Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille keitä miehet eivät lähesty

Vierailija
25.03.2024 |

Olen huomannut tällä palstalla jonkin verran kommentteja joissa naiset kertovat etteivät miehet lähesty heitä tai tee heitä kohtaan aloitteita. Kysymykseni teille on, oletteko tehneet itsestänne lähestyttäviä?

Ollaanpa rehellisiä. Ulkonäkö on varmasti suurin yksittäinen syy miksi joku lähestyy tai jättää lähestymättä mutta ei keskitytä siihen nyt. Esimerkiksi silmäpelillä ja hymyllä voi ilmaista että lähestyminen on toivottavaa. Myös olemus vaikuttaa. Positiivista ja avointa henkilöä on mielekkäämpi lähestyä kuin sulkeutunutta. 

Omasta puolestani voin sanoa että nuorempana lähestyin (aina asiallisesti) jos henkilö vaikutti kiinnostavalta. Suurimmaksi osaksi se johti lyhyeen keskusteluun tai kohteliaaseen kieltäytymiseen mikä on minulle täysin ok. Sitten oli myös vähemmän kohteliaita kieltäytymisiä. Niiden vuoksi odotan nykyään aina merkkiä että saa lähestyä. Niitä kuitenkin harvemmin ilmenee. 

Kokemukset ja näkemykset ovat tervetulleita mutta pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (209)

Vierailija
101/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 180cm miehet ovat jätettä.

Veli on alle 180 v ja on kaikkea muuta kun jätettä. Kaksi viimeistä ihastustani ovat olleet huomattavan pitkiä sekä epävarmoja naisten naurattajia! Selvä merkki, että pitäisji muuttaa speksejä.

Mä veikkaan et aika moni täällä on alle 180 v...

Vierailija
102/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen eri, mutta nuorena ajattelin, että tämä on se avain hyvään suhteeseen. Valitettavasti sillä, että itse lähestyin, päädyin vain suhteisiin jotka alkoivat koska olin saatavilla, eli parempaa odotellessa.

En enää ikinä halua huomata olevani se, johon tyydytään kunnes parempi löytyy. Joten nykyään odotan, että minulle tehdään aloite, tai sitten olen vaan yksin. Joka sekin on ihan mukavaa elämää, ei mikään kamala kohtalo."

Tämä on toki yksi vaihtoehto. Päädyit kuitenkin huonoon suhteeseen muista syistä, et sen vuoksi, että sinä teit aloitteen.

Kyllä syy oli nimenomaan se että hän teki naisena aloitteen. Monet miehet suostuvat suhteeseen vain sen takia että se on mahdollista, seksiä saadakseen, vaikka eivät pitäisi kyseisestä naisesta ollenkaan.

Ja miten tämä sitten Tinderissä näkyy, missä varsinaista aloitetta ei tehdä? Suurin osa viimeisen viiden vuoden aikana on löytänyt kumppaninsa netistä, mikäli kyseessä on ollut vieras ihminen. Naiset ovat hyvin aloitteellisia erityisesti komeita miehiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaisi, jos joku tuntematon tyyppi tulisi minulle juttelemaan.

Vierailija
104/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen38, tuntuuko sinusta usein,  että olisitkin mies?

Ei, järjestäen kaikki miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat sanoneet minua erittäin naiselliseksi. Ja se on minulle tärkeää. Haluan tuntea olevani nainen suhteessa. 

-nainen 38v

Vierailija
105/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 180cm miehet ovat jätettä.

Veli on alle 180 v ja on kaikkea muuta kun jätettä. Kaksi viimeistä ihastustani ovat olleet huomattavan pitkiä sekä epävarmoja naisten naurattajia! Selvä merkki, että pitäisji muuttaa speksejä.

Veljesi on varmaan aika muumio jo? Onneks ei sentään vielä ole 180v.

30-kymppinen perheellinen ensihoitaja. Omat viimeaikaiset säätämiseni (pitkien ja hurmaavien miesten kanssa) saavat kyllä miettimään, että miksi menen ihastumaan idiootteihin. 

Niin sussa itsessähän ei ole mitään vikaa tietenkään...

Siihenhän kommentissani viittasin, mutta ei taida olla syytä jatkaa keskustelua 😘.

Vierailija
106/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet koskaan sinkkukavereiden kanssa, kuinka monen suhde on alkanut selväpäisen miehen tehdessä aloitteen keskellä kirkasta päivää?`Vai onko kuitenkin suhteet alkaneet baarissa, opiskelijabileissä, työpaikalla, työpaikan bileissä tai netissä?

Vierailija
107/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko keskustelleet koskaan sinkkukavereiden kanssa, kuinka monen suhde on alkanut selväpäisen miehen tehdessä aloitteen keskellä kirkasta päivää?`Vai onko kuitenkin suhteet alkaneet baarissa, opiskelijabileissä, työpaikalla, työpaikan bileissä tai netissä?

Korjaan: parisuhteessa olevien

Vierailija
108/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, järjestäen kaikki miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat sanoneet minua erittäin naiselliseksi. Ja se on minulle tärkeää. Haluan tuntea olevani nainen suhteessa. 

-nainen 38v

Ehkä välillä haluat roolileikitellä, ihan anonyyminä, vaikkapa täällä?

Vierailija
109/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoinnin aikasemmin, että juoksulenkillä, junassa jne. 

Vierailija
110/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen 38v

Ehkä välillä haluat roolileikitellä, ihan anonyyminä, vaikkapa täällä?

Todella outoa tekstiä.

Vierailija
111/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloinhan ne miehet tuntuvat lähestyvän hyvinkin. Eihän tässä sitten mitään hätää ole.

Vierailija
112/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö päivän todella olla kirkas? Ja mitä "aloite" tarkoittaa, riippuu varmaan siitä.

Mutta sanoisin, et valtaosa tuntemistani pareista ei ole tavannut missään bileissä tai netissä. 

Työpaikan ja koulun kautta osa pareista 

Vierailija
113/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mua ahdistaisi, jos joku tuntematon tyyppi tulisi minulle juttelemaan.

No ketäpä ei? Olisihan tuo aika outoa kenelle tahansa, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
114/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan: parisuhteessa olevien

Kyllähän työpaikalla selvin päin ollaan myös. Pientä flirttiä olen töissä havainnut, mutta ei koskaan numeron pyytämiseen tai lähdetkö treffeille -asti kukaan ole uskaltautunut. Eikä tosiaan harrastuksissa. 

-nainen 38v

Vierailija
115/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on. Introverttina en "osaa" antaa sellaisia merkkejä miehille, kun ehkä toivottaisiin. Itselle olisi helpointa, jos lähestyttäisiin ensin "normaalisti", eikä kättelyssä heti tulisi ilmi, että mies on kovin ihastunut. Näin kävi siis kahdella viimeisellä kerralla, miehet ihastuivat välittömästi, mikä oli myös hyvin näkyvää ja ujona ja herkkänä menin lukkoon. Tuloksena molemmilla kerroilla särkynyt sydän. Tietenkin kaikki vaikuttaa kaikkeen, ehkä vaan vedän puoleeni itselleni sopimattomia ihmisiä.

Elikkä menit kaksi kertaa jonkun pelimiehen lankaan, annoit pillua miehelle joka oli hyvä esittämään välittävänsä sinusta ensiminuuteilta lähtien, ja nyt syytät pimppivaistojesi virheistä (meitä) introverttejä ja epäsupliikkeja miehiä, jotka ei olla ikinä kelvattu sinulle?

Vierailija
116/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen eri, mutta nuorena ajattelin, että tämä on se avain hyvään suhteeseen. Valitettavasti sillä, että itse lähestyin, päädyin vain suhteisiin jotka alkoivat koska olin saatavilla, eli parempaa odotellessa.

En enää ikinä halua huomata olevani se, johon tyydytään kunnes parempi löytyy. Joten nykyään odotan, että minulle tehdään aloite, tai sitten olen vaan yksin. Joka sekin on ihan mukavaa elämää, ei mikään kamala kohtalo."

Tämä on toki yksi vaihtoehto. Päädyit kuitenkin huonoon suhteeseen muista syistä, et sen vuoksi, että sinä teit aloitteen.

Kyllä syy oli nimenomaan se että hän teki naisena aloitteen. Monet miehet suostuvat suhteeseen vain sen takia että se on mahdollista, seksiä saadakseen, vaikka eivät pitäisi kyseisestä naisesta ollenkaan.

Ja miten tämä sitten Tinderissä näkyy, missä varsinaista aloitetta ei tehdä? Suurin osa viimeisen viiden vuoden aikana on löytänyt kumppaninsa netistä, mikäli kyseessä on ollut vieras ihminen. Naiset ovat hyvin aloitteellisia erityisesti komeita miehiä kohtaan.

Ei ollut siihen aikaan vielä deittisovelluksia, mutta deittisivustolla tapasin itse asiassa yhden. Jälkikäteen miettien, en lähtisi enää liikaa kantamaan keskustelua, enkä lähtisi itse ehdottamaan treffejä, saati suunnittelemaan mihin mentäisiin ja mitä tehtäisiin. 

Koska mukaan on aina helppo lähteä, tyylillä ei ollut parempaakaan tekemistä. Mutta vaatii jo jotain mielenkiintoa, että suunnittelet treffit ja pyydät toista kanssasi lähtemään niille.

Vierailija
117/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mäkin tiedän yhden junaparin 🙂

Vierailija
118/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö päivän todella olla kirkas? Ja mitä "aloite" tarkoittaa, riippuu varmaan siitä.

Mutta sanoisin, et valtaosa tuntemistani pareista ei ole tavannut missään bileissä tai netissä. 

Työpaikan ja koulun kautta osa pareista 

Entäs nämä muut? Keskellä päivää Ryan Goslingin näköinen mies on tullut tekemään elokuvamaisen lähestymisen ja on "ottanut naisen rohkeasti"?

Vierailija
119/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloinhan ne miehet tuntuvat lähestyvän hyvinkin. Eihän tässä sitten mitään hätää ole.

Ootko tosiaan noin typerä vai esitätkö vaan?

Nuo parit voi olla vaikka 90 v

Ohis

Vierailija
120/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä syy oli nimenomaan se että hän teki naisena aloitteen. Monet miehet suostuvat suhteeseen vain sen takia että se on mahdollista, seksiä saadakseen, vaikka eivät pitäisi kyseisestä naisesta ol

Aa, nää on näitä provider-hörhöjä.