Miehen tapailu tylsää
Olen ollut useamman vuoden sinkkuna ja kohta olen jo 40 vuotias nainen. Olen vakkari duunissa, ei lapsia, asun yksin ja matkustelen, harrastuksena jumppailu ja lenkkeily. Tapailin hetken erästä miestä ja voi kuinka tylsää. Onko deittailu nykyään tuollaista mega booring touhua? Miehellä ei tuntunut olevan mitään haaveita, muuta kuin perus perheen perustaminen. Miehellä oli todella suppea ajatusmaailma ja ainoa oikea tapa elää elämää oli perustaa perhe, velkatalo ja kotona oleminen 24/7 sekä tulevan vaimon tottakai pitäisi sitten hoitaa kotia. Opiskelen myös vieraita kieliä töiden ohessa ja tästäkin mies näki vaivaa, kun ei jäänyt joka kerta hänelle aikaa. Mitään omaa ei siis saanut olla, se tehtiin jo alussa selväksi. Deittailu loppui ostaltani lyhyeen. En tässä iässä enää kelpuuta ketä tahansa jos todellinen luonne paljastuu heti. Ai niin, eikä pidä unohtaa perus alkon käyttöä jota hän kittasi ihan liikaa omaan makuuni. Itselle riittää 1-2 kertaa vuoteen kohtuudella, jos edes sitäkään. Kun laitoin deittalun poikki, niin mies haukkui pystyyn. Aivon raivona oli. Olin kuulemma itsekäs ja ties mitä. Missä on nykyään miehet jotka on vakaita, ei käytä alkoa, tekee töitä ja osaa pitää myös itse kodista huolta eikä etsi kodinhoitajaa sekä osaa haaveilla muustakin kuin seksistä. Ei taida olla olemassakaan sellaista ihmistä joka ei sitä perus perhepakettia halua, jota en itse halua, jos olisin halunnut, niin olisin jo 20 vuotiaana tehnyt lapset yms. Yhteen muuttamiset ei myöskään enää kiinnosta, vaan aikuinen suhde jossa molemmilla omat kodit sekä itsenäisyys.
Kommentit (46)
Miten aloitukset aina kuulostavat toistensa reinkarnaatioilta?
Ei tässäkään ketjussa poikkeusta. Ap on taas vastakkainasettelua vailla.
Niin, ihmisillä on erilaisia toiveita elämän suhteen. Pitää etsiä sellainen kumppani jonka kanssa toiveet ovat samansuuntaisia. Tapailu/deittailu on nimenomaan sitä etsimistä, jolloin tutustutaan toisiin ihmisiin. Turha valittaa että olet törmännyt mielestäsi vääränlaisiin ihmisiin. Ota ne oppimiskokemuksena että tämä ihminen nyt ei ollut minun tuleva kumppanini ja jatka matkaa. Joskus se vielä nappa. Tai ehkä ei ja sekin on ok. Kaltaisesi matkustamisesta tykkäävä nainen varmasti saa sinkkuelämästä paljon irti.
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehet on yksinkertaisesti hirveitä.
Mä onneksi tapasin ranskalaisen herrasmiehen. Vei mut Pariisissa Seinen jokiristeilylle. Olin ihan kääk onnesta. Sitten syötiin ravintolassa, ja sitten..no voitte arvata.
😂😂😂😂😂
Ai tuota ylemmyyden tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä onneksi tapasin ranskalaisen herrasmiehen. Vei mut Pariisissa Seinen jokiristeilylle. Olin ihan kääk onnesta. Sitten syötiin ravintolassa, ja sitten..no voitte arvata.
Ja huomennako uudestaan?
Ohis: jos joku ihminen käyttää sanaa "alko" puhuessaan alkoholin juomisesta/käyttämisestä, niin hänet siirretään automaattisesti luiskaan.