että kokeillaan ja lähetään kriisin tullen menemään. Yhteiset lapset sitoo myös ja kuka nyt haluis lapsille eroperhettä. Tasapainoset fiksut ihmiset ei ainakaan.

Ikää 45v.

Omassa lähipiirissä suurin osa on eronnut välillä 35-45.

Vierailija
146/193 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottakaa kun tulette tähän kuudenkympin ikään. Panettaa ihan koko ajan ja liukuvoidetta menee tuubitolkulla viikossa. Onneksi miehiä on helppo saada ja halukkaita riittää. Olen myös vanhemmalla iällä oppinut nielemään kaiken.

Vau odotan kyllä! Näin 42-vuotiaana kun haluja ei käytännössä ole ollenkaan.

Vierailija
147/193 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi selvitä eroamatta? Se on ensimmäinen mahdollisuus monelle omaan kasvuun

Kasvaa voi eroamattakin.

Vierailija
148/193 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina erota ja syyttää sitä toista kun omassa päässä heittää. 

Vierailija
149/193 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo kriiseily alkoi 40 vuotiaana, nyt helpottaa ikää kohta 50. Ihminen todellakin voi mennä sekaisin. Mikään ei ollut hyvin. Salarakkaat vaihtuivat kiihtyvään tahtiin...Onneksi tuosta on selvitty (toivottavasti ei tule takapakkia) eroamatta ja perhettä hajottamatta. Huh...vieläkin ahdistaa kun ajattelen mitä tuli tehtyä ja mitä olisi voinut pahimillaan käydä...

Vierailija
150/193 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi selvitä eroamatta? Se on ensimmäinen mahdollisuus monelle omaan kasvuun

Kasvaa voi eroamattakin.

Ei voi, jos puoliso ei hyväksy sitä kasvamista. Sehän vaikuttaa hyvin usein myös puolisoonkin.

Vierailija
151/193 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvaa voi eroamattakin.

Ei voi, jos puoliso ei hyväksy sitä kasvamista. Sehän vaikuttaa hyvin usein myös puolisoonkin.

Moni ei hyväksy polyamoriaa. Mikä on ihan ymmärrettävää.

Vierailija
152/193 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tästä selviää, kun mikään ei ole hyvin. Vierasta tekee mieli vaikka kotona kaikki ok. Naapurin rouvakin on alkanut nyt näyttää hyvältä, pelottavaa..työssä ei mikään miellytä...tekisi mieli lopettaa duunit ja lähteä reppureisulle. Olen kyllä jo 45, että tiedän että kohta jo kaduttaisi täydellinen irtiotto kaikesta. Voisi porukat ihmetellä kun iskä jätti ja lähti maailmalle...huh..

Vierailija
153/193 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
154/193 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että nelikymppiset eronneet yh:t ovat kuuminta kamaa deittimarkkinoilla. Voi samanlailla pelata ihmisillä, kuin nuorempana :).

Vierailija
155/193 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on oma rakas kotona. Arvostan kyllä sitä mitä minulla on. En vaihtaisi kyllä mihinkään muuhun. <3 

Vierailija
156/193 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettä ei kannata jättää.

Vierailija
157/193 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumppani tyhmänä tietämättömänä siitä minkälainen paska on vaimona.

Vierailija
158/193 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että nelikymppiset eronneet yh:t ovat kuuminta kamaa deittimarkkinoilla. Voi samanlailla pelata ihmisillä, kuin nuorempana :).

Osuit naulan kantaan. 🤣🤣🤣

Vierailija
159/193 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva saada täältä vähän vertaistukea. Itsellä aivan järkyttävä 40 kriisi menossa. Syytän hormoneja. En ymmärrä miten sekaisin voi ihminen mennä. Panettaa ihan jatkuvasti, oma mies ei kiinnosta, haikailen vanhoja hoitoja ja haaveilen nuorista lihaksikkaista miehistä. Olen todella huonolla tuulella jatkuvasti ja tyytymätön elämänvalintoihini. Pelkään, että teen vielä jotain tyhmää ja pilaan kaiken. Onko kellään kokemuksia kauanko tämä kestää? Pitäisikö hankkia joku hormonilääke?

N42

Mulla kesti pahin vaihe ehkä jotain vuosia. Jokainen mies parralla kiinnosti ja mietin mitä hauskaa  niiden kanssa voisi touhuta. Muut edelleen, tuntuu että elämä on niin tylsää! Pahin panetus mennyt ohi, kai vaihdevuodet jo.

Vierailija
160/193 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva saada täältä vähän vertaistukea. Itsellä aivan järkyttävä 40 kriisi menossa. Syytän hormoneja. En ymmärrä miten sekaisin voi ihminen mennä. Panettaa ihan jatkuvasti, oma mies ei kiinnosta, haikailen vanhoja hoitoja ja haaveilen nuorista lihaksikkaista miehistä. Olen todella huonolla tuulella jatkuvasti ja tyytymätön elämänvalintoihini. Pelkään, että teen vielä jotain tyhmää ja pilaan kaiken. Onko kellään kokemuksia kauanko tämä kestää? Pitäisikö hankkia joku hormonilääke?

N42

Mulla kesti pahin vaihe ehkä jotain vuosia. Jokainen mies parralla kiinnosti ja mietin mitä hauskaa  niiden kanssa voisi touhuta. Muut edelleen, tuntuu että elämä on niin tylsää! Pahin panetus mennyt ohi, kai vaihdevuodet jo.

Mikä auttaa tähän elämän tylsyyteen? Onko se ainoastaan se salasuhde?