Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ujuttaa pikkuhiljaa lastaan mun hoidettavaksi

Vierailija
25.03.2024 |

En periaatteessa edes olisi halunnut alkaa seurustella pikkulapsen isän kanssa, mutta jotenkin siinä vaan niin kävi. Mies ei kertonut lapsesta heti, enkä älynnyt kysyä, mies kun on jo yli 50v.

Nyt 3kk seurusteltu ja lapsi minulle esitelty. Ei asuta miehen kanssa, mutta vietetään paljon aikaa yhdessä ja pääsääntöisesti mun luona. Lastakin on nyt muutaman kerran tuonut mun luo. Kaupassa ollaan vuorotellen ostettu viikonlopun ruuat ja musta tuntuu hassulta, että mun pitäisi ruokkia myös tämä lapsi. En halua olla nipo, mutta en halua että minua käytetään maksumiehenä, lapsenvahtina, viihdyttäjänä. En. Yhtään. Isänsä ei jaksa kokoaikaa kuunnella lapsensa jatkuvaa puhetulvaa, joten lapsi kinuaa huomiota sitten minulta. Ja kaupassa ja mun kotons kinuaa ties mitä herkkuja, minulta. Miten saisin fiksusti tähän stopin? Yötä lapsi ei mun luona ole, eikä tule, sen olen saanut pidettyä.

Kommentit (229)

Vierailija
141/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverimiehelle kävi niin että hänellekin alkoi enemmän ja enemmän lankeamaan vastuuta naisystävänsä lapsesta  lapsia oli 2 mutta toinen oli jo 13 että se 13 vuotias pärjäsi omillaan,  mutta joutui paljon katsomaan sen toisen  4- vuotiaan perään oli kaikenlisäksi tosi haastava ja vaikealuontoinen lapsi,äitinsä makasi vaan puolille päivin ja lapsi vaati jatkuvasti huomiota ja valvottikin monesti myös öisin.  Kaverini hoiti kaikki kotityöt,kaupassakäynnit yms ja vaikka molemmat eivät olelet työelämässä ei tämä nainen juurikaan tehnyt mitään. Erosivat sitten muutaman kuukauden päästä tästä ja kaverissa tapahtui positiivinen muutos sen jälkeen. Ei ole enää väsynyt,kireä,stressaantunut ja stressin takia hänellä ei ollut juurikaan ruokahalua nyt sekin on palannut. 

Vierailija
142/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi, mutta ainoa keino on etsiä lapseton mies. Eihän tilanne siitä koskaan muuksi muutu ja jos pentu sinua häiritsee, on vain luovutettava. Suosittelen kyllä lämpimästi.

t: vela 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies todennäköisesti lakkaa taas tapaamasta lastaan, jos minä en ole siinä mukana.

Ap"

Miksi ihmeessä haluat tapailla tällaista miestä, joka on valmis jättämään lapsen tapaamisen sinun takiasi? Ihan hirveä ukko. 

Vierailija
144/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä, että laps i viikonloppuna, mies viettää laatu aikaansa lapsen kanssa ,

ja sinä vietät omaa aikaa

Vierailija
145/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt  niitä suomalaisia muijia, joiden pitää änkeä yhteen eronneiden ukkojen kanssa, joilla pieniä lapsia. Itselleni ei tulisi kuuloonkaan sellaiset ukot, en halua leikkiä äitipuolta jollekin vieraalle kakaralle.

Vierailija
146/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sitten sitä lasta hoitaisi ellet sinä?

Vierailija
147/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tuo totta että lapsi ei kiinnosta miestä ilman ap:n mukana oloa niin sitten juoksisin karkuun ja äkkiä. Järkyttävää. 

Vierailija
148/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kommenttisi on sarkasmia.

Vierailija
149/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isä tietysti.

Vierailija
150/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko ap  löytäneensä 5kymppisen neitsyen?

Ihme, ettei ole enempää lapsia.

Vierailija
151/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä tässä onkin kun ne miehen lapsen hoitovuorot tulee aina tosi lyhyellä varoitusajalla. Ihan miten se exä milloinkin haluaa. Ei kiva, kun ihan koti-ilta sovittu ja ovelle ilmestyykin mies lapsensa kanssa. Aika tyly saa olla, että potkaisen siinä tilanteessa ulos. Viimeksi kyllä miehelle sanoin, että jatkossa tällaisesta on sovittava etukäteen. Pelkään vaan, että mies välttelee etukäteen ilmoittamista, koska sitten peruisin tapaamisen, mutta en kehtaisi olla päästämättä sisälle jos ovat jo ovella =(

Ap

Tuo miehen ex voi tehdä tuota ihan kiusallaan. Usein lasta enemmän tuollaisessa suhteessa hiertääkin lapsen äiti. 

Teet selväksi, että tapaatte vain, kun lapsi on äidillään ja ettei mies voi antaa exän hyppyyttää miten milloinkin haluaa. Hoitovuoropäivät on sovittava kiinteiksi ja niistä pidetään kiinni. Onko mies päässyt exästä yli vai mi

Uskotko tosissaan, että lapsen äiti miehelle nakkaa yllätyshoitovuoroja lyhyellä varoitusajalla? Kyseessä on todennäköisesti vain valehtelevan miehen yksi valhe lisää, koska hän tietää, ettei ap lasta luokseen oikeasti kylään tahdo. Sopimalla tietoisesti tapaamisen ap:n kanssa oman lapsenhoitovuoronsa kanssa päällekkäin, mies saa lapselleen hoitajan kätevästi ilmestymällä lapsen kanssa treffeille ap:n oven taakse. 

Vierailija
152/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies todennäköisesti lakkaa taas tapaamasta lastaan, jos minä en ole siinä mukana.

Ap"

Miksi ihmeessä haluat tapailla tällaista miestä, joka on valmis jättämään lapsen tapaamisen sinun takiasi? Ihan hirveä ukko. 

Se on ap nyt velvollisuutesi lasta ja ex-vaimoa kohtaan hyväksyä lapsiraukkoja osaksi perhettäsi.

Vierailija
153/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja.

1. Tapaatte miehen kotona, jolloin sinä voit lähteä omaan kotiisi (tai vaikka kaverillesi Sirpalle) jos poika on siellä.

2. Tapaatte kahvilassa tai vastaavassa julkisessa paikassa. Jos mies ilmestyy sinne pojan kanssa, voit lähteä kahvin juotuasi omaan kotiisi (tai vakka kaverillesi Marjalle).

3. Jos mies on tulossa kotiisi, vihjaise jo etukäteen selkeästi, että odotat kahden aikuisen välistä iltaa (s*ksipuheita siis) ja avaa myös ovi s*xyissä/p*rnahtavissa alusvaatteissa, vain ohut sifonkiaamutakki näiden päällä. Jos miehellä on poika mukana, hän toivottavasti tajuaa, että kannattaa kääntyä takaisin saman tien.

4. Puhu miehelle.

Vierailija
154/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot vakavaan suhteeseen ja kenties muutatte saman katon alle miehen kanssa, lapsi kuuluu palettiin. 

Jos haluat vain tapailusuhteen, sano miehelle että haluat tapailla miestä ilman lasta. 

Ymmärrän hyvin, jos sun omat lapset on aikuisia etkä jaksa enää lapsiarkea. Ei varsinkaan jos mies ei kertonut siitä aiemmin. 

155/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te AP sovitte tapaamiset enimmäkseen sun asunnolle?

Vierailija
156/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Miksi te AP sovitte tapaamiset enimmäkseen sun asunnolle?

Miehen asunto on sotkuinen.

Vierailija
157/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuliko ap  löytäneensä 5kymppisen neitsyen?

Ihme, ettei ole enempää lapsia.

Viisikymppisenä kuuluu olla jo se tilanne, että "lapset lentäneet pesästä". Miks ihmeessä se mies halusi lapsen niin vanhana.

Vierailija
158/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että silloin, kun näkee lastaan niin voivat tavata miehen luona ja te tapaatte sitten muulla ajalla toisiamme. 

Vierailija
159/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin Ikuiset heipat mokomalle ukolle, mutta tenavaan olisin lapsirakkaana ihmisenä luultavasti jo niin kiintynyt, että haluaisin pitää hänet osana mun elämää:) 

Vierailija
160/229 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela tässä, hei kaikille.

Kertokaa eronneet äidit, antaisitteko 4-vuotiaan lapsenne ex-miehelle hoitoon jos mies ei hoida lastaan tasaisin väliajoin ja tiedätte, ettei mies oikein hallitse hommaa? Eikö teitä pelottaisi tunkea lasta miehelle tietäen, että lapsi päätyy jonkun teille täysin tuntemattoman naisen käsiin? 4-vuotias osaa jo puhua ja toivottavasti osaa kertoa äidilleen, mitä isin kanssa on päivän aikana tapahtunut, mutta silti. 

En usko ap:n tarinaa. Ap luulottelee, että exä ihan tahallaan käyttää välikäsien kautta häntä ilmaisena lastenhoitajana, vaikkei exä tunne ap:ta (ja päinvastoin) ja tiedä minkälainen hirviö ap saattaa olla.