Miesystävä ujuttaa pikkuhiljaa lastaan mun hoidettavaksi
En periaatteessa edes olisi halunnut alkaa seurustella pikkulapsen isän kanssa, mutta jotenkin siinä vaan niin kävi. Mies ei kertonut lapsesta heti, enkä älynnyt kysyä, mies kun on jo yli 50v.
Nyt 3kk seurusteltu ja lapsi minulle esitelty. Ei asuta miehen kanssa, mutta vietetään paljon aikaa yhdessä ja pääsääntöisesti mun luona. Lastakin on nyt muutaman kerran tuonut mun luo. Kaupassa ollaan vuorotellen ostettu viikonlopun ruuat ja musta tuntuu hassulta, että mun pitäisi ruokkia myös tämä lapsi. En halua olla nipo, mutta en halua että minua käytetään maksumiehenä, lapsenvahtina, viihdyttäjänä. En. Yhtään. Isänsä ei jaksa kokoaikaa kuunnella lapsensa jatkuvaa puhetulvaa, joten lapsi kinuaa huomiota sitten minulta. Ja kaupassa ja mun kotons kinuaa ties mitä herkkuja, minulta. Miten saisin fiksusti tähän stopin? Yötä lapsi ei mun luona ole, eikä tule, sen olen saanut pidettyä.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä on ikäeroa? Mies käyttää apta hyväksi, ja yleensä nämä sankarit tähtäävät nuorempiin eli naivinpeihin naisiin.
Täällä on jo kerottu, että ap:llä on aikuiset lapset ja mies n.50v.
Että ei ap kovin nuori voi olla, ja ellei ole ollut parin lapsen teiniäiti, niin ikäeroakaan tuskin mainittavasti.
No on vaan epätavallista, että aikuisikäinen nainen enää suostuu tuollaiseen. Ap kuulostaa max 30-vuotiaalta, kun edes miettii mitä tekisi. Vaikea uskoa että kukaan 40+ ikäinen olisi edes päästänyt yllätyslasta kynnyksen yli.
Mun on ihan hirvittävän vaikea samaistua kun en itse ikinä voisi rakastua mieheen joka on välinpitämätön isä (isyys kertoo miehestä aivan valtavasti) ja ilman todellista rakkautta en hetkeäkään edes harkitsisi minkään sortin parisuhdetta näin kypsemmällä iällä.
Hyh mikä mies. Laittaisin välit poikki ja estäisin yhteydenotot. Petollinen, ahne, itsekäs valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluu naisilta helpotusta elämäänsä. Naiset haluu läheisyyttä ja kiintymystä ja kun on kiintyneet, on vaikea lähteä, vaikkei mies antaisi muuta kuin harmeja.
LOL. Tähän voisi sanoa että naiset haluaa miehiltä rahaa. Väite pitää yhtä paljon paikkaansa.
Niin ja miehet haluaa pìllua jo ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Minkään sortin perhe-elämä ei ole suunnitelmissa, vaan kahden aikuisen suhde. Ihan sama vaikka miehellä olis 10 lasta, mutta en halua heitä elämääni. Mies ei maininnut tätä nuorempaa lasta aikaisemmin, kun hänellä ei ollut juurikaan velvoitteita tätä tavata tai hoitaa muutoin kuin silloin tällöin kun hänelle itselle sopi. Nyt tilanne näyttää muuttuneen, ja suuntaan johon minä en halua lähteä. Mies todennäköisesti lakkaa taas tapaamasta lastaan, jos minä en ole siinä mukana.
Ap
Jestas p r k l mitä hit toa sä höpötät?!? Ei ole juurikaan velvoitteita tavata lastaan!!! Ai ei vai? Sinähän et niistä tiedä! Kun et tiennyt edes lapsen olemassaolostakaan! Kerää nyt ne luusi vaan ja katsele muualle tai olet samanlainen luuseri kuin tuo mu na ton ukko!
aika munatonta meininkiä olla tapaamatta lastaan kun nusasee uutta naista joka viikonloppu 2kk sitten tekee siitä lastenhoitajan joka maksaa miehenkin ruuat. Lapsen ja miehen tapaamiset uuden naisen luona, ei tarvi miehen siivota eikä tiskatakkaan.
Lähde.
On paljon sellaisia viisikymppisiä miehiä, joilla ei ole lapsia, tai "lapset lentäneet pesästä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei osta lapsensa ja omia ruokiaan. 😲 Ihme systeemiin olet alkanut.
Ei lapsi saa kinuta kylässä mitään. Pitää olle omat herkut tai sitten tyytyä siihen jos jotain tarjotaan mutta ei kerjätä eikä kylässä mennä kaapeille.
Kyseessä on kuitenkin lapsi. Jos se tietää että kaapissa on jotain hyvää, mitä tekee kovasti mieli, niin kyllähän se kinuaa, varsinkin jos oma vanhempi ei sano mitään tai ota vastuuta. Ei ole lapsen vika ettei opeteta mikä on sopivaa ja mikä ei.
Mistä lapsi kyläpaikan kaappien sisällöt tietää?
Tarina ei ole uskottava, tuskin on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole mitään kiinteästi sovittuja lapsen tapaamisia. Ekat 2kk vietettiin viikonloput yhdessä ihan ilman lasta. Luulen, että kun exänsä on saanut tietää minusta, on keksinyt itselleen 'pakottavia' menoja ja isän on hoidettava lasta. Exä kai luottaa, että lapsi on paremmassa hoidossa kun joku nainen kuvioissa, tai jotain?
Ap
Hyvin sä vedät.. Kenelle edes tulee tuollaista sontaa mieleen ellei sille miehelle joka tarvitsee ilmaisen kodinkoneen, äidin ja *uo*an samassa paketissa?
Trolli taas huijaa hyväuskoisia😂
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pidät miehen jos hän on valmis hylkäämään lapsensa tai vaihtoehtoisesti kärsit välillä lapsiarjesta. Kumpikaan ei ole hyvä vaihtoehto. Jatkaisin matkaa. Planeetalla on muitakin miehiä.
Mä en ymmärrä tätä , että annetaan vain kaksi vaihtoehtoa. Voihan AP tavata miestä vain silloin kun lapsi ei ole miehen luona vaan äidillään.
!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkään sortin perhe-elämä ei ole suunnitelmissa, vaan kahden aikuisen suhde. Ihan sama vaikka miehellä olis 10 lasta, mutta en halua heitä elämääni. Mies ei maininnut tätä nuorempaa lasta aikaisemmin, kun hänellä ei ollut juurikaan velvoitteita tätä tavata tai hoitaa muutoin kuin silloin tällöin kun hänelle itselle sopi. Nyt tilanne näyttää muuttuneen, ja suuntaan johon minä en halua lähteä. Mies todennäköisesti lakkaa taas tapaamasta lastaan, jos minä en ole siinä mukana.
Ap
Minkä ikäisestä lapsesta tässä oikein on kyse? Puhetulva mainittu, mistä itselle tulee mieleen joku leikki-ikäinen. Miten voit sanoa, ettei miehellä ole ollut velvotteita tavata tätä lasta? Kyllähän isän pitää lastaan tavata, vaikka ei olisi vielä lastenvalvojalla sopimusta tehty! Tai pikemminkin niin, että kyllähän isän kuuluu haluta tavata omaa las
Samat sanat. Ihan siitä riippumatta haluaako ap elää mitään lapsiperhearkea vai ei, koko äijä kuulostaa kuvottavalta. Tapaa lastaan satunnaisesti jos huvittaa, nyt ilmeisesti on jostain syystä pakko kestää mukulaa enemmän ja lähinnä toivoo ap:n hoitavan homman. Oikeasti, nyt valoja päälle, ap. Minkälainen on tällaisen ihmisen arvomaailma, miksi ihmeessä olet tuollaisen kuvotuksen kanssa? En voi muuta sanoa kuin että lapsi parka :(
Sano että haluat viettää aikaa kahdestaan. Eri asia sitten jos asuisitte yhdessä.
Varmaan ahne paska lapsikin hyi olkoon
Taitaa olla paree, että kattelet ittelles uuden ukon, koska näyttää,että lapsi on sulle noin vaikea pala....et saa multa mitään syytä jatkaa tämän miehen kanssa.... Minä säälin kyllä tässä jutussa lasta, joka on tilanteeseen täysin syytön. Ja 115 mikä sulla on hätänä, normipirkko et oo.
lastenhoito on naisten hommia. hoida tehtäväsi äläkä ulise
En mä tiedä, mikä tossa on ongelmana. Sanot miehelle, ettet enää jaksa nuoria lapsia elämässäsi, joten tapaatte vain silloin, kun lapsi ei ole isällään. Ja jos mies lakkaa tämän takia ottamasta lasta luokseen, miettisin kyllä uudemman kerran, haluanko edes tapailua tuollaisen tyypin kanssa jatkaa.
Sopisin tapaamisia vain miehen lapsettomille ajankohdille. Jos lapsi tulee isälleen jotenkin yllättäen niin mullekin tulisi menoa niin isä saa olla lapsensa kanssa.
Omat lapseni ovat jo isoja. En lähtisi enää lapsiarkeen. Enkä ainakaan jos minusta yritettäisiin tehdä vaivihkaa lastenhoitajaa ja maksajaa tälle muiden ihmisten lapselle.
Häh mitä lapsen säälimistä tässä on? Ei ap ole halunnut lasta elämäänsä, ollut siitä täysin tietämätön eikä mitenkään lapsen elämään ole vaikuttanut. Jokainen saa valita kotinsa vieraat.
Millaista suhdetta aloittaja hakee?
Jos on tarkoitus rakentaa oikea parisuhde, jossa ollaan vakavissaan ja ehkä jonakin päivänä asutaan saman katon alla, niin ei onnistu. Lapsi pyörii kuviossa vielä 10 vuotta.
Mutta jos ei ole tarkoitus tosissaan pariutua ja vain tapailla hamaan tulevaisuuteen, niin pelisäännöt selviksi ettei lapsi kuulu kuvioon.