Miesystävä ujuttaa pikkuhiljaa lastaan mun hoidettavaksi
En periaatteessa edes olisi halunnut alkaa seurustella pikkulapsen isän kanssa, mutta jotenkin siinä vaan niin kävi. Mies ei kertonut lapsesta heti, enkä älynnyt kysyä, mies kun on jo yli 50v.
Nyt 3kk seurusteltu ja lapsi minulle esitelty. Ei asuta miehen kanssa, mutta vietetään paljon aikaa yhdessä ja pääsääntöisesti mun luona. Lastakin on nyt muutaman kerran tuonut mun luo. Kaupassa ollaan vuorotellen ostettu viikonlopun ruuat ja musta tuntuu hassulta, että mun pitäisi ruokkia myös tämä lapsi. En halua olla nipo, mutta en halua että minua käytetään maksumiehenä, lapsenvahtina, viihdyttäjänä. En. Yhtään. Isänsä ei jaksa kokoaikaa kuunnella lapsensa jatkuvaa puhetulvaa, joten lapsi kinuaa huomiota sitten minulta. Ja kaupassa ja mun kotons kinuaa ties mitä herkkuja, minulta. Miten saisin fiksusti tähän stopin? Yötä lapsi ei mun luona ole, eikä tule, sen olen saanut pidettyä.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Minkään sortin perhe-elämä ei ole suunnitelmissa, vaan kahden aikuisen suhde. Ihan sama vaikka miehellä olis 10 lasta, mutta en halua heitä elämääni. Mies ei maininnut tätä nuorempaa lasta aikaisemmin, kun hänellä ei ollut juurikaan velvoitteita tätä tavata tai hoitaa muutoin kuin silloin tällöin kun hänelle itselle sopi. Nyt tilanne näyttää muuttuneen, ja suuntaan johon minä en halua lähteä. Mies todennäköisesti lakkaa taas tapaamasta lastaan, jos minä en ole siinä mukana.
Ap
Minkä ikäisestä lapsesta tässä oikein on kyse? Puhetulva mainittu, mistä itselle tulee mieleen joku leikki-ikäinen. Miten voit sanoa, ettei miehellä ole ollut velvotteita tavata tätä lasta? Kyllähän isän pitää lastaan tavata, vaikka ei olisi vielä lastenvalvojalla sopimusta tehty! Tai pikemminkin niin, että kyllähän isän kuuluu haluta tavata omaa lastaan!
Miksi haluat olla yhtään missään tekemisissä tällaisen miehen kanssa, joka ei edes koe omaa lastaan mainitsemisen arvoiseksi, saati että haluaisi kantaa vastuunsa lapsesta ja olla tälle oikea isä?
Miehet haluu naisilta helpotusta elämäänsä. Naiset haluu läheisyyttä ja kiintymystä ja kun on kiintyneet, on vaikea lähteä, vaikkei mies antaisi muuta kuin harmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai lapsi joka viikonloppu ole luonasi? Maksa vain niiden vkonloppujen ruuat, kun lapsi on äidillään.
Tai mitä jos se mies maksaisi? Mies kuitenkin syö tuplasti enemmän kuin nainen.
Ap valitti lapsen ruokien maksamisesta, ei miehen.
No miksi ihmeessä ap joutuu maksamaan ruoat koko porukalta ja vielä asutaankin ap:n asunnossa. Onko kyseessä joku pekko aikamiespoika henkinen ei ihan oikeasti aikuinen "mies". Toisaalta ihmettelen kyllä ap:n touhujakin en minä pitäisi mitään koko perheen kerhokeskusta, kun on vasta muutama kuukausi tapailtu.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies ei saa jatkossakaan tavata lasta kuin satunnaisesti, sillä et kaipaa perhe-elämää. Sorry, mutta pistää miettimään millainen wt sielä ruudun takana lymyää.
Eli mun pitäisi nyt joustaa, jotta lapsella, miehellä ja exällä on hyvä mieli?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluu naisilta helpotusta elämäänsä. Naiset haluu läheisyyttä ja kiintymystä ja kun on kiintyneet, on vaikea lähteä, vaikkei mies antaisi muuta kuin harmeja.
LOL. Tähän voisi sanoa että naiset haluaa miehiltä rahaa. Väite pitää yhtä paljon paikkaansa.
Lähe pois suhteesta,olet jo omat lapset kasvattanut,nyt on sun oman elämän aika ilman pikku lapsia..en ikinä lähtis tommoseen
Ihan sillä saat stopin, että sanot, ettet maksa lapsen kuluja etkä hoida/viihdytä häntä etkä sitten niin myöskään tee.
Miksi ap:n pitäisi ryhtyä mihinkään kotileikkiin tai välittää miten mies hoitaa tai ei hoida lastaan. Jossain elämänvaiheessa riittää pelkkä paneskelusuhde, mitä se kelleen kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itselläsi lapsihaaveita ? Sinuna vaihtaisin pikaisesti miestä ennenkuin hänen lapsensa sinuun ehtii turhaan kiintyä .
Mun omat lapset on jo aikuisia. Ja niin on miehen eka lapsikin. Tää toinen tuli yllärinä mulle, kun oltiin oltu jo jonkun aikaa yhdessä.
Ap
Minulla myös aikuisia. Olen avoimessa suhteessa, tutustutaanko?
Paljonko teillä on ikäeroa? Mies käyttää apta hyväksi, ja yleensä nämä sankarit tähtäävät nuorempiin eli naivinpeihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies ei saa jatkossakaan tavata lasta kuin satunnaisesti, sillä et kaipaa perhe-elämää. Sorry, mutta pistää miettimään millainen wt sielä ruudun takana lymyää.
Eli mun pitäisi nyt joustaa, jotta lapsella, miehellä ja exällä on hyvä mieli?
Ap
Ei, kun heivata tuollainen mieslapsi ja sen lapsi.
Sanot reilusti miehelle mitä ajattelet ja että mies ostaa ruokaa lapselle eikä ole sinun hommasi maksaa sen ruokia. Ja keksit itelles tekemistä jos mies aikoo lasta sinun hoidettavaksi jättää.
On kokemusta tästä samasta asiasta. Sen jälkeen en ole deittaillut enää ollenkaan miehiä, joilla on lapsia. Exälläni oli lapsi joka toinen viikonloppu ja jotain satunnaisia päiviä pari kertaa kuussa viikolla. Ei mennyt kun kuukausi, kun joka lapsiviikonlopulle alkoi ilmestyä jotain menoa. Piti päästä jonnekin ammuntaleirille tai poikien kanssa rymyämään ja kännäämään.
Minun tietenkin oletettiin huolehtivan se hänen lapsi. Harvoin näkivät lapsen kanssa ja silloinkin ukolla oli kiire jättää tenava minulle ja kadota. Sitten kuitenkin esitettiin jotain välittävää isää. Pliis. Sama mies olisi halunnut heti lisää lapsia toisten huolehdittavaksi. Yök.
Kiertoon vaan. Löydät paremman.
Vierailija kirjoitti:
Minkään sortin perhe-elämä ei ole suunnitelmissa, vaan kahden aikuisen suhde. Ihan sama vaikka miehellä olis 10 lasta, mutta en halua heitä elämääni. Mies ei maininnut tätä nuorempaa lasta aikaisemmin, kun hänellä ei ollut juurikaan velvoitteita tätä tavata tai hoitaa muutoin kuin silloin tällöin kun hänelle itselle sopi. Nyt tilanne näyttää muuttuneen, ja suuntaan johon minä en halua lähteä. Mies todennäköisesti lakkaa taas tapaamasta lastaan, jos minä en ole siinä mukana.
Ap
Mies ei siis juurikaan viihdy lapsensa kanssa kahden kesken, vaan lapsi on hänen mielestään rasittava. Miehellä on kivempaa tapaamisissa, kun voi sysätä osan viihdyttämisestä ap:lle.
Kuka edes tuo lapsensa vieraan naisen kotiin 3kk:n tuntemisen jälkeen?!
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä on ikäeroa? Mies käyttää apta hyväksi, ja yleensä nämä sankarit tähtäävät nuorempiin eli naivinpeihin naisiin.
Ollaan samanikäisiä. Tässä iässä olettais jo perhekuviot olevan taaksejäänyttä elämää. Mummoksi tulemiseenkin on toivottavasti vielä useampi vuosi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta tästä samasta asiasta. Sen jälkeen en ole deittaillut enää ollenkaan miehiä, joilla on lapsia. Exälläni oli lapsi joka toinen viikonloppu ja jotain satunnaisia päiviä pari kertaa kuussa viikolla. Ei mennyt kun kuukausi, kun joka lapsiviikonlopulle alkoi ilmestyä jotain menoa. Piti päästä jonnekin ammuntaleirille tai poikien kanssa rymyämään ja kännäämään.
Minun tietenkin oletettiin huolehtivan se hänen lapsi. Harvoin näkivät lapsen kanssa ja silloinkin ukolla oli kiire jättää tenava minulle ja kadota. Sitten kuitenkin esitettiin jotain välittävää isää. Pliis. Sama mies olisi halunnut heti lisää lapsia toisten huolehdittavaksi. Yök.
Kiertoon vaan. Löydät paremman.
Laskelmoitu toive. Katsos, kun saat biologisia lapsia, et voi kieltäytyä yhden ylimääräisen kaitsemisesta, kun naisen "vaistot" pakottaa jäädä hoivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä miehessä on niin poikkeuksellisen hienoa, että haluat jatkaa tapailua vaikka mies on valehdellut/salaillut asioita ja selvästi etsii lähinnä lapsenlikkaa?
Varmaan pitkä ja komea, niin siksi ap roikkuu hänessä!
Hyi helvetti mikä äijä, vätys luiskaan.
Ja sulle kelpaa tuollainen paska mieheksi?