Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähä-varaisilta viedään kaikki, yksinhuoltajilta ketkä tekevät kaikkensa kasvattaakseen omaa lastaan tässä kaiken pahuuden keskellä

Vierailija
26.03.2024 |

Tässä yksi asia taas mikä todistaa kaiken mistä olen aina puhunut. Kuinka valheellinen tämä koneisto on ja epäreilu. 

Miten sinä voit repiä rahat pois köyhiltä ja esim ÄIDEILTÄ ketkä kasvattaa lapsiaan ja odottaa että yhteiskunnasta tulisi tulevaisuudessa parempi??? Niistä lapsistahan se tulevaisuus kasvaa!!!!!!!!!!

Miten se tulevaisuus voi näyttää paremmalta jos lapsen edestä viedään leipä pois? Tai jos opiskelijoitten ei anneta opiskella koska ne ei enää pysty elättää itseään sillä??

Mä en tajua.

Mutta sotimiseen kyllä riittää rahat. Sehän on aina varma asia. Sieltä ei oteta pois. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siitä. 

C-G

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata porsia jännämiesten kanssa.

Vierailija
4/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
5/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töi-hin. valtio ei palkkaasi kajoa. paitsi veronkorotuksin tietysti. 

Vierailija
6/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää uskaltaa tehdä lapsia kun tietää että jos tulee avioero tai jää työttömäksi niin mitään turvaverkkoa ei lapsillekaan enää ole. En mä ainakaan hsrkitsisikaan, otan mieluummin kissan. 

Vierailija
7/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse hankkimaasi valtio on sinulta nyt vienyt? Veroja tuskin maksat.

Vierailija
8/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukia ja etuja sataa yksinhuoltajille joka puolelta. Yksinhuoltajat eivät ole tämän maan huonoimmassa asemassa oleva ryhmä. 

Vierailija
9/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viisaat ei nykypäivänä lisäänny. Niin se vaan menee. 

Vierailija
10/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää uskaltaa tehdä lapsia kun tietää että jos tulee avioero tai jää työttömäksi niin mitään turvaverkkoa ei lapsillekaan enää ole. En mä ainakaan hsrkitsisikaan, otan mieluummin kissan. 

Ota ihmeessä, sopii sulle paremmin.

Vierailija
11/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole tarkoitus että yhteiskunta elättää ja siinä toivossa tehdä lapsia. Jokainen tietää miten lapsia tehdään ja on kuullut ehkäisystä. Miksi minun pitäisi jonkun toisen lapset elättää 

Vierailija
12/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on totta, että yhteiskunnastamme tullut tosi kova, kylmä ja pelottava paikka. On törkeää leikata huono-osaisilta. Maksaisin itse mieluummin veroa enemmän. Tämä lisää epävakautta ja pahoinvointia.

Vierailija
13/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntahan ne mukulat tätä nykyä sekä elättää että kasvattaa kun vanhempansa ulkoistaneet kaiken armaasta piltistään ja sen kyllä huomaa..

Vierailija
14/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on totta, että yhteiskunnastamme tullut tosi kova, kylmä ja pelottava paikka. On törkeää leikata huono-osaisilta. Maksaisin itse mieluummin veroa enemmän. Tämä lisää epävakautta ja pahoinvointia.

Sinä voit vapaasti maksaa lisää veroa. Meitä paljon veroja maksavia kuitenkin on jotka maksetaan jo nyt ihan liikaa veroja.

Vierailija
15/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole tarkoitus että yhteiskunta elättää ja siinä toivossa tehdä lapsia. Jokainen tietää miten lapsia tehdään ja on kuullut ehkäisystä. Miksi minun pitäisi jonkun toisen lapset elättää 

Minä lapseton kolmekymppinen laitan mieluiten verorahani heille, jotka tekevät lapsia. Haluaisin joskus eläkkeelle, mutta ei se onnistu, jos ihmiset ei lisäänny. Omia en voi saada, siispä ainoa toivoni on, että joku muu tekee. 

Vierailija
16/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hankkinut kunnollisen ammatin.

Minulla on yh-kavereita, mutta heillä ei ole mitään ongelmaa kun palkka on melkein 100 000€ vuodessa. Kyllä sillä harrastukset ja matkailut maksaa.

Vierailija
17/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaissa syntyneiden lasten määrä väheni 8,3 prosenttia vuonna 2022, kertovat Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tiedot. Tämä on suurin vuosikohtainen muutos lasten määrässä yli viiteenkymmeneen vuoteen.//YLE

Eli Marini hallituskaudella.

Vierailija
18/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu ja töihin meneminen on tie ulos vähäväraisuudesta.

Vierailija
19/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viides Nepsylapsi joutuu laitokseen. Myös heidän vanhemmillaan on suuria vaikeuksia hoitaa lastaan.

Pitää harkita ennen lapsen tekoa, onko itse terve, onko itsellä mahdollisuus selvitä lapsen hoidosta.  Onko työ, onko perhe, jääkö ihan yksin vastuuseen lapsesta. Meillä on vielä aika paljon tukia lapsiperheille, mutta ihan kaikkea ei voida toimittaa kotiin.

Vierailija
20/40 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukia ja etuja sataa yksinhuoltajille joka puolelta. Yksinhuoltajat eivät ole tämän maan huonoimmassa asemassa oleva ryhmä. 

Jaa. Kun olin yh sain vain yh-korotuksen lapsilisään. Mitenkäs huima summa se onkaan?? 73,30e/kk. Sillä ruokit, vaatetat, maksat isomman asunnon, harrastukset jne. 

Jep jep, todellakin kannattaa kadehtia!!