Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille keitä miehet eivät lähesty

Vierailija
25.03.2024 |

Olen huomannut tällä palstalla jonkin verran kommentteja joissa naiset kertovat etteivät miehet lähesty heitä tai tee heitä kohtaan aloitteita. Kysymykseni teille on, oletteko tehneet itsestänne lähestyttäviä?

Ollaanpa rehellisiä. Ulkonäkö on varmasti suurin yksittäinen syy miksi joku lähestyy tai jättää lähestymättä mutta ei keskitytä siihen nyt. Esimerkiksi silmäpelillä ja hymyllä voi ilmaista että lähestyminen on toivottavaa. Myös olemus vaikuttaa. Positiivista ja avointa henkilöä on mielekkäämpi lähestyä kuin sulkeutunutta. 

Omasta puolestani voin sanoa että nuorempana lähestyin (aina asiallisesti) jos henkilö vaikutti kiinnostavalta. Suurimmaksi osaksi se johti lyhyeen keskusteluun tai kohteliaaseen kieltäytymiseen mikä on minulle täysin ok. Sitten oli myös vähemmän kohteliaita kieltäytymisiä. Niiden vuoksi odotan nykyään aina merkkiä että saa lähestyä. Niitä kuitenkin harvemmin ilmenee. 

Kokemukset ja näkemykset ovat tervetulleita mutta pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (209)

Vierailija
81/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei enää uskalla lähestyä naisia. Siis tavalliset hyvät miehet ei uskalla. 

Mikä on kyllä todella harmi. Varmaan tullut siipeen niin usein. Itse taas olen joutunut kahdesti pelimiehen kohteeksi, niin jonkun aikaa kestää toipua tästä, jotta kykenisi olemaan normaalisti lähestyttävä :(

Vierailija
82/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähestyin kiinnostavaa miestä baarissa mutta hän vain puuskahti "Ei kiitos todellakaan!" Vaikeaa on.

Niin? No mitä luulet, jos menet kaljuna ja lyhyenä lähestymään naista missä tahansa, niin mikä naisen vastaus on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP uutta matoa koukkuun!

Vierailija
84/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En tarvitse yhtään ketään lähestymään, enkä ole sellaista missään sanonut. Olen ollut vuosikymmeniä samassa parisuhteessa.

Puhun seksismistä nyt. En halua tuollaista tulevaisuutta omille lapsilleni."

Lastesi tulevaisuus on yhä enemmän siinä, että miehet ja naiset yrittävät lähinnä tulla toimeen ja olla kavereita keskenään. On vaikea kuvitella tulevaisuutta, missä yhtäkkiä poikia rohkaistaisiin olemaan romanttisesti aloitteellisia tyttöjä kohtaan, kun suunta on jo pitkään ollut täysin päinvastainen.

No onneksi tässä maailmassa ollaan vielä yksilöitä kuitenkin loppupeleissä. Itse opetan samat säännöt kaikille lapsilleni. Jos ilmapiiri täällä tästä muuttuu edelleen ankeammaksi, niin ainahan voi laajentaa muihin maihinkin.

Mutta tämä suomalainen ilmapiiri on kyllä ihmeellinen! Monien onnellisuustutkimusten mukaan sosiaalinen vuorovaikutus lisää onnea ja tyytyväisyyttä elämään ja niissä oli myös huomioitu ihan randomien kanssa juttelukin.

Täällä ajatellaan muista jo lähtökohtaisesti vihamielisesti "mitä tuoki oikein musta haluu?!"

Vierailija
85/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei enää uskalla lähestyä naisia. Siis tavalliset hyvät miehet ei uskalla. 

Miksi ei uskalla? Minäkään en uskalla, mutta johtuu ujoudestani. Olisi niin kiva tavata mies vaikka juuri samasta harrastuksesta ja jutun lähtevän ns. luonnollisesti, silmäpelistä edeten. Tykkään miehisistä miehistä, jotka näyttää halunsa minua kohtaan. Mutta kai se pitää rohkaistua ja ottaa ohjat omiin käsiin jos haluan jotakin tapahtuvan minun alkaneessa sinkkuelämässä.

-nainen 38v

Vierailija
86/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, yksikään nainen ei halua lähestymisyrityksiä joltain täysin tuntemattomalta vastaantulijalta.

Ihmissuhteet alkavat ihan toisin.

Tämäkin kommentti kuvaa hyvin meidän suomalaisten mielenmaisemaa. Enemmistölle suomalaisille ei ole normaalia harjoittaa small talkkia. Kun sitten tämän päälle aloitukset jätetään (lähes) kokonaan miehille, joilla on keskimääräistä heikommat kyvyt tunnistaa äänensävyjä ja sanomatonta viestintää, niin suomalaiset kuolevat hitaasti pois. 

Vierailija
87/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180cm miehet ovat jätettä.

Vierailija
88/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei uskalla? Minäkään en uskalla, mutta johtuu ujoudestani. Olisi niin kiva tavata mies vaikka juuri samasta harrastuksesta ja jutun lähtevän ns. luonnollisesti, silmäpelistä edeten. Tykkään miehisistä miehistä, jotka näyttää halunsa minua kohtaan. Mutta kai se pitää rohkaistua ja ottaa ohjat omiin käsiin jos haluan jotakin tapahtuvan minun alkaneessa sinkkuelämässä.

-nainen 38v

Juuri näin, älä odottele, jos haluat itse jotain. Tai sitten odotat ja elät niin kauan itseksesi, kunnes tärppää. Jos on tärpätäkseen.

Vierailija
89/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias nainen ja ihmettelen välillä miksi miehet ei lähesty. Olen kuullut olevani kaunis ja mukava. Katselen mielelläni tuntemattomiakin silmiin ja koetan näyttää avoimelta/ystävälliseltä. Harrastusporukan ihastusta olen silmäillyt jo pidemmän aikaa, mutta hän ei ole vieläkään tehnyt aloitetta vaikkakin myös silmäilee minua. Olen eronnut eikä ole sormusta. Asun pääkaupunkiseudulla. En todellakaan tiedä mikä on ongelma. Tinderit yms. ei ole juttuni. 

Ongelma on se, että et lähesty itse.

Olen eri, mutta nuorena ajattelin, että tämä on se avain hyvään suhteeseen. Valitettavasti sillä, että itse lähestyin, päädyin vain suhteisiin jotka alkoivat koska olin saatavilla, eli parempaa odotellessa.

En enää ikinä halua huomata olevani se, johon tyydytään kunnes parempi löytyy. Joten nykyään odotan, että minulle tehdään aloite, tai sitten olen vaan yksin. Joka sekin on ihan mukavaa elämää, ei mikään kamala kohtalo.

Vierailija
90/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen eri, mutta nuorena ajattelin, että tämä on se avain hyvään suhteeseen. Valitettavasti sillä, että itse lähestyin, päädyin vain suhteisiin jotka alkoivat koska olin saatavilla, eli parempaa odotellessa.

En enää ikinä halua huomata olevani se, johon tyydytään kunnes parempi löytyy. Joten nykyään odotan, että minulle tehdään aloite, tai sitten olen vaan yksin. Joka sekin on ihan mukavaa elämää, ei mikään kamala kohtalo."

Tämä on toki yksi vaihtoehto. Päädyit kuitenkin huonoon suhteeseen muista syistä, et sen vuoksi, että sinä teit aloitteen.

Vierailija
91/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veli on alle 180 v ja on kaikkea muuta kun jätettä. Kaksi viimeistä ihastustani ovat olleet huomattavan pitkiä sekä epävarmoja naisten naurattajia! Selvä merkki, että pitäisji muuttaa speksejä.

Vierailija
92/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen eri, mutta nuorena ajattelin, että tämä on se avain hyvään suhteeseen. Valitettavasti sillä, että itse lähestyin, päädyin vain suhteisiin jotka alkoivat koska olin saatavilla, eli parempaa odotellessa.

En enää ikinä halua huomata olevani se, johon tyydytään kunnes parempi löytyy. Joten nykyään odotan, että minulle tehdään aloite, tai sitten olen vaan yksin. Joka sekin on ihan mukavaa elämää, ei mikään kamala kohtalo."

Tämä on toki yksi vaihtoehto. Päädyit kuitenkin huonoon suhteeseen muista syistä, et sen vuoksi, että sinä teit aloitteen.

Kerrotko vielä tämän syyn?

Eikä jakseta enää sitä miesmalli -provoilua. 

Vierailija
93/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä tämän syyn?

Eikä jakseta enää sitä miesmalli -provoilua. 

Kuinka monta epäonnistunutta suhdetta sinulla oli, kun teit aloitteen? Ja mihin parisuhde kaatui? Menitkö sänkyyn ensimmäisenä iltana ja standardisi eivät alunperinkään olleet korkealla? Annoit itsestäsi paljon ja yritit vakuutella miehelle, että tekemällä paljon miehen eteen, hän haluaa sinut monogamiseen suhteeseen? Vai mitä tapahtui?

Vierailija
94/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veli on alle 180 v ja on kaikkea muuta kun jätettä. Kaksi viimeistä ihastustani ovat olleet huomattavan pitkiä sekä epävarmoja naisten naurattajia! Selvä merkki, että pitäisji muuttaa speksejä.

Veljesi on varmaan aika muumio jo? Onneks ei sentään vielä ole 180v.

Vierailija
95/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen38, tuntuuko sinusta usein,  että olisitkin mies?

Vierailija
96/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen 38v

Et sinä kyllä kovin älykästä kuvaa itsestäsi anna nyt...

Vierailija
97/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-kymppinen perheellinen ensihoitaja. Omat viimeaikaiset säätämiseni (pitkien ja hurmaavien miesten kanssa) saavat kyllä miettimään, että miksi menen ihastumaan idiootteihin. 

Vierailija
98/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä syy oli nimenomaan se että hän teki naisena aloitteen. Monet miehet suostuvat suhteeseen vain sen takia että se on mahdollista, seksiä saadakseen, vaikka eivät pitäisi kyseisestä naisesta ollenkaan.

Vierailija
99/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-kymppinen perheellinen ensihoitaja. Omat viimeaikaiset säätämiseni (pitkien ja hurmaavien miesten kanssa) saavat kyllä miettimään, että miksi menen ihastumaan idiootteihin. 

Niin sussa itsessähän ei ole mitään vikaa tietenkään...

Vierailija
100/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ja nättinä yritin näyttää yrmeältä enkä katsonut kohti koska miesten huomio ahdisti. Nyt olen onneksi näkymätön koska ikää ja pukeudun normaalisti. Olen vieläkin kaunis ja huomioin vain miehen josta olen kiinnostunut. Olen kyllä ystävällinen ja juttelen kaikille. Miksi nainen haluaisi random miesten lähestymisiä? 

Aika moni haluaa. Varsinkin nuoret näyttää kaipaavan vaihtoehtoja tuohon appisekoiluun. 

Jatkuvasti naiset(kin) kyselevät: missä sitä vois tavata, jos ei käytä appeja tai käy baarissa??! 

Itse toivoisin omille lapsille, että löytävät seuraa muulla tavoin kuin jostain tinderistä tms.

Minä tapasin puolisoni ihan klassisesti juhlissa joihin meitä oli kutsuttu, voin kyllä sanoa että mihinkään appiin en koskaan tekisi profiilia. Netissä on liikaa hörhöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän