Yksinäinen. Mitä teet pääsiäisenä?
Kommentit (68)
Ensin lepään ainakin perjantain, mutta lauantaina yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä kevätsiivouksen. Vaihdan lattioille vaaleat matot, pesen jääkaapin ja uunin ja alan sortteeraamaan vaatehuonetta. Siellä on paljon sellaista, joka joutaa jo roskikseen. Olisi kiva saada se kuntoon, kun ärsyynnyn päivittäin siihen lumppumäärään, joka rötköttää hyllyillä ihan turhan takia.
Tokmannilta haen kahden kilon karuskavasun, kun irttarit on tarjouksessa 🍬
Olen ns. vapaaehtoisesti yksin pääsiäisen. Parisuhde on hankalassa tilassa ja odotan, että mies häipyy sukulaisiinsa ja saan olla rauhassa itsekseni. Lukea, ulkoilla, tehdä vähän töitä, NUKKUA.
En ole yksinäinen, mutta voi sitä silti pohtia, mitä tekisi, jos olisi aivan yksin. Varmaan lepäisin, kävisin kävelylenkeillä, saunassa, joisin vähän viiniä ja katsoisin jotain kivoja pääsiäisohjelmia telkkarista, tykkään niistä. Seurakunnissa on kaikenlaista pääsiäisohjelmaa, konsertteja, jumalanpalveluksia jne. Vaikka ei olisi uskonnollinen, niin pääsiäisen ajan musiikki on tosi kaunista, joten menisin jonnekin tuollaisiin tapahtumiin.
Pelaan tietokoneella, käyn kuntosalilla tai juoksemassa.
M39
Minun piti mennä sukulaisille käymään, mutta joku päätti ruokakaupassa yskiä päin naamaani ja sain jonkun pöpön. Olen sitten vaan kotona ilmeisesti. Kiitos sinulle pelle joka räit päin ihmisiä.
Ajattelen miksi olen yksinäinen. Yläkouluun saakka oli kavereita ja elämä oli ihanaa ja kavereita, vaikka koti oli todella riitainen. Sitten alkoi hyljeksintä ja kiusaus kun pukeuduin huonosti (vaikka olisi ollut varaa), kovan kotikurin takia en voinut liikkua yhtä vapaasti kuin muut ja ennen kaikkea olin varsinkin äitini taholta alistettu. Eihän minusta ollut mihinkään muuhun kuin kotona olemiseen ja se on oma syy. Olisi pitänyt olla ja mennä! Lukiossa sama jatkui eli muut eli ja minä olin. Sama jatkumo yliopistossa ja töissä. Nyt vanhana ajattelen miten typerä olen ollut eli pilannut nuoruuteni ja aikuisikäni käpertyneenä itseeni. Miksi en elänyt? Pääsiäinen menee kun menee. Itsesääliä en tunne, mutta ihmettelen miksi en koskaan saanut hyvää ja luotettavaa ystävää? Olen varmaan tosi ärsyttävä. Anteeksi tämä vuodatus. Onneksi kevät ja muuttolinnut 💕
Samaa kuin aina. Enimmäkseen nettiä ja vähän telkkarin katselua. Tätä tämä on aina, AINA.
Otin töitä
Saa huippuliksat
ja meen niillä rahoilla etelään myöhemmin
käydäön ehkä ulkona syömässä työkaverin kanssa töiden jälkeen
Nukun. Lojun sängyssä. Käyn vessassa. Syön ehkä jotain. Otan päiväunet. Luen ainakin paperi-Hesarini. Nukun. Vastaan puheluihin ja txt-viesteihin. Nukun. Syön banaanin. Meen nukkumaan eli yöpuulle.
Hyvä mieli. En halua nähdä ketään vaan haluan olla omissa oloissani. Viihdyn hyvin.
Korona-aika oli ihanaa, kun kukaan ei tuppautunut kotiini. Tässä taloyhtiössä päätettiin pitää alaovet kiinni ympäri vuorokauden, joka tiesi sitä, että virpojatkaan eivät päässeet kerjuulle.
Nyt kuitenkin joudun lähtemään kauppaan. Suunnittelen tekeväni jotain ihanaa ruokaa. Sieltä palatessa keitän hyvät kahvit ja illalla likoan vaahtokylvyssä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen ja yksin oleminen ei ole tietääkseni sama asia.
On kiva loukata ihmisiä näillä asioilla. Ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat tulee käymään, syödään miehen kanssa hyvää ruokaa ja myöhemmin ystävien kanssa ravintolaan juomaan viiniä.
Eli et olekaan yksinäinen.
Sitä paitsi kuka söisi pahaa ruokaa......?!
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin aina. Enimmäkseen nettiä ja vähän telkkarin katselua. Tätä tämä on aina, AINA.
Tee jotain muuta välillä jos aina sama kyllästyttää.Itsestähän se on kiinni mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Luen, käyn kiirastorstaina ehtoollisella. Areenasta katson leffoja ja sarjoja. Käyn uimassa ja ulkoilen. Mukavaa pääsiäistä kaikille!
Kiirastorstaina ehtoolliselle.
Itiksen uimahalliin munasillaan homoilemaan: uinti, nainti ja puinti. Uinti, poreammetsiigailu jo siellä silmäpelillä keskenään (vaikka ne tyttikset vieressä oliskin) ja eikun saunaan, suihkuun pikapanot tai käteenvedot.
Itiksen uimahallin jälkeen bläkkäriin jälkikaljoille, auki neljään- puoliviiteen.
Jos sopiva panimomies tai Naima-aukko (ei sillä reiällä niin välii) löytyy, voin lähteä luokseen " katsomaan telkkaria " . On kiva tavata vieraanvaraisia outoja ihmisiä.
Siinä vierähtää usiampia päiviä. Paritkin. Sit kotiin - päin - metrolla ja bussilla. Yhden pysähdyksen taktiikalla.Tuttu ja turvallinen räkälä. Sieltä löytyy armollinen kaunotar-yösija, kun yöbussilla matkanteko kotiin rasittaa niin. Sitten on pääsiäinen vietetty.
Niin se on vietetty jo pian seitsemän vuotta.
Bonuksena uutuutena: S Y Y H Y
Vierailija kirjoitti:
Pelaan tietokoneella, käyn kuntosalilla tai juoksemassa.
M39
Oletko palstan valittava tukihullu??
Vierailija kirjoitti:
Osalla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää lukemaansa. Tai tajuta, mitö tarkoittaa yksinäinen. Yksinäinen tapaa ystäviään, sukulaisiaan tms, jep jep. Yksinäinen ei tosiaan tapaa ketään, koska yksinäisellä ei ole ketä tavata, tai kelle soittaa!
Ei pidä paikkaansa. Hyvin syvää yksinäisyyttä voi kokea, vaikka olisi perhe tai kavereita.
Yksinäisyys ei aina liity yksinoloon.
Menen pilkille, saan ahvenia joita paistan itselleni ja pienet jätän lokeille joilla varmasti nälkä. Käyn saunassa, juon oluen, pieraisen ja nautin valoisuuden lisääntymisestä. Yksin mutten yksinäinen.