Miesystävä ujuttaa pikkuhiljaa lastaan mun hoidettavaksi
En periaatteessa edes olisi halunnut alkaa seurustella pikkulapsen isän kanssa, mutta jotenkin siinä vaan niin kävi. Mies ei kertonut lapsesta heti, enkä älynnyt kysyä, mies kun on jo yli 50v.
Nyt 3kk seurusteltu ja lapsi minulle esitelty. Ei asuta miehen kanssa, mutta vietetään paljon aikaa yhdessä ja pääsääntöisesti mun luona. Lastakin on nyt muutaman kerran tuonut mun luo. Kaupassa ollaan vuorotellen ostettu viikonlopun ruuat ja musta tuntuu hassulta, että mun pitäisi ruokkia myös tämä lapsi. En halua olla nipo, mutta en halua että minua käytetään maksumiehenä, lapsenvahtina, viihdyttäjänä. En. Yhtään. Isänsä ei jaksa kokoaikaa kuunnella lapsensa jatkuvaa puhetulvaa, joten lapsi kinuaa huomiota sitten minulta. Ja kaupassa ja mun kotons kinuaa ties mitä herkkuja, minulta. Miten saisin fiksusti tähän stopin? Yötä lapsi ei mun luona ole, eikä tule, sen olen saanut pidettyä.
Kommentit (229)
50 v. ja pien lapsi.
Pieni lapsi x 2
JSS ja 📛
Lähde käveleen omia polkuja. tuon ikäisillä on isot lapset.
Parasta että otat vain ahteriin, muuten teillä on pian toinen pikkulapsi.
Hah, oletkohan tämän tyypin kanssa?! Eli kävin vuosi sitten treffeillä miehen kanssa, treffiprofiilissa olin kertonut olevani lapseton omasta tahdosta ja ettei kumppanille saisi olla alaikäisiä lapsia. Oltiin syömässä ravintolassa ja mies sanoi puhelinta selaten että uskon kyllä että tykkäät tästä yllätyksestä, näytti sitten lapsen kuvaa joka oli vuoden tai kaksi ja sanoi että mulla tämmöinen jota et voi kyllä vastustaa (mies 50+) pureskelin suussani olevan ruuan, nielaisin ja otin kulauksen viiniä, nousin ja toivotin hyvää jatkoa ja poistuin.
Vierailija kirjoitti:
Hah, oletkohan tämän tyypin kanssa?! Eli kävin vuosi sitten treffeillä miehen kanssa, treffiprofiilissa olin kertonut olevani lapseton omasta tahdosta ja ettei kumppanille saisi olla alaikäisiä lapsia. Oltiin syömässä ravintolassa ja mies sanoi puhelinta selaten että uskon kyllä että tykkäät tästä yllätyksestä, näytti sitten lapsen kuvaa joka oli vuoden tai kaksi ja sanoi että mulla tämmöinen jota et voi kyllä vastustaa (mies 50+) pureskelin suussani olevan ruuan, nielaisin ja otin kulauksen viiniä, nousin ja toivotin hyvää jatkoa ja poistuin.
Olitpa ilkeä.
Noh, koska kyseessä on mies niin oikea vastaus on jätä se sika.
Jos AP olisi mies ja roolit toisinpäin, niin AP olisi sika joka ei osaa ottaa huomioon vanhemman ja lapsen tärkeää yhteyttä eikä osaa olla empaattinen jne.
Näissä tärkeintä on huomioida se, että olennaista on että mies on väärässä.
En usko, että suhteella on tulevaisuutta. Lapsi on miehen elämässä nyt ja tulevaisuudessa, eikä häntä voi sulkea miehen elämästä pois. Lapsi tarvitsee isäänsä ja aikaa tämän kanssa. Tästä osansa saa miehen kumppani. Jos tämä tosiasia on liian vaikea kestää, niin on syytä olla rehellinen ja lopettaa suhde.
Siinä ei ole mitään vikaa, jos ei halua toisen lasta elämäänsä, mutta silloin on parasta seurustella sellaisen kanssa, jolla lasta ei ole. Muuten seuraa vain riitaa ja pahaa mieltä kaikille osapuolille.
Lapsesta on toki syytä kertoa jo suhteen alkumetreillä.
Kamalaa kuinka naiset avoimesti inhoavat toisten naisten lapsia, mutta miesten pitäisi onnesta soikeana olla hoitamassa (maksamassa) toisen miehen lapsia.
AP voisi kertoa miten tarinassa kävi :)
Et sinä voi tietää millainen kultakimpale se mies lopulta on. Nyt ap:n vaan täytyy pelata korttinsa oikein ja saada mies taas hylkäämään lapsensa.