Verohallinto: OF:n sisällöntekijät jättivät tuloja ilmoittamatta 5 miljoonan euron edestä
Verohallinnon valvonta iski OF:n tekijöihin Suomessa ja valvonnan seurauksena ilmeni, että vuonna 2023 OF:n sisällöntekijät ovat jättäneet ilmoittamatta 5 miljoonan euron edestä tulojaan. Mätkyjä on tulossa nyt monelle sisällöntuottajalle. Joillekin jopa aika mojovia mätkyjä.
Verohallinto jatkaa myös tänä vuonna paitsi OF:n, niin myös muille alustoille sisältöä tuottavien tekijöiden valvontaa.
Nyt vain odotetaan, että kuka näistä OF:n sisällön tuottajista itkee ensimmäisenä somessa, että verottaja kohtelee heitä epäreilusti, kun haluaa heidän maksavan veroja saamistaan tuloista.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Maksakaa varonne. Laittakaa nyt samalla kaikki veronkiertelijät siihen samalle viivalle, loppuu keplottelu.
Ei tällä lopu kuin osaamattomien keplottelu. Firma oikeaan maahan ja tulot sen kautta. Loppuu se verottajan vinkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tyttö on nyt ihmeissään. Pitääkö ansioista maksaa jotain ihmeen veroja?
Varmaan itse olet pettynyt kun ovatkin ilmoittaneet rehellisesti tulonsa ja näin ollen verottajalla ei ole tarjota sinulle etsivän töitä. Etsivän töillä kun ei rikastu pahemmin vaan on kutsumusammatti.
Mikä oli tämän pointti?
Vierailija kirjoitti:
Syypäitä ovat valkoihoiset setämiehet siellä verohallinnossa, kun eivät anna nuorten naisten olla ja elää rauhassa.
Miksi itse et ole töissä vaan keskityt kadehtimaan muita? Varmaan naamasi on kateudesta vihreä? Tee itse sama niin ei tarvitse kadehtia!
Tyttökultia on nyt kyllä kohdeltu kaltoin. Kyllä pitää saada levittää jalkojaan ja siitä saadut tulot ihan itse pitää. Kaikki eurot ja centit.
Miten voi olla niin typerä, että jättää ansionsa ilmoittamatta? Nyt ei kuitenkaan puhuta mistään satunnaisesta 200 euron keikasta, vaan puhutaan kymmenistä tuhansista euroista.
Vierailija kirjoitti:
Tyttökultia on nyt kyllä kohdeltu kaltoin. Kyllä pitää saada levittää jalkojaan ja siitä saadut tulot ihan itse pitää. Kaikki eurot ja centit.
Voi miten kateellista. Ehkä itse et ilmoita korruptiotulojasi verottajalle ja ajattelet muidenkin olevan samanlaisia kuin sinä?
Hyvää duunia verottajalta. Ei ole oikein, että jotkut pääsisivät hyötymään verovapaasti.
voi olla kiva yllätys joillekin. Tietyissä tapauksissa ei varmasti selviä vain sillä että katsotaan jopa valmistuneita aikasempien vuosien verotuksia ja tehdään veronkorotuksia vaan voi joutuakin törkeästä veropetoksesta käräjille... Siinä vasta sitten ollaankin kummissaan.
VIHDOINKIN !
Kaikki nämä jonninjoutavaa itsestään, ruuistaan, matkoistaa, tapapuolestaan ym ym ym JATKUVASTI blogiinsa päivittäjät myös...
On ex-Salkkari tähtiä ja ex-missukoita pilvin pimein... Kotonaan lonkkaa vetävät ja jotain kuvaavat someen ...
Ja sitten nämä takapuoltaan levittelevät eukot ( vanhatkin jopa ! )... nämä rikastuneet enemmän kuin kuninkaalliset.
Vihdoin ja viimein tulee joku kohtuus heillekin.
Pyllyvako-miljonääreille.
Vierailija kirjoitti:
Kivat mätkyt varmaan tulossa monelle
Ihan oikein.
Ehkä joku uusi alalle pyrkivä nainen nyt funtsaa uudestaan, että pitäiskö tehdä pohjatyöt paremmin, ennen kuin panen kameran pyörimään ja tuloa ansaitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Helposti voi kiertää rekisteröimällä yrityksen viroon.
Se rahan siirto voi aiheuttaa hieman ns. hankaluuksia. Verottaja voi vaatia dokumentteja millä rahalla se neiti ostikaan tämän auton ja entäs tämä Luttonnin laukku joka teillä on siinä niin kauniisti framilla..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Maksakaa varonne. Laittakaa nyt samalla kaikki veronkiertelijät siihen samalle viivalle, loppuu keplottelu.
Ei tällä lopu kuin osaamattomien keplottelu. Firma oikeaan maahan ja tulot sen kautta. Loppuu se verottajan vinkuminen.
Ei kuule tuolla tavalla oikeasti vältäkään veroa, vaan tuolla varmistaa sen veropetossyytteen.
Kateellinen verottaja kiusaa nuoria naisia. Ei saa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule tuolla tavalla oikeasti vältäkään veroa, vaan tuolla varmistaa sen veropetossyytteen.
Eikös ole hyvä, että ihmiset on töissä ja tulee vientituloja. Sillä vientiähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan itse olet pettynyt kun ovatkin ilmoittaneet rehellisesti tulonsa ja näin ollen verottajalla ei ole tarjota sinulle etsivän töitä. Etsivän töillä kun ei rikastu pahemmin vaan on kutsumusammatti.
Et siis tajunnut. Verottaja siis on saanut nyt ISON JOUKON kiinni, jotka EIVÄT OLE ILMOITTANEET. Tästä joukosta nyt keskustellaan. Näin ollen kommenttisi täysin irrelevantti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis tajunnut. Verottaja siis on saanut nyt ISON JOUKON kiinni, jotka EIVÄT OLE ILMOITTANEET. Tästä joukosta nyt keskustellaan. Näin ollen kommenttisi täysin irrelevantti.
Höpönlöpön. Aikamoista ihmisten aliarviointia.
Etkö itse tajua? Tuo on VIENTIÄ. Suomi vie maailmalle palveluja ja tulot tulevat Suomelle.
Eikö ole hienoa, että suomalaiset tekevät töitä? Ai niin, mutta piti mennä töihin, mutta ei sitten kuitenkaan saa tehdä töitä. Melko ristiriitaista. Teet niin tai näin, aina väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti voi kiertää rekisteröimällä yrityksen viroon.
Se rahan siirto voi aiheuttaa hieman ns. hankaluuksia. Verottaja voi vaatia dokumentteja millä rahalla se neiti ostikaan tämän auton ja entäs tämä Luttonnin laukku joka teillä on siinä niin kauniisti framilla..?
Mutta kun kaikki eivät osta autoja eivätkä laukkuja. Eivät kaikki ole niin tyhmiä.