Miesystävä ujuttaa pikkuhiljaa lastaan mun hoidettavaksi
En periaatteessa edes olisi halunnut alkaa seurustella pikkulapsen isän kanssa, mutta jotenkin siinä vaan niin kävi. Mies ei kertonut lapsesta heti, enkä älynnyt kysyä, mies kun on jo yli 50v.
Nyt 3kk seurusteltu ja lapsi minulle esitelty. Ei asuta miehen kanssa, mutta vietetään paljon aikaa yhdessä ja pääsääntöisesti mun luona. Lastakin on nyt muutaman kerran tuonut mun luo. Kaupassa ollaan vuorotellen ostettu viikonlopun ruuat ja musta tuntuu hassulta, että mun pitäisi ruokkia myös tämä lapsi. En halua olla nipo, mutta en halua että minua käytetään maksumiehenä, lapsenvahtina, viihdyttäjänä. En. Yhtään. Isänsä ei jaksa kokoaikaa kuunnella lapsensa jatkuvaa puhetulvaa, joten lapsi kinuaa huomiota sitten minulta. Ja kaupassa ja mun kotons kinuaa ties mitä herkkuja, minulta. Miten saisin fiksusti tähän stopin? Yötä lapsi ei mun luona ole, eikä tule, sen olen saanut pidettyä.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole mitään kiinteästi sovittuja lapsen tapaamisia. Ekat 2kk vietettiin viikonloput yhdessä ihan ilman lasta. Luulen, että kun exänsä on saanut tietää minusta, on keksinyt itselleen 'pakottavia' menoja ja isän on hoidettava lasta. Exä kai luottaa, että lapsi on paremmassa hoidossa kun joku nainen kuvioissa, tai jotain?
Ap
Hyvin sä vedät.. Kenelle edes tulee tuollaista sontaa mieleen ellei sille miehelle joka tarvitsee ilmaisen kodinkoneen, äidin ja *uo*an samassa paketissa?
Minkä ikäinen lapsi ja kuinka monta päivää tai viikkoa teidän tapaamisesta meni että mies kertoi lapsesta? Ja hänkö siis kertoi jo alussa että hänellä on aikuinen lapsi, mutta salasi pikkulapsen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöt selviksi, mies maksaa kaiken lapseen liittyvän ja voit myös ehdottaa että tapaatte vain lapsivapaana hetkenä, jos aiot jatkaa tapailua. Mutta on kyllä varoitusmerkki, jos ei kertonut lapsesta heti.
Ja se että mies säntää heti esittelemään lapsensa uudelle naiselle.
3kk jälkeen esittely säntäämistä? Aika moni yh-äiti esittelee miehet lapsille melkein heti
Kuka yh-äiti? Joku totaali yh, jolla on lapset 24/7/365? Siinä tilanteessa ei varmaan oikein muuta voi ja syy on sluibaavan exän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei osta lapsensa ja omia ruokiaan. 😲 Ihme systeemiin olet alkanut.
Ei lapsi saa kinuta kylässä mitään. Pitää olle omat herkut tai sitten tyytyä siihen jos jotain tarjotaan mutta ei kerjätä eikä kylässä mennä kaapeille.
Niinpä. Ihmeelliseen kotileikkiin on ap lähtenyt 3 kuukauden tuttavuuden perusteella.
Nää tilanteet on tulleet yllättäen etukäteen suunnittelematta ja multa kysymättä 'Ville tulinkin tänään mukaan, ei kai haittaa'
Ap
Nyt kannattaa sitten sanoa että tilanne tuli niin yllättäen että et saanut tilaisuutta ilmoittaa, että näin aikaisessa vaiheessa et halua mitään suhdetta lapseen. Ja että lapsen kyläilyt loppuvat nyt ja näette kahdestaan miehen kanssa.
Sitten katsot lähteekö mies menemään. Jos lähtee, se tarkoittaa että ei ollut sinusta yhtään kiinnostunut, etsi vain lastenhoitajaa.
Ei helvata minä en suostuisi ap:n kenkiin, en sitten ikinä. Tuo on hyväksikäyttöä pahimmillaan. Hyi hitto ja siksi kierrän lapselliset miehet kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöt selviksi, mies maksaa kaiken lapseen liittyvän ja voit myös ehdottaa että tapaatte vain lapsivapaana hetkenä, jos aiot jatkaa tapailua. Mutta on kyllä varoitusmerkki, jos ei kertonut lapsesta heti.
Ja se että mies säntää heti esittelemään lapsensa uudelle naiselle.
3kk jälkeen esittely säntäämistä? Aika moni yh-äiti esittelee miehet lapsille melkein heti
Moniko yh-äiti on esitellyt sinulle lapsensa? No niin arvelinkin, ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama satutäti taas, ettekö tunnista tyyliä?
Ihan sama, onko satua, vai ei. Tämäkin tarina on niitä asioita, joita tapahtuu, vaikka ei olisikaan totta.
No ei ole ihan sama, paskajuttuhan tämäkin on. Joku toimittaja taas kalastelee mielipiteitä. Tosin enemmistö toimittajista taitaa olla sitä mieltä, että juttujen ei tarvitse olla tosia, kunhan palvelevat heidän tarpeitaan.
Ei hyvältä kuullosta. Eiköhän se ole selvä että sun kannattais seurustella vain lapsettomien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itselläsi lapsihaaveita ? Sinuna vaihtaisin pikaisesti miestä ennenkuin hänen lapsensa sinuun ehtii turhaan kiintyä .
Mun omat lapset on jo aikuisia. Ja niin on miehen eka lapsikin. Tää toinen tuli yllärinä mulle, kun oltiin oltu jo jonkun aikaa yhdessä.
Ap
Jostain syystä kuulostat nuorelta aikuiselta, jolla ei oikein ole mitään kokemusta seurustelusta ja perhe-elämästä. Kaikkea vain tapahtuu ja sinä ihmettelet onko ok? Etkö osaa määritellä omia rajojasi? Yhtään mitään ei ujutella ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei osta lapsensa ja omia ruokiaan. 😲 Ihme systeemiin olet alkanut.
Ei lapsi saa kinuta kylässä mitään. Pitää olle omat herkut tai sitten tyytyä siihen jos jotain tarjotaan mutta ei kerjätä eikä kylässä mennä kaapeille.
Niinpä. Ihmeelliseen kotileikkiin on ap lähtenyt 3 kuukauden tuttavuuden perusteella.
Nää tilanteet on tulleet yllättäen etukäteen suunnittelematta ja multa kysymättä 'Ville tulinkin tänään mukaan, ei kai haittaa'
Ap
Nyt kannattaa sitten sanoa että tilanne tuli niin yllättäen että et saanut tilaisuutta ilmoittaa, että näin aikaisessa vaiheessa et halua mitään suhdetta lapseen. Ja että lapsen kyläilyt loppuvat nyt ja näette kahdestaan miehen kanssa.
Sitten katsot
No jos haluaa deittailla selkärangatonta matoa, niin sitten varmaan kannattaa katsoa onko mies "yhtään kiinnostunut vai etsiikö lapsenhoitajaa".
Hyvänen aika jos olisin ap ja lapsi tulee yllärinä kun on jonkun aikaa seurusteltu, niin mulle tuollainen olisi kyllä sillä hetkellä poikki kun tällainen ylläri paljastuu. Tuo on aikasta törkeää salailua.
Ai kauheeta. Millainen faija tuo parin kuukauden seurustelun jälkeen uuden naisen lapsen elämään. etenkin kun on unohtanut mainita asiasta esim. ekoilla treffeillä. Eihän toi ole reilua naisystävälle eikä lapselle. Juokse ja lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on lapsi jonka arjessa on hän on läsnä halusit tai et. Jos haluat vakavan suhteen, tuosta lapsesta tulisi jossain vaiheessa asukki teidän asunnossakin ainakin välillä. Ikävää että ei ollut heti rehellinen ja ilmeisesti ehdit jo ihastua. Jos et lasta halua elämääsi, tuskin tuo pitkälle kantaa..
Ei kai tuosta ollut kyse vaan siitä, että mies hoidattaa lapsen ja maksattaa tämän ruuat ap:lla. Itse lapsi ja tämän olemassaolo ei ongelmA.
Kuulostaa, että olet löytänyt ihanan ja rehellisen kultakimpaleen :) Kaiken jälkeenkin olet vielä valmis jatkamaan tuota sirkusta? Mikään ei ole ääretöntä paitsi naisten epätoivo.
Heität nuo nipotuksesi nyt roskikseen ja alat täyspäiväiseksi äipäksi tuolle miehen lapselle.Jätät myös työsi ja kaiken muun. Maailmassa on liikaa äitittömiä lapsia muutenkin!
Minkään sortin perhe-elämä ei ole suunnitelmissa, vaan kahden aikuisen suhde. Ihan sama vaikka miehellä olis 10 lasta, mutta en halua heitä elämääni. Mies ei maininnut tätä nuorempaa lasta aikaisemmin, kun hänellä ei ollut juurikaan velvoitteita tätä tavata tai hoitaa muutoin kuin silloin tällöin kun hänelle itselle sopi. Nyt tilanne näyttää muuttuneen, ja suuntaan johon minä en halua lähteä. Mies todennäköisesti lakkaa taas tapaamasta lastaan, jos minä en ole siinä mukana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai lapsi joka viikonloppu ole luonasi? Maksa vain niiden vkonloppujen ruuat, kun lapsi on äidillään.
Tai mitä jos se mies maksaisi? Mies kuitenkin syö tuplasti enemmän kuin nainen.
Ap valitti lapsen ruokien maksamisesta, ei miehen.
Helpompi sen tulla isä viikonloppuna sun luokse, kun sinä tiskaat, kokkaat yms. Muuten mies joutuisi itse kotonaan tiskaamaan myös lapsensa sotkemat astiat yms.
Eli mies ei saa jatkossakaan tavata lasta kuin satunnaisesti, sillä et kaipaa perhe-elämää. Sorry, mutta pistää miettimään millainen wt sielä ruudun takana lymyää.
Eli kaikki tosiaankin viittaa siihen, että miehelle on sovittu tapaamiset lapsen kanssa joka toinen viikonloppu (vaikka ap:lle muuta väittikin ja jätti aluksi tapaamiset väliin). Nyt ex vaatii miestä ottamaan lapset vuorollaan ja mies syyttää exäänsä ja ottaa muka "yllättäen" lapsensa ap:n tapaamiseen mukaan, jotta ap hoitaa lapsen ja mies saa levätä täysihoidossa.