Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäinen. Mitä teet pääsiäisenä?

Vierailija
26.03.2024 |

Hyvällä vai huonolla mielellä?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää lukemaansa. Tai tajuta, mitö tarkoittaa yksinäinen. Yksinäinen tapaa ystäviään, sukulaisiaan tms, jep jep. Yksinäinen ei tosiaan tapaa ketään, koska yksinäisellä ei ole ketä tavata, tai kelle soittaa!

Vierailija
22/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, mutten koskaan ole yksinäinen uskoni takia. Voin aina rukoilla ja kertoa iloni ja suruni. Saan rukousvastauksia. Pääsiäinen on tärkein kirkkopyhä, joten käyn jokaisessa kirkon tilaisuudessa ja messussa. Siellä tapaa muita ihmisiä ja voi heidän kanssa vaihtaa muutaman sanan. Jeesus on tärkein, ei muut ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita

Vierailija
24/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä. Rahakkaita mutta hiljaisia  päiviä, maistuu. 

Vierailija
25/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen ja yksin oleminen ei ole tietääkseni sama asia.

Vierailija
26/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin jouluna eli en tee mitään sen kummempaa, olla möllötän vain. Olen joko kotona tai menen mökille. 

Vierailija
27/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Varmaan painun mettään noitajahtiin ja syön mämmiä.

Vierailija
28/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvällä mielellä. Nautin yksinäisyydestä ja katon leffoja,saunon,syön hyvin,pelaan videopelejä 

Vierailija
29/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan videopelejä ja herkuttelen pääsiäisherkuilla.

Vierailija
30/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asun yksin, niin ymmärsin tuon aloituksen. Olen kyllä sosiaalinen ja otan kontaktia muihin. Kuitenkin nautin elämästäni, mutta jos tapaisin hyvän tyypin, niin oishan sekin kiva.

Hyvillä mielin siis pääsiäiseen.

Vierailija
31/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat tulee käymään, syödään miehen kanssa hyvää ruokaa ja myöhemmin ystävien kanssa ravintolaan juomaan viiniä.

Ja sinäkö olet yksinäinen? Tyhmä olet ainakin, kun et edes kysymystä ymmärrä.

Vierailija
32/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis asun yksin, niin ymmärsin tuon aloituksen. Olen kyllä sosiaalinen ja otan kontaktia muihin. Kuitenkin nautin elämästäni, mutta jos tapaisin hyvän tyypin, niin oishan sekin kiva.

Typerys. Yksinäinen ja yksin asuminen ovat eri asioita. Ääliö olet. 

Vierailija
33/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin, kun "vapaapäiviä". Olen odottanut pääsiäistä ja "vapaata" jo kuukauden. Tuo "vapaa" lainausmerkeissä siksi, että töitä varmaan teen joka, mutta ei tule todnäk työsposteja tai -puheluja. Saan olla oikeasti rauhassa.

Kysymys ja vastaus kohtaavat siten, että en koe, että asiakkaat poistaisi yksinäisyyttä. Tosin minulla äiti, jolle soittelen lähes joka päivä ja yksi kunnon kaveri (exä 10 vuoden takaa). 

Mutta en koe tätä tilannetta huonona. Olen erakko tyyppi. Valitettavasti työni asianajajana vaatii hyvää sosiaalista kanssakäymistä. Monesti ihan väsy niiden jälkeen. 

Huomenna oikeudessa ja sitten vielä asiakastapaamiset.  No. Illalla sitten puhki.

Mutta ei me kaikki yksinäiset olla asiasta surullisia. Harrastan kyllä ratsastusta ja talliporukan kanssa tulee juteltua. 

PÄÄSIÄISTÄ ODOTELLESSA. 

Vierailija
34/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerys. Yksinäinen ja yksin asuminen ovat eri asioita. Ääliö olet. 

Jaa, sittenhän kukaan työssä käyväkään ei olisi yksinäinen tai yksin. Sinä olet vi*tumainen ja siksi yksin/äinen.

Vierailija
35/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa mutta yksinäinen. Näen puolisoani päivittäin, nukumme samassa sängyssä, joskus syömme samassa pöydässä. Puolisollani on ystäviä, lähisukua ja hän viihtyy netissä lähes kaiken vapaa-aikansa, minulla toisin. TV on minun ainoa ystäväni. Jos yritän jutella puolisolleni, saan ärähdyksen kun häiritsen.

Pääsiäinen menee kuten kaikki päivät eli ei yksin vaan yksinäisenä. Sydänlämpöä teille muille syystä tai toisesta yksinäisille. 

Vierailija
36/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira, joten en ole varsinaisesti yksinäinen. Lenkkeilen koiran kanssa, teen hyvää ruokaa, katson Netflixistä jotain ja olen täällä palstalla. Nautin vapaapäivistä.

Vierailija
37/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi vkl, käyn kävelyllä, luen, askartelen, ehkä käyn kahvilla tätini luona..  Hautausmaalla kävin tänään, lunta oli yli puoli metriä että ei hautoja erottanu, puiden suojassa olevat löytyivät..  Pikkusiskolle vein tete narsissi ruukun, hän menehtyi kesällä vaikeaan sairauteen.. Nämä ekat juhlapyhät, joulukin, ei tuntunut oikein miltään.. 

Vierailija
38/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin yksityisen uima-altaan ja saunan itselleni, kirjastosta haettu pari kirjaa. Ulkoilen, katselen leffoja ja huilin. Tarkoitus viettää aikaa pyjamassa niin paljon kuin mahdollista. Pääsiäisen jälkeen saa taas painaa töitä ihan tarpeeksi.

Vierailija
39/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen kotona, mutta vähän vielä mietin, pitäisikö käydä Tallinnassa parin päivän reissulla.

Kotoa käsin ajattelin liikkua lisää päiväsaikaan, kävellä ja fillaroida kevyesti, ehkä ottaa keittoa termariin tai kokkailla jotain retkikeittimellä rantakallioilla. Tosin sadettakin on luvattu. Suomenlinnassakin voisi käydä, jos oikein merimatkalle pitäisi päästä. 

Nyhtölammasta varten on jo paisti pakkasessa ja ehkä ostan vielä lohta perjantaiksi + graavaukseen.

Erilaisia kotihommiakin olisi, mutten nyt ajattele niitä. 

Vierailija
40/68 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen ympärilleni kuinka paljon on lunta ja pakkasta. Oma valinta. Voisi asua etelässäkin.