Kysymys naisille keitä miehet eivät lähesty
Olen huomannut tällä palstalla jonkin verran kommentteja joissa naiset kertovat etteivät miehet lähesty heitä tai tee heitä kohtaan aloitteita. Kysymykseni teille on, oletteko tehneet itsestänne lähestyttäviä?
Ollaanpa rehellisiä. Ulkonäkö on varmasti suurin yksittäinen syy miksi joku lähestyy tai jättää lähestymättä mutta ei keskitytä siihen nyt. Esimerkiksi silmäpelillä ja hymyllä voi ilmaista että lähestyminen on toivottavaa. Myös olemus vaikuttaa. Positiivista ja avointa henkilöä on mielekkäämpi lähestyä kuin sulkeutunutta.
Omasta puolestani voin sanoa että nuorempana lähestyin (aina asiallisesti) jos henkilö vaikutti kiinnostavalta. Suurimmaksi osaksi se johti lyhyeen keskusteluun tai kohteliaaseen kieltäytymiseen mikä on minulle täysin ok. Sitten oli myös vähemmän kohteliaita kieltäytymisiä. Niiden vuoksi odotan nykyään aina merkkiä että saa lähestyä. Niitä kuitenkin harvemmin ilmenee.
Kokemukset ja näkemykset ovat tervetulleita mutta pidetään keskustelu asiallisena.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffipyyntö on aina miehen vastuulla!
Hakemusta on vaikea laittaa sisään, jos nainen ottaa hakemukset vastaan ainoastaan sulavaliikkeisiltä ja -puheisilta pelimiehiltä. Usein voi olla myös että ainoastaan varsin komeat miehet huomioidaan, ja 2/3 miehistä ei edes rekisteröidy naisen näkökentässä miehiksi, kun eivät ole riittävän komeita.
Mites, huomaatko itse tavallisia naisia?
En ole komea enkä sulava mies, joten totta kai huomaan tavalliset naiset.
Ja huomaatko aidosti tavalliset? Eli ettei esimerkki tavallisesta nyt ole Hollywood-elokuvan näyttelijä, joka ammattimaskeeraustiimin
Miehet eivät tietoisesti ymmärrä milloin joku on meikattu ja milloin ei, vaan ammattimaisesti meikattu jolla ei ole liikaa värejä on "luonnollinen" ja ilman meikkiä oleva on tylsän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, miksi mua ei lähestytä, liittyy siihen, että olen lähemmäs 40-vuotias ja ulkonäöltäni parhaimmillaankin keskiverto.
Aloituksessa haluat olla keskittymättä tähän ulkonäköasiaan, mutta mielestäni se on hyvin keskeinen.
Kun on tietyn ikäinen ja tietyn näköinen, niin ihmiset lakkaavat näkemästä sut sellaisessa tietyssä (romanttisessa/seksuaalisessa) valossa. Mä voin hymyillä ja ottaa katsekontaktia niin paljon kuin sielu sietää ja se yleensä tulkitaan lähinnä kohteliaaksi ja ystävälliseksi käytökseksi sen sijaan, että sitä pidettäisiin flirttailevana.
Miksi et ota katsekontaktia 5kymppisiin miehiin? Ja kolmekymppiset naiset nelikymppisiin miehiin? Nainen saa heti kosijoita ympärilleen, kun ottaa katsekontaktia oikean ikäisiin. Nelikymppiselle naiselle ei ole tarjolla 34v pankkiirikirurgia.
Miksi miesten pitäisi aina saada 10 vuotta nuorempi kumppani? Eihän sinullakaan ole, vaan elelet katkerana, kun et koskaan ketään saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, miksi mua ei lähestytä, liittyy siihen, että olen lähemmäs 40-vuotias ja ulkonäöltäni parhaimmillaankin keskiverto.
Aloituksessa haluat olla keskittymättä tähän ulkonäköasiaan, mutta mielestäni se on hyvin keskeinen.
Kun on tietyn ikäinen ja tietyn näköinen, niin ihmiset lakkaavat näkemästä sut sellaisessa tietyssä (romanttisessa/seksuaalisessa) valossa. Mä voin hymyillä ja ottaa katsekontaktia niin paljon kuin sielu sietää ja se yleensä tulkitaan lähinnä kohteliaaksi ja ystävälliseksi käytökseksi sen sijaan, että sitä pidettäisiin flirttailevana.
Miksi et ota katsekontaktia 5kymppisiin miehiin? Ja kolmekymppiset naiset nelikymppisiin miehiin? Nainen saa heti kosijoita ympärilleen, kun ottaa katsekontaktia oikean ikäisiin. Nelikymppiselle naiselle ei ole tarjolla 34v pankkiirikirurgia.
Naiset aloittaa parisuhteilut keskimäärin varmaan 5 vuotta ennen kuin miehet. Ero on vain kasvanut tässä viimeisen 10-15 vuoden aikana. Naiset on ekassa oikeassa parisuhteessa keskimäärin lukion tai amiksen alusta lähtien, ja suurin osa miehistä on parikymppisiä tai päälle kun ovat ekassa oikeassa parisuhteessa. Ero johtuu paljolti siitä, että miehissä on pieni määrä panomiehiä, joilla on "oikeita parisuhteita" joka sormelle, mm. usean lukioikäisen naisen kanssa samaan aikaan.
Mutta jos otetaan keskimääräinen nainen, niin se on ollut parisuhteissa jo nuorena, olkoonkin että on ollut panomiesten kanssa jotka eivät ikinä nähneet niitä suhteita minään parisuhteina, joissa pitäisi olla uskollinen ja tähdätä avioliittoon jne. Samaan aikaan, keskimääräinen mies on ollut ekan kerran oikeassa parisuhteessa vasta päälle parikymppisenä.
Tämä rako sukupuolten välillä kantaa luonnollisesti myös vanhempiin ihmisiin. Sen takia nelikymppisen naisen tavoitteet parisuhde-elämässä ovat samantyyppiset kuin viiskymppisen miehen, ja 30+ naisen tavoitteet samanlaiset kuin nelikymppisen miehen. Siksi naisten kuuluisi tähdätä itseään vanhempiin miehiin. Tavoitteet ja elämäntilanne mätsäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota katsekontaktia 5kymppisiin miehiin? Ja kolmekymppiset naiset nelikymppisiin miehiin? Nainen saa heti kosijoita ympärilleen, kun ottaa katsekontaktia oikean ikäisiin. Nelikymppiselle
Eli monien naisten ensimmäinen parisuhdekokemus on hyväksikäyttö ja/tai r*iskaus, ja sinusta miehet on niitä joita pitää sääliä?
Minun kaveri-perhepiirissä naiset ovat olleet ensimmäisessä parisuhteessaan aikaisintaan 20-vuotiaana. Useimmat ovat seurustelleet 0-2 kertaa ennen naimisiin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat juopot lähestyy aina. Mutta jos ihan tavalliset ihmiset niin ei ikinä, paitsi mummot, papat, lapset, erikoispersoonat, stressaantuneent keski-ikäiset naiset joita ei ole kukaan kuunnellut ikinä, ne haluaa jutella. Varsinkin keski-ikäiset naiset on ihania ja kuuntelen mielelläni jos se vain helpottaa. Mutta ei miehet ei lähesty, hymyilee kyllä ja availee ovia, on ystävällisiä ja ovat olevinaan kuin olisin jotenkin oivaltava ja hauskakin mutta ei kukaan lähesty-lähesty siinä mielessä ikinä.
Voi, kuinka kiva kuulla. Olen tällainen höpöttelevä keski-ikäinen nainen, en kylläkään stressaantunut. Naisten kanssa saa kivoja keskusteluja aikaiseksi, mutta miehille tulee kiire pois. Ehkä luulevat, että yritän iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Syy on suomalaisissa miehissä, he eivät lähesty, ellei nainen täytä missimittoja. Hoikkuus ei riitä, vaan pitää olla myös nuori, isot rinnat ja klassisen kauniit kasvot, että suomalainen mies lähestyisi.
Sinne vaan! Ilmainen. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
En halua että lähestytään koska on jo mies.
En osaa sanoa, miksi miehet eivät lähesty minua. Paitsi tietenkin joskus ulkomaalaiset tai känniset miehet ovat lähestyneet. Omat parisuhteet ovat alkaneet omasta aloitteesta. Aikaisemmin olin ujo ja miesten katseet tunteivat ahdistavilta. Nyt kun ikää on tullut lisää, olen alkanut enemmän katselemaan miehiä silmiin, mutta ei se ole ainakaan saanut ketään lähestymään. Olen huomannut, että harvemmin kukaan mies tulee muutenkaan juttelemaan.
Ja ei, minua ei haittaa että minua lähestyttäisiin. Ymmärrän kyllä jos on sellainen nainen, jota lähestytään usein, niin se varmaan alkaa ärsyttää/ahdistaa. Mutta itselle se on niin harvinainen tapahtuma, että olisin siitä ennemminkin iloinen :) Näin me naiset ollaan erilaisia.