Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen. Mitä teet pääsiäisenä?

Vierailija
26.03.2024 |

Hyvällä vai huonolla mielellä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen siinä mielessä, että parisuhde on juuri päättynyt, ja kavereita tapaan suht harvoin. Parisuhteen päättyminen tekee surulliseksi, vaikka siinä pitkälti olin yksin jo tähänkin asti. Koitan keksiä ohjelmaa vapaille, jotta aika ei menisi ihan vain suremiseen. Ainakin käyn parissa taidenäyttelyssä, lenkillä, vanhempien luona syömässä, ja parina iltana tissuttelen elokuvaa katsoen (juu ei tee mielialalle hyvää, mutta auttaa yksinäisyyteen).

Vierailija
62/68 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lauantaina töissä eli vapaat katkeaa ikävästi, mutta näin se menee joka vuosi koska sulla ei ole lapsia/puolisoa/perhettä ja meidän makekin on vapaalla..

Perjantaina näyttää olevan sadesää joten käyn silloin pitkällä lenkillä, koska siellä saa todennäköisesti olla rauhassa verrattuna aurinkoisempaan säähän jota on luvassa su ja ma. Nuo kaksi päivää ajattelin vaan olla möllöttää sisällä ja leivon pellillisen pizzaa josta riittää evääksi vielä töihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään erikoisempia suunnitelmia/tekemistä, mutta leivon persikka-rahkapiirakan ja neulon piiiiitkävartiset villasukat sekä käyn joka aamu lenkillä. Yritän olla myös palstailematta koska tämä ei vaan tee (enää) yhtään hyvää.

Vierailija
64/68 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn perjantaina leffassa. Lauantaina kirpparilla. Sunnuntaina lapion auton kinoksesta. Maanantaista en vielä tiedä.

Vierailija
65/68 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen, kuten muutkin juhlapyhät on oikein hyvää aikaa juomiselle. Voi siinä toki samalla jotain puuhailla samalla, mutta paras olisi vain makoilla ja ottaa todella iisisti.

Vierailija
66/68 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantelen vuoden neljättä(!) flunssaani, ihan vaan kotona. Jonkun suklaamunan ostan pääsiäisen jälkeen kun ovat yleensä -50% alennuksessa. Ihan OK. :-) Tutuille laitan pääsiäisaiheisen postikortin tai muuta viestiä, katsotaan jos vastaisivat...

Vierailija
67/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen vaikka asun yksin. Todennäköisesti tapaan lähipiiriä. Ainakin poikani. 

Vois tehdä kevätsiivouksen. Tänään uimaan. 

Vierailija
68/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen siinä mielessä, että parisuhde on juuri päättynyt, ja kavereita tapaan suht harvoin. Parisuhteen päättyminen tekee surulliseksi, vaikka siinä pitkälti olin yksin jo tähänkin asti. Koitan keksiä ohjelmaa vapaille, jotta aika ei menisi ihan vain suremiseen. Ainakin käyn parissa taidenäyttelyssä, lenkillä, vanhempien luona syömässä, ja parina iltana tissuttelen elokuvaa katsoen (juu ei tee mielialalle hyvää, mutta auttaa yksinäisyyteen).

Ulkona liikkuminen tekee aina hyvää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi