Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tapailu tylsää

Vierailija
26.03.2024 |

Olen ollut useamman vuoden sinkkuna ja kohta olen jo 40 vuotias nainen. Olen vakkari duunissa, ei lapsia, asun yksin ja matkustelen, harrastuksena jumppailu ja lenkkeily. Tapailin hetken erästä miestä ja voi kuinka tylsää. Onko deittailu nykyään tuollaista mega booring touhua? Miehellä ei tuntunut olevan mitään haaveita, muuta kuin perus perheen perustaminen. Miehellä oli todella suppea ajatusmaailma ja ainoa oikea tapa elää elämää oli perustaa perhe, velkatalo ja kotona oleminen 24/7 sekä tulevan vaimon tottakai pitäisi sitten hoitaa kotia. Opiskelen myös vieraita kieliä töiden ohessa ja tästäkin mies näki vaivaa, kun ei jäänyt joka kerta hänelle aikaa.  Mitään omaa ei siis saanut olla, se tehtiin jo alussa selväksi. Deittailu loppui ostaltani lyhyeen. En tässä iässä enää kelpuuta ketä tahansa jos todellinen luonne paljastuu heti. Ai niin, eikä pidä unohtaa perus alkon käyttöä jota hän kittasi ihan liikaa omaan makuuni. Itselle riittää 1-2 kertaa vuoteen kohtuudella, jos edes sitäkään. Kun laitoin deittalun poikki, niin mies haukkui pystyyn. Aivon raivona oli. Olin kuulemma itsekäs ja ties mitä. Missä on nykyään miehet jotka on vakaita, ei käytä alkoa, tekee töitä ja osaa pitää myös itse kodista huolta eikä etsi kodinhoitajaa sekä osaa haaveilla muustakin kuin seksistä. Ei taida olla olemassakaan sellaista ihmistä joka ei sitä perus perhepakettia halua, jota en itse halua, jos olisin halunnut, niin olisin jo 20 vuotiaana tehnyt lapset yms. Yhteen muuttamiset ei myöskään enää kiinnosta, vaan aikuinen suhde jossa molemmilla omat kodit sekä itsenäisyys. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi miehet muutenkin tosi tylsiä. Elämä pyörii kodin, töiden, lasten harrastuksen parissa, töihin, kotiin, lapset. Tätä 365 24/7. Huh heijaa. EI kiitos. Ei edes baariin osata pukeutua, paitsi verkkareihin. :/

Korjataan: Useimpien elämät pyörivät kodin, perheen, töiden ja harrastuksien parissa. Mitähän sinäkin teet, että olet ihan huikean freesiä ja jännittävää seuraa? Käyt baareissa ja päästelet valkovenäläisistä johtuvia lörinäpieruja seuraavana aamuna? 

Öö, mulla ainakin pyörii elämä muiden asioiden ympärillä. Toki töitä teen, asun vuokralla tyytyväisenä kun on vapaa lähtemään milloin haluaa, mökkeilen, matkustelen kun ehdin, harrastan, näen ystäviä, unelmoin. Kannattaa myös unelmoida, ettei elämä käy katkeraksi ;)

Vierailija
22/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aivan liian vahva ja itsenäinene miehelle joka on jumittunut 60 luvulle jossa mies etsii itselle orjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tapailee jotain huumeiden myyjää niin elämä ei ole niin tylsää sitten.

Vierailija
24/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi miehet muutenkin tosi tylsiä. Elämä pyörii kodin, töiden, lasten harrastuksen parissa, töihin, kotiin, lapset. Tätä 365 24/7. Huh heijaa. EI kiitos. Ei edes baariin osata pukeutua, paitsi verkkareihin. :/

Korjataan: Useimpien elämät pyörivät kodin, perheen, töiden ja harrastuksien parissa. Mitähän sinäkin teet, että olet ihan huikean freesiä ja jännittävää seuraa? Käyt baareissa ja päästelet valkovenäläisistä johtuvia lörinäpieruja seuraavana aamuna? 

Öö, mulla ainakin pyörii elämä muiden asioiden ympärillä. Toki töitä teen, asun vuokralla tyytyväisenä kun on vapaa lähtemään milloin haluaa, mökkeilen, matkustelen kun ehdin, harrastan, näen ystäviä, unelmoin. Kannattaa myös unelmoida, ettei elämä käy katkeraksi ;)

Luettelet ihan normaaleita asioita, joita perheellisetkin tekevät. Olisit voinut lisätä vielä tiskikoneen tyhjennyksen ja roskien viemisen, olisi ollut yhtä huikeaa. Et ole erilainen. ;)

Vierailija
25/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheellisillä on lapsia, eikä aikaa yhtään samanalailla kuin lapsettomilla. Asia ei muuksi muutu. Huvittaa, kuinka lapselliset aina vakuuttaa muuta. Vaihtakaa te vaan niitä kakkavaippoja, ei käy kateeksi :)

Vierailija
26/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vaan, kun joku luulee, että on jotenkin jännä, erilainen tai kiinnostavampaa seuraa... Ja sitten listaa tekemisekseen asioita, joita 90% ihmisistä tekevät anyhow. 

Vierailija
27/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa vaan, kun joku luulee, että on jotenkin jännä, erilainen tai kiinnostavampaa seuraa... Ja sitten listaa tekemisekseen asioita, joita 90% ihmisistä tekevät anyhow. 

Luitko aloituksen. Ap tykkää matkustella, opiskella, harrastaa, haaveilla. Mies ei tykännyt mistään edellä mainituista, alkoholi käytökset myös erilaiset. Kumpi näistä on mielestäsi se tylsä? Aivan. 

Vierailija
28/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain samaa mieltä ap:n kanssa. Treffaillut useiden miesten kanssa viimeisen parin vuoden ajan. Ovat olleet järjestään tylsiä. Haluavat vain jumittaa kotona netflixin ääressä kaiken vapaan, ehkä lauantaina sauna ja pitsaa. Kesällä heinäkuussa voi repäistä ja käydä vaikka jossain tapahtumassa tai risteilyllä. Ainoa haave on omakotitalo jostain perähikiältä ja joku sinne mukaan jumittamaan.

Toinen ääripää ne jotka ovat kyllä työelämässä, mutta vapaa-ajat vietetään lähibaarissa. Heillä ei juuri haaveita olekaan.

Mistä löytyy ne jotka haluavat vähän seikkailla, harrastaa, tehdä erilaisia tai edes jotain asioita. Matkustaa, käydä tapahtumissa, haaveilla ja toteuttaa unelmia. Kaikkea ei siis tarvitse tehdä yhdessä. Pystyn itse tasapainottaa työelämän, arjen ja silti mukaan mahtuu paljon kokemuksia ja uusia asioita.

N40

Vierailija
29/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain samaa mieltä ap:n kanssa. Treffaillut useiden miesten kanssa viimeisen parin vuoden ajan. Ovat olleet järjestään tylsiä. Haluavat vain jumittaa kotona netflixin ääressä kaiken vapaan, ehkä lauantaina sauna ja pitsaa. Kesällä heinäkuussa voi repäistä ja käydä vaikka jossain tapahtumassa tai risteilyllä. Ainoa haave on omakotitalo jostain perähikiältä ja joku sinne mukaan jumittamaan.

Toinen ääripää ne jotka ovat kyllä työelämässä, mutta vapaa-ajat vietetään lähibaarissa. Heillä ei juuri haaveita olekaan.

Mistä löytyy ne jotka haluavat vähän seikkailla, harrastaa, tehdä erilaisia tai edes jotain asioita. Matkustaa, käydä tapahtumissa, haaveilla ja toteuttaa unelmia. Kaikkea ei siis tarvitse tehdä yhdessä. Pystyn itse tasapainottaa työelämän, arjen ja silti mukaan mahtuu paljon kokemuksia ja uusia asioita.

N40

veit sanat suusta! ei muakaan kiinnosta tuollainen vankila elämä

Vierailija
30/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna + pitsa sauna kaljan kanssa ja omakotitalo. Siitä on suomalainen tehty :D Joskus tai aika usein on sellainen olo, etten kuulu suomeen.

Vierailija
31/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tarvitsee jän.nämieh.en !!!

Vierailija
32/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme haukkuja aloittajaa kohtaan. 

Kuulostaa ihan kamalalta, että joku enää nykyaikana odottaa naisen olevan ja hoitavan kotia. Eikä itsellä ole mitään elämää. 

Kyllä itsekin oletan, että aikuisella miehellä on jotain kehittyneitä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia ja sisältöä elämässään. 

Vierailija
33/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä mies sinulle. ei sen kummempaa.

Ihme itkua päivänselvästä asiasta..

Tämä.  Palsta täynnä ihmettelyä, ettei suhde ala heti muodostua haluttuun suuntaan heti ekan jampan kanssa. 

Vierailija
34/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kunnon kotielämä. Jostain syystä sellainen vakaa elämä ois pop ja sais seurata mitä lapsista kasvaa. Toki alkoholin käyttö on nounou. Minulle vaan perheen perustaminen ei ole mahdollista, olen auttamatta huono diili miehille. Minusta matkustelu ym kuulostaa hiukan tylsälle, mielenkiintoisempaa on isojen asioiden syvällisempi pohdinta ja taide. :) Makunsa kullakin, mutta älä nyt lyttää toisten haaveita. Ette vain sopineet yhteen.

Vierailija
35/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään haluaa perheen, jos nelikymppisenä. Mitä se on tehnyt viimeiset 20v?

Ei ole kokemusta tylsistä miehistä. Tylsyys näkyy jo naamasta ja pukeutumisesta.

Vaikka ei uskoisi horoskooppeihin, kannattaa valita oinas. Niillä riittää vauhtia..

Jos haluat, että mies käy museoissa jne., niin sun pitää vastavuoroisesti käydä Jyväskylän suurajoissa. Kauheaa!

Kyllä niitä raittiita miehiä harvakseltaan löytää, mutta ne vasta tylsiä onkin.

Vierailija
36/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että oliko tuo miehelle alusta asti selvää, että et halua lapsia?

Olen itse huomannut deittipalveluissa, että ihan sama mitä sinne laittaa, miehet ei lue (tai noteeraa) profiilissa mainittuja asioita. Fiksumpi voisi olettaa, että jos profiilitekstissä on mainittu erikseen jotain, niin se on aika olennainen asia sille ihmiselle.

Itsellä oli aikanaan, että en halua muuttaa yhteen. Osa oli kyllä lukenut sen, mutta koska olen heidän mielestään väärässä, siitä ei tarvitse välittää mitä minä haluan.

Vierailija
37/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin tällä palstalla on miehiä haukuttu siitä, että viettävät lasten kanssa aikaa. 

Vierailija
38/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesti vaikutti tylsältä, joten lopetin lukemisen parin ekan lauseen jälkeen. 

Vierailija
39/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cold Coast on ihan paras

Vierailija
40/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörisikin, mutta kun niin moni jättää jälkeläisensä niiden äidin huollettavaksi kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan